• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat wéét ik! Ik hoef niet de zoveelste donderpreek!' Emily had haar stem verheven en keek Cordelia verhit aan. 'Ga me nu niet de les lezen, oké? Dat kan ik niet gebruiken!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Qako schudde grinnikend zijn hoofd en nam nog een slok. Het smaakte hem wel.
    'Ik heb begrepen dat je een Alfa was,' zei hij, omdat hij graag over iets praatte wat ze allebei wel kenden. 'Knap, hoor. Je bent nog best jong.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dat doe ik helemaal niet. Ik moet je boodschap gewoon even verwerken. Ik zou het fijn vinden als je niet constant tegen me uitvalt, ik kan er ook niets aan doen.' Ze keek naar Maerle en streek met haar vinger langs haar wang. 'Heb je het al,aan Baiel verteld?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja. Hij wil zichzelf opgeven.' Haar stem klonk neutraal, maar vanbinnen werd ze verscheurd door verdriet en wanhoop. Ze wilde Baiel niet kwijt.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia's ogen werden nog groter. 'Maar dat mag niet, dat kan hij niet doen! Hij kan jou en Maerle toch niet opgeven? Het mag niet,' zei ze beslist. Ze zuchtte diep. Ze zag het verdriet in Emily's ogen en legde haar hand over die van haar.
    'Ik wou dat ik je kon helpen,' zei ze wanhopig.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Waarom - waarom zijn wij naar zo'n verschrikkelijke plek gegaan?' zei Emily zacht. 'Een plek waar John ontvoerd is, waar jullie je ei kwijt zijn geraakt… Waarom zijn wij op een plek gaan wonen waar zij woont?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat konden we niet van te voren weten,' zei Cordelia spijtig. 'Je moet dit idee uit Baiels hoofd praten, hij mag zichzelf niet overgeven, en Ariana ook niet.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'En dan?' Emily keek haar zusje aan en hoopte met heel haar hart dat die nu met een oplossing zou komen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia wist het niet. 'Dat weet ik niet,' zei ze zacht. 'Ik ben bang dat ze haar doel wel,op andere manieren zal bereiken als je het niet doet.' Ze was zelf ook radeloos, want ze wist niet hoe ze haar zus moest helpen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily sloeg haar ogen neer en keek naar haar handen. 'Oh.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Het spijt me,' zei Cordelia zacht. 'Ik voel me een vreselijke zus, omdat ik jullie maar niet kan helpen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Je bent geen vreselijke zus,' mompelde Emily. 'Ik ben vreselijk. Iemand wordt weer gevangen genomen dankzij mij.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia sloeg een arm om haar heen en zuchtte. 'Hoe gaat het met Baiel?' vroeg ze, om het onderwerp Venomis even proberen te vergeten.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    -

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 16:56 ]

    Emily haalde haar schouders op. 'Slecht. Maar dat is niet nieuw.' Ze had geen zin meer om erom heen te draaien.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain