• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Haha. Faal.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Haha. Faal.


    Sst. xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia zuchtte diep. 'Het spijt me. En met je baby? Probeer je ondanks alles toch te rustig te houden, je baby kan zoveel stress niet aan.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Athiabbe drentelde na sluitingstijd nog een beetje door de zaak. Ze wilde niet terug naar haar hotelkamer, waar ze helemaal alleen was… Ze had Wyatt de hele dag niet gezien en kon wel begrijpen dat hij nu niet even langs gekomen was, maar ze zou het graag gewild hebben. Dan wist ze tenminste zeker dat alles écht goed was.
    ‘Heb je al plannen voor vanavond?’ vroeg ze toen Satyr de laatste tafel nog even met een doek had afgenomen. Ze wilde het niet vragen en zich ook niet aan iemand opdringen, want als hij niet wilde, zou ze wel even naar Cordelia gaan om de baby te bekijken. Als ze dat tenminste kon opbrengen.
    Nu ze er beter over na dacht, wilde ze helemaal niets meer.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ds baby... daar merkte ze weinig van. Het was een rustige zwangerschap en ze was blij dat er in ieder geval nog iets goed ging. 'Rustig houden? In deze situatie? Dank je voor de tip, maar dat is nogal onmogelijk.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat weet ik. Sorry dat ik erover begon, ik begrijp dat dat heel moeilijk is,' mompelde ze. Ze voelde zich wel degelijk een slechte zus, want ze kon niets betekenen voor Emily, en dan zei ze ook nog stomme dingen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily knikte. 'Ik weet gewoon niet wat ik moet doen,' mompelde ze zacht.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Satyr schudde zijn hoofd. ‘Eigenlijk niet.’

    ***
    Venomis kwam overeind, maar ze veranderde niet terug in haar mensengedaante, ook al had ze zich voorgenomen dat lichaam wat fitter te maken. Ze voelde zich echter slecht op haar gemak nu Erich uit het niets was verschenen en ze vond het niet fijn dat hij wist wat ze uitvoerde. Dat idee had ze nooit prettig gevonden, maar het was de eerste keer dat ze iets in een geheim deed en de enige die daar verder van op de hoogte waren, waren Rodey en John.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Heb je zin om wat te doen?'
    Ze wilde liever nog even afgeleid worden van het feit dat Wyatt weg was. Ze had hem dan wel zelf weggestuurd, het deed haar toch pijn. Het had niet zo moeten lopen.
    Ze liep naar de servieskast, deed hem open en keek er in. Alles was door haarzelf netjes opgeruimd en gesorteerd. Toch schoof ze overbodig een bord recht in het rek en deed de kast weer dicht.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Natuurlijk.’
    Het was alweer een tijdje geleden dat hij niet direct naar huis was gegaan.
    ‘Waar zit je aan te denken?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordelia zei niets en kneep in haar hand. Zij wist het ook niet.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Athiabbe wachtte tot ze weer in staat was Satyr normaal aan te kijken en draaide zich om, zodat ze met haar rug tegen de kast aan stond die daardoor een beetje rinkelde.
    'Ik wil gewoon iets leuks doen.' Ze zuchtte, wat zij verstond onder leuk, werd hier vast niet gewaardeerd. 'Ik zou willen dat men hier wat losser was. Dat er 's avonds een vuur ontstoken werd, muziek en dansen...' Ze miste thuis zo verschrikkelijk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Satyr moest toegeven dat feesten die hier gegeven waren, behoorlijk ingetogen waren.
    ‘Dan moet je een feest organiseren. Misschien kunnen we vieren dat mijn zusje weer terug is. Er zijn er wel meer die smachten naar wat leuker tijdverdrijf dan werken.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'En dat kan zomaar?' Athiabbe had niet het idee dat dat makkelijk zou worden. Er waren er toch wel meer die dat graag zouden willen? Waarom deed niemand het dan? Vast omdat het zo moeilijk was. Wat het bestuur betrof was het hier absoluut niet anders dan thuis. Dat stelde haar echter niet gerust. 'Bovendien heb ik daar vanavond niets aan... Het zal wel even duren voor iedereen opgetrommeld is.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Ach welnee,’ reageerde Satyr schouderophalend. ‘We laten de kroeg gewoon open en zoeken andere muzikanten. Ik ken er nog wel een paar die wel een leuk deuntje kunnen spelen.’
    Nog niet zolang geleden waren er veel vaker feesten geweest, maar nadat sommige dorpelingen zich dronken buiten de muren hadden gewaagd en waren verdwenen, was men voorzichtiger geworden en langzaam was het plezier verstomd. Het was hoog tijd dat er weer opnieuw leven in geblazen werd.


    Every villain is a hero in his own mind.