• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik hoop het.' mompelde hij. Hij keek naar het water en stond op. 'Ik ben wel klaar met...badderen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dank je.' Emily omhelsde haar zusje nog een keer, steviger dan nodig was. Ze reageerde niet op Cordelia's vraag; ze had de hele middag gespendeerd aan het uitkammen van het dorp, op zoek naar Ariana, om tot de conclusie te komen dat ze onvindbaar was. Ook op haar hotelkamer was ze niet en de enige plek die Emily zich nog kon bedenken, was het water, maar daar had ze niet durven kijken uit angst voor Venomis. Het was verschrikkelijk dat ze nu zo bang voor iemand was. Zelfs voor de vampiers die bijna tot haar dood hadden geleid, had ze niet dezelfde angst gevoeld als ze voor Venomis voelde. Die vampiers hadden haar willen pakken. Ze hadden haar willen pijnigen en haar willen doden. Venomis kwam aan haar familie, aan haar vrienden. Venomis liet haar anderen voor zichzelf opofferen, tegen haar wil in. Venomis kende haar zwakste punt en dat beangstigde Emily meer dan iets haar ooit had beangstigd. 'Heb je Ariana toevallig gezien?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Eh, nee,' zei Cordelia een beetje verbaasd. 'Ik ken haar nauwelijks,' gaf ze toe. Ze had haar maar een keer ontmoet.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Oh.' Emily zuchtte. 'Ik heb haar nodig, zo snel mogelijk. Als je haar binnenkort ziet… dan moet je het me zeggen.'

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 13:56 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Waar heb je haar voor nodig dan?' vroeg Cordelia, die Maerle uit het wiegje pakte en op schoot nam. Ze werd al zo groot. Terwijl ze haar knuffelde keek ze Emily aan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik heb - iets doms gedaan…' Emily had er eigenlijk geen behoefte aan om het hele verhaal weer helemaal te vertellen. Ze had het al aan Rodey verteld, aan Limany en aan Satyr en bij elke keer voelde ze zich dommer worden en wanhopiger.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Wat dan?' vroeg Cordelia verbaasd.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily slaakte een zucht. 'Ik denk niet dat je het leuk gaat vinden.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Emily, zeg het het gewoon,' zei Cordelia met een bezorgde blik. Wat kon ze gedaan hebben waar ze zo over in zat?


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily sloeg haar ogen neer. 'Ik heb Venomis opgezocht.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [Vergeet Javelin niet]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Je hebt wat?' zei Cordelia geschokt. 'Hoe kun je zoiets doen? Dat was echt ontzettend roekeloos en onverantwoord.' Ze schudde haar hoofd en pakte Emily's hand, omdat ze haar niet overstuur wilde maken met haar aanvallende woorden. 'Waarom?' vroeg ze zacht.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily trok haar hand weg. 'Ik wéét hoe roekeloos en dom het was! Nu moet ik Ariana of Baiel bij haar afleveren!' Haar stem sloeg over.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [Goed punt. xD]

    Javelin lachte. 'Ik ben benieuwd wat voor mixdrankje dat zou gaan worden.' Toch deed ze wat hij had voorgesteld en vroeg ze aan een bediende om twee klontjes suiker. Die keek haar een beetje vreemd aan, maar kwam terug met wat ze gevraagd had. Toen ze er eentje in het glas stopte, begon dit te bruisen. 'Oei.' Javelin nam vlug een slok toen het over het glas heen begon te bruisen. Ah, dat smaakte al veel beter.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 22:11 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia snakte naar adem. 'Waarom ben je naar haar toe gegaan? Je weet toch hoe gevaarlijk ze is?' zei ze wanhopig. Nu liepen Baiel en Ariana gevaar.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?