• De stelling van deze week luidt:
    Jongeren beginnen te vroeg aan seks.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Natuurlijk is er wel een limiet waar je iemand er echt té jong voor kunt noemen, maar persoonlijk vind ik iemand niet te jong als degene er echt bij nagedacht heeft en echt zeker weet dat hij/zij het wilt.


    My life would be so much better if you just dropped dead. - Marshall Mathers

    ik wou vroeger altijd pas seks hebben na het huwelijk, maar soms lijkt het dat het normaal is dat je het eerder doet dus veranderde ik van gedachten maar ik zou het belachelijk vinden als ik op mijn leeftijd (14) al seks had, afschuwelijk gewoon!
    Dus ik blijf maar weer bij het seks na huwelijk. Alleen vraag ik me de awkward vraag af of mijn ouders en anderen van mijn familie wel zo lang hebben gewacht. Maar dat ga ik niet vragen haha
    wow heel levensverhaal hier van mij xP


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)

    +1


    hahaha hoe droog, ik mag jou. Gaatie google+ gebruiken xP


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben er mee eens! Bij mij in de klas zitten een paar meisjes die geen maagd meer zijn sinds hun 13de.. Ze zijn ook er trots op en vertellen open bij de leraren over hun seksleven. Ahja.. Ik ben zelf 14 en ik wil het ook nog niet doen, ik vind het nog veelste vroeg!

    Over het algemeen ben ik het ermee eens, hoewel niet bij iedereen het gaat om dezelfde situatie. Maar over het algemeen denk ik dat jongeren er idd te vroeg aan beginnen om verschillende redenen. Vaak onwetend van wat het betekend denken ze er klaar voor te zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    nandotastic schreef:
    Ik ben er mee eens! Bij mij in de klas zitten een paar meisjes die geen maagd meer zijn sinds hun 13de.. Ze zijn ook er trots op en vertellen open bij de leraren over hun seksleven. Ahja.. Ik ben zelf 14 en ik wil het ook nog niet doen, ik vind het nog veelste vroeg!

    Ik had ook zo'n meisje in mijn klas bij mijn laatste opleiding. Ze is nu 20 en was op haar 13e al geen maagd meer, en ze deed het met iedereen toen ze op de middelbare school zat, zat ze doodleuk te vertellen en ze is er nog trots op ook.

    Yongguk schreef:
    Ik hoorde, toen ik in klas 2 van de MAVO leerjaar 2009-2010 zat, dat de gemiddelde leeftijd toen al 12 jaar was om naar bed te gaan.
    Het is inmiddels zo'n 4 jaar later nu ik in het 5e van HAVO zit, het zou me niks verbazen als er in de 4 jaar tijd de leeftijd al eerder is dan 12 jaar.

    Wat Avarosa zegt: 'maar tegen woordig zijn er ook veel die lang wachten'.
    Daar ben ik één van. Ik ben 18, maar heb nog geen seks gehad.
    Beter wachten en met iemand waar je echt van houd, dan overhaast en er later spijt van hebben.

    Persoonlijk geloof ik het niet helemaal dat 12 jaar, of zelfs nog jonger, het gemiddelde is hoor. Dat zijn meer cijfers die bij een Derdewereldland passen of zoiets dergelijks.

    Zelf geloof ik niet perse dat jongeren er tegenwoordig te vroeg mee beginnen. Mensen hebben tegenwoordig wel sneller seks dan vroeger, maar persoonlijk heb ik daar geen probleem mee.

    Humphries schreef:
    (...)
    Ik had ook zo'n meisje in mijn klas bij mijn laatste opleiding. Ze is nu 20 en was op haar 13e al geen maagd meer, en ze deed het met iedereen toen ze op de middelbare school zat, zat ze doodleuk te vertellen en ze is er nog trots op ook.


    Precies! Ze praten ook heel open over.. Die leraren zullen wel denken 'Wat een opvoeding.' ik vind seks op jonge leeftijd gewoon niet kunnen.

    Okammy schreef:
    (...)


    Wow!

    Such comfort

    Much sexy

    Would wear


    Hartstikke sexy en comfortabel! Kijk die hartjes dan! :9~
    Staat vast mooi bij jou!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hartstikke sexy en comfortabel! Kijk die hartjes dan! :9~
    Staat vast mooi bij jou!
    Als dame zou ik al bang zijn van die pinnen eerlijk gezegd. Geef mij dan maar liever deze.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ergens ben ik het er wel mee eens maar wie zegt dat ze 10 jaar terug ook al niet zo waren? Seks is geen taboe meer en er wordt dus veel over gesproken. Dat maakt het opstellen van cijfers zoveel makkelijker nu.
    Er zullen altijd jongeren zijn die vroeg seks hebben en anderen die wat later zijn. Maar wat wel eerder hierover gezegt kan worden is dat jongeren er nu harder mee geconfronteerd worden en meer beïnvloedbaar zijn (net als voor alle andere dingen).


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hartstikke sexy en comfortabel! Kijk die hartjes dan! :9~
    Staat vast mooi bij jou!


    Ik vind bet raar dat het hartje bij de anus zit. Is het een hint?

    En mannen hebben een ander model


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik hoor steeds vaker dat kinderen van twaalf of dertien seks hebben en dat vind ik persoonlijk wel jong, ja... Maar zolang die jongeren er zelf achter staan en het gewoon veilig doen, doet mijn mening er niet echt toe, volgens mij. Het probleem is alleen dat veel van deze kinderen geen idee hebben van hoe het uit de hand kan lopen en dan lijkt het me beter als ze er nog een paar jaar mee wachten - wat uiteindelijk toch niet gebeurd als ze het willen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Gremlin123 schreef:
    Nee klopt niet het moet vanaf 12 worden en niet vanaf 16:S


    Uhm volgensmij klopt hier iets niet.
    Ik vind eigenlijk dat je get zelf wel mag weten maar 12 -13 - 14 cind ik wel erg jong 15 kan nog wel maar daar onder is het gewoon niet goed voorje. Ik bedoel waarom wil je seks hebben als je zo jong bent. Je hoort als je 12 bent nog stiekem je barbie's leuk vinden ofzo of nog naar spongebob kijken maar nirt over vrijen denken dan is er echt een steekje bij je los.
    (Vind ik dan!)


    take pills or become psycho

    Lexia schreef:
    (...)

    Uhm volgensmij klopt hier iets niet.
    Ik vind eigenlijk dat je get zelf wel mag weten maar 12 -13 - 14 cind ik wel erg jong 15 kan nog wel maar daar onder is het gewoon niet goed voorje. Ik bedoel waarom wil je seks hebben als je zo jong bent. Je hoort als je 12 bent nog stiekem je barbie's leuk vinden ofzo of nog naar spongebob kijken maar nirt over vrijen denken dan is er echt een steekje bij je los.
    (Vind ik dan!)

    Dit kind is een faker (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 15:35 ]