• Ik vraag me af wat voor religie mensen hier hebben.
    Ik zelf ben christelijk (evangelisch/pinkster) en jullie??
    Dit topic open ik niet omdat ik haat of ruzies wil creëren maar omdat ik gewoon benieuwd ben!
    Voel je vrij om te reageren want ik oordeel niet, maar het is natuurlijk logisch dat ik achter mijn eigen geloof sta!
    xx Eva


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Atheïst met een neiging naar nihilisme.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Atheïst met een neiging naar nihilisme.


    Oke!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik was protestants, maar sinds een tijd geloof ik niet meer in een God ('cause he is a shitty one if he does exist). Ik geloof ook niet in hemel/hel, doomsday, karma en dat soort stuff. Dat betekent niet dat ik niet geloof in een groter iets. Verder geloof ik ook nog dat geesten bestaan en dat wij niet de enigen in het universum zijn.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 20:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik geloof in mezelf. (cat) Nee ok, ik denk dat mijn hoofd neigt naar humanisme/atheïsme.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Atheïst.


    I live for the applause, you will die for it.

    Impliciet atheïsme


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik ehh geloof eigelijk in niks :P
    heb niet zo zeer een geloof,, haha.
    maar dat betekend niet dat ik andere geloven onzin vin btw

    (K)

    Ik ben atheïst, maar wel erg geïnteresseerd in religie, en dan met name onbekende.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 20:34 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben een atheïst en ook niet gedoopt.


    Take risks and conquer your fears.

    Atheïst met langzamerhand wat agnostische trekjes en een redelijk geïnteresseerd in het shintoïsme.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 20:38 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    Ik ben atheïst, maar wel erg geïnteresseerd in religie, en dan met name onbekende.

    Hier sluit ik me trouwens bij aan. Zou er ergens een religie zijn die ergens op slaat, logisch is en geen mongolische volgers die het verkeerd interpreteren dan zou ik me daar nog wel bij willen aansluiten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben niet echt gelovig in de zin dat ik bid tot een God, ook kan ik geen hulp vragen aan overledenen die dierbaar tot mij zijn omdat ik mij daar niet goed bij voel. Ik heb echt namelijk de indruk dat ik tegen niemand sta te praten op zo'n momenten. Ik ben meer van het principe dat ik wel voel als ze aanwezig zijn of niet. Ik denk dat mijn geloof wel het dichts bij katholieke godsdienst ligt, maar ik ben niet zo iemand die redeneert van geen seks voor het huwelijk of enkel seks om je voor te planten ofzo. Zeker en vast niet. De paus vind ik trouwens de grootste klootzak ter wereld omdat hij ontzettend veel mensenlevens verspilt door zo'n dommigheden. Ik kan mij niet inbeelden dat een echte god zoiets zou willen. De nieuwste paus vind ik wel al een pak beter omdat hij wat losser over bepaalde zaken doet en al eens tussen de regels kijkt. Maar geloven naar een god, nee. Ik geloof eerder in iets persoonlijks zoals beschermengelen enzo.

    Net zoals Mitchell zegt geloof ik ook niet echt dat je kan branden in de hel en dat de hemel enkel bestaat uit zonnebloemen en rijst eten met gouden lepeltjes. Ik hoop wel dat er nog iets mag zijn na dit leven, want enkel maar stilte en leegte lijkt mij ergens ook maar beangstigend. Ook geloof ik in geesten en dat is zelf echt gevoelig voor mij. Ik freak hem echt helemaal als iemand bij mij geesten wilt oproepen. Daar kan ik echt niet tegen. Ik gelood ook dat wij niet de enige zijn in dit universum en ik ben er zeker van overtuigd dat zoiets als Torchwood echt bestaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In principe agnost, maar ik eerder in denial of god dan in believe of god.


    Life is hard and then we die

    Ik ben sowieso tegen vakjes denken. Ik ben er tegen dat andere mensen elkaar regels willen opduwen, en ben daarom tegen de kracht van die uit religies komen. Sure, geloof in een God als je dat wil, maar ik ben bijvoorbeeld tegen de bijbel omdat dat boek al zo vaak is veranderd om het voor Pausen net iets beter uit te laten komen. Dat heb ik dus tegen elk boek dat je wil vertellen hoe je moet leven. Je moet uitgaan van je eigen licht en op die manier een pad vinden, niet omdat iemand anders beweerd dat daar een pad is.


    (ik ben wel gedoopt, door mijn vader, nogwel)


    The night is dark and full of terrors.

    DarkSavior schreef:
    Ik was protestants, maar sinds een tijd geloof ik niet meer in een God ('cause he is a shitty one if he does exist). Ik geloof ook niet in hemel/hel, doomsday, karma en dat soort stuff. Dat betekent niet dat ik niet geloof in een groter iets. Verder geloof ik ook nog dat geesten bestaan en dat wij niet de enigen in het universum zijn.


    -Behalve de geesten- Dit komt goed in de buurt van wat ik geloof


    ©1998