• Ik vraag me af wat voor religie mensen hier hebben.
    Ik zelf ben christelijk (evangelisch/pinkster) en jullie??
    Dit topic open ik niet omdat ik haat of ruzies wil creëren maar omdat ik gewoon benieuwd ben!
    Voel je vrij om te reageren want ik oordeel niet, maar het is natuurlijk logisch dat ik achter mijn eigen geloof sta!
    xx Eva


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ZWOELZWIJN1D schreef:
    (...)
    Ik vind het altijd zo raar wat er nou zal gebeuren als ik dood ben en het blijkt dat God niet bestaat (niet dat ik daar niet vanuit ga) maar het lijkt me zo raar, zou je dan voor eeuwig rond blijven zweven of zo?
    En sowieso vind ik het begrip 'eeuwig' zo vreemd en eng... Ik word altijd een beetje bang als ik aan eeuwigheid denk.

    Nou als God niet bestaat dan zou je het niet mee maken, want je bent gewoon dood. Geen idee hoe het zit met je ziel (als dat ding al bestaat) en wat daarmee gebeurd, but oh well. Ik maak me niet druk :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me trots om te kunnen zeggen dat ik islamitisch ben. Dit is niet slecht bedoelt tegenover de niet-islamieten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ah, dit is een van die dingen waar ik nooit echt een eenduidig antwoord op heb, eigenlijk. Ik ben losjes katholiek opgevoed, maar ik denk niet dat ik mezelf echt Christelijk zou willen noemen. Ik twijfel te veel aan van alles en nog wat. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben te vinden in de paganistische godsdiensten. :')


    Take me to wonderland

    Ik houd mij bezig met Wicca, om het maar even een naampje te geven ^^ ik ben vooral in de oude, natuurlijk religies actief. gewoon omdat deze zoveel zuiverder en vredelievender zijn dan de bijbel/islam/ect. ik voel mij veiliger erin.
    De basis is gebouwd uit eer al wat leeft ^^.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb m'n eigen geloof gecreëerd. Mensen moeten kritisch zijn en niet alles klakkeloos overnemen van mensen. Het is prima dat mensen ergens in geloven, maar ze moeten het niet door de strot van iemand anders duwen of iemand iets opdringen wat diegene niet wil.
    Mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen en daar heeft niemand wat over te zeggen als het niet in strijd is met de hoofdzonden. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben Lottaist. Dat betekent dat ik m'n eigen geloof heb. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Barnabas schreef:
    Ik heb m'n eigen geloof gecreëerd. Mensen moeten kritisch zijn en niet alles klakkeloos overnemen van mensen. Het is prima dat mensen ergens in geloven, maar ze moeten het niet door de strot van iemand anders duwen of iemand iets opdringen wat diegene niet wil.
    Mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen en daar heeft niemand wat over te zeggen als het niet in strijd is met de hoofdzonden.
    (cat)
    hier ben ik het zo mee eens


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)hier ben ik het zo mee eens


    Ik ook! Alleen de hele tekst die ik schreef klopte niet meer dus ging ik alles capslocken, ik vind het moeilijk om mijn gevoel en gedachten te verwoorden zodat iemand het tenminste snapt xP


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    PapiIlon schreef:
    Ik ben Lottaist. Dat betekent dat ik m'n eigen geloof heb. :Y)

    Lottaa... OMG hahahaa;)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik geloof in mezelf ;)
    Haha, ik heb geen god waar ik in geloof. Ik geloof niet in god(en) en ook niet in de evolutietheorie. Ik denk er ook niet eens over na. Je leeft nu eenmaal, maakt niet uit hoe of wat. Je moet er het beste van zien te maken (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tolstoy schreef:
    Atheïst met een neiging naar nihilisme.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben niet gedoopt, heb geen communie gedaan en dergelijke, heb dus geen religie eigenlijk.

    Maaaaaaaaaaarrrrrr ik ga wel naar de kerk. (een katholieke)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Ik ben niet gedoopt, heb geen communie gedaan en dergelijke, heb dus geen religie eigenlijk.

    Maaaaaaaaaaarrrrrr ik ga wel naar de kerk. (een katholieke)


    Maar zonder dat kan je toch wel gewoon christen zijn?? Of denk ik nu heel krom?? haha


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Een naar Agnostisch nijgende Atheist.