• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    [Haha. Kan. Ik vond het gewoon een beetje apart lijken xD]

    Emily schudde haar hoofd. 'Ik heb twee dagen. We kunnen niet vluchten, we kunnen niet niks doen… In alle gevallen wordt er iemand benadeeld.' Ze sloeg gefrustreerd haar armen in de lucht. 'Ik wou dat ik mezelf kon opgeven, maar dat wil dat monster niet.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Doe niet zo raar,' zei Cordelia geschrokken. Emily had zichzelf wel goed in de nesten gewerkt door naar Venomis te gaan. Ze kon hier niet onderuit, net zoals zij dat zelf ook niet had gekund. 'Er moet een oplossing zijn. Die moeten we alleen nog bedenken.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Er is geen oplossing,' herhaalde Emily. 'Ik wil het zelf ook heel graag, meer dan alles, maar er is niets dat mij kan helpen!'

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 8:39 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia wist niet wat ze moest zeggen. Ze wilde zo graag een oplossing voor haar bedenken. 'Ik zal er straks met Kato over praten, misschien dat hij iets weet,' zei ze hoopvol.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Kato zal kwaad op me worden.' Hij was al kwaad geworden op Cordelia toen die, zonder dat ze er iets aan had kunnen doen, haar ei was kwijtgeraakt aan Venomis. Als Kato erachter kwam dat Emily haar vrijwillig had opgezocht, zou hij daar vast niet vrolijk van worden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Natuurlijk niet,' zei Cordelia, niet helemaal overtuigd. Ze wist niet hoe Kato zou reageren. 'Ik kan het sowieso niet voor hem verzwijgen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    -

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 12:57 ]

    'Nee… Natuurlijk niet. Maar hij zal wel kwaad worden.' Emily haalde haar schouders op. Dat was wel het laatste waar ze zich op het moment druk over wilde maken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Mijn ouders waren alfa's,' legde Javelin uit. 'Toen zij stierven, heeft mijn oma alles voor me gedaan dat ik ook een alfa kon worden.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Werd er bij jullie dan niet gewoon voor Alfa getraind?' vroeg Qako nieuwsgierig.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Javelin glimlachte. 'Jawel. Mijn ouders waren de beste alfa's die onze stam ooit heeft gehad, dus dachten ze dat ik het ook in me had. Ze hebben me van jongs af aan opgeleid.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Qako grijnsde.
    'Ik ben geen Alfa geweest.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hé Enaid! Wat goed je weer te zien! Kom binnen!'
    Ze zwaaide de deur open en vroeg Stimpy of hij naar een lekkere taart kon zoeken, want ze wist dat Enaid daar dol op was.

    –

    'Ik moet straks weer naar de bibliotheek,' antwoordde Michelle. Ze glimlachte kort. 'Wat fijn dat je wat hebt gevonden.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik weet het niet,' gaf Cordelia toe. 'We zullen zien. Misschien weet hij wat we moeten doen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Enaid liep vrolijk naar binnen. Voor zover hij zich kon herinneren was er niets veranderd, behalve dat er een kleine eekhoorn rondliep.
    'Heb je nieuwe huisgenoten?' vroeg hij belangstellend.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes