• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    Over Toradora:
    Ik had trouwens wel dat ik het een vreemde plottwist vond dat Minori (heet ze zo? Of was het Midori) ook gevoelens voor Ryuuji bleek te hebben. Naar mijn idee had het meer geklopt als ze verliefd op Taiga was, omdat ik dat zelf ook de hele tijd dacht en dat gewoon voor mijn gevoel beter paste of zo. Maar ja, je kent Japan, en die voegen geen yuri aan iets toe als het hoofdgenre geen yuri is. (': Maar iemand die het met me eens is, of ben ik in deze alleen met mijn vreemde hersenspinsels? xd


    Ik ben helemaal voor het yuri genre xd maar ja ik ben ook een jongen en daar heeft het waarschijnlijk hoofdzakelijk mee te maken xd haha. Nee, ik vond het niet zo vreemde plottwist, omdat ik het al wist sinds dat strandhuis gedoe. Wanneer ze metaforisch over die geesten begint en ik hoorde haar eigenlijk al zeggen dat ze wel gevoelens had voor Ryuuji, maar die niet wilde zien/kennen en later werd uitgelegd, omdat ze wist dat Taiga ook iets vaan Ryuuji voelde en zij niet die competentie aan wilde gaan met haar beste vriendin om Ryuuji en doordat Taiga ook de hele tijd bij Ryuuji in de buurt was en hij al haar fouten zeg maar goed probeerde te maken, vond Midorin hen beter bij elkaar passen. Dat kreeg Taiga door en daarom probeerde Taiga en Ryuuji afstand van elkaar te nemen, dat niet erg goed werkte xd haha. Maar Je wist eigenlijk al dat de gevoelens wederzijds waren, maar dat Midorin er nooit aan toe zou geven of juist daarvoor wegliep om geen ruzie te krijgen met Taiga, terwijl Taiga weer wist dat Ryuuji op haar was alleen ze wist niet dat Ryuuji ook gevoelens voor haar had. Dus daarom dacht tagia van, ja ik moet hen bij elkaar brengen en Midorin dacht meer van, eigenlijk horen Taiga en Ryuuji bij elkaar. Dus het zit echt in een lastige situatie dit dat eigenlijk geen einde kent en Ryuuji middenin zit en hij het ook even niet meer wist. Eigenlijk was Midorin zijn crush, maar Taiga is degene waar hij echt van houdt.

    Ik had trouwens wel verwacht dat Midorin miss naar Kitamura zou gaan, zoiets. xd Maar dat kan ik niet echt goed onderbouwen, dat was meer een gevoel.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    JONGENS IK HEB GOED NIEUWS.
    FAIRY TAIL KOMT TERUG! *O*
    Bronbronbron


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ^^ Jaa ik had het gehoord in April ging de anime verder.
    Alleen ik hoorde ook iets vaags over dat de schrijver nog moesten beslissen of ze de hele anime overnieuw wilde doen of dat ze gewoon verder gaan, omdat ze ontevreden waren over hoe de anime de manga vertolkt. Maar er is volgens mij sterk geïnsinueerd dat ze gewoon verder gaan met de anime.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Over Toradora:

    Hmm ja, ik weet wel waarom het was enzo, maar mijn gevoel zij op de één of andere manier dat andere xd. En ik vind yuri oké, maar doe mij maar yaoi, hehe. :Y)


    & ja, ik geloof dat ze 'm gewoon verder gaan maken! (: Eigenlijk vond ik de anime heel erg goed, alleen op het einde zwakte het steeds meer af. De manga werd ook steeds slechter, maar ik weet niet hoe dat nu is, want ik heb 'm al een hele tijd niet gevolgd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Over Toradora:
    Hmm ja, ik weet wel waarom het was enzo, maar mijn gevoel zij op de één of andere manier dat andere xd. En ik vind yuri oké, maar doe mij maar yaoi, hehe. :Y)


    & ja, ik geloof dat ze 'm gewoon verder gaan maken! (: Eigenlijk vond ik de anime heel erg goed, alleen op het einde zwakte het steeds meer af. De manga werd ook steeds slechter, maar ik weet niet hoe dat nu is, want ik heb 'm al een hele tijd niet gevolgd.


    Haha, ik ben na enkele scenes van Boku wa tomodachi ga sukunai afgestapt van het Yaoi xd en dat was geen eens een yaoi anime. xd Echt, ik vond dat al erg. Ik heb echt helemaal niets er tegen, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat er niet naar uit.

    Ik heb alleen 1 volume gelezen van de manga op Nishicon, maar ik vind wat ik zie van fairy tail, want ik zie weleens filmpjes op youtube ervan voorbijkomen, vind ik het gewoon een erg leuke anime. Ik heb alleen nog niet de tijd gevonden om het ooit te kijken xd Maar ik wil hem ooit nog wel kijken. Mij lijkt die gozer Zeref interessant, maar ik heb gehoord dat het nog wel even duurt voordat je zo ver bent xd maar tot dan kan ik me waarschijnlijk ook wel vermaken met Zomer aka Natsu. Alleen die Lucy vind ik niks :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Zeref is nice ja. ;D En het duurt inderdaad wel even voor je hem tegenkomt... Maar dat is naar mijn mening gelijk wel één van de beste arcs. De tower of heaven arc krijg je al wel snel en daar ben ik ook een groot fan van. ;D
    Nooo waarom haat iedereen Lucy altijd? D: Ik vind haar eigenlijk best wel awesome en iedereen vindt haar altijd zwak enzo, maar dat is echt niet zo, mensen moeten gewoon verder kijken dan de brute kracht van Natsu, Gray en Erza. (':
    Maar Natsu blijft mijn favo personage ;D. Ik heb bijna nooit iets met hoofdpersonen, maar Natsu is gewoon geweldig. En ik ben fan van Jellal. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Zeref is nice ja. ;D En het duurt inderdaad wel even voor je hem tegenkomt... Maar dat is naar mijn mening gelijk wel één van de beste arcs. De tower of heaven arc krijg je al wel snel en daar ben ik ook een groot fan van. ;D
    Nooo waarom haat iedereen Lucy altijd? D: Ik vind haar eigenlijk best wel awesome en iedereen vindt haar altijd zwak enzo, maar dat is echt niet zo, mensen moeten gewoon verder kijken dan de brute kracht van Natsu, Gray en Erza. (':
    Maar Natsu blijft mijn favo personage ;D. Ik heb bijna nooit iets met hoofdpersonen, maar Natsu is gewoon geweldig. En ik ben fan van Jellal. ;d


    Jaa, maar ik heb de eerste 1 episode gezien, omdat ik gedwongen werd en wat ik zag, is dat ze een magische sleutel dat in de manga bleek erg belangrijk te zijn voor haar toverkracht dat ze die in een winkel probeerde te kopen xd Ik sloeg mezelf echt even voor het hoofd, toen ik dat zag xd Het zou wel grappig zijn als bijvoorbeeld harry Potter in de wegisweg even de steen der wijzer kon kopen of de relieken van de dood zo in de etalage zag liggen xd Hahaha, een vriend van mij zei ook nog van, "ja, ik zou willen dat meer hoofdpersonages dat zouden doen, want dat zou heel wat werk kunnen besparen, maar egt kom op xd" Het is wel een grappig moment net als Natsu die zwart rijdt op die trein met Happy xd Maar ik kan gewoon niet tegen Lucy, die andere personages lijken me wel geweldig, hoewel Gray... xd tjaaa, ik ben geen fan van dat shirtloze xd Maar ik wil Fairy tail ooit nog weleens kijken :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    Zeref is nice ja. ;D En het duurt inderdaad wel even voor je hem tegenkomt... Maar dat is naar mijn mening gelijk wel één van de beste arcs. De tower of heaven arc krijg je al wel snel en daar ben ik ook een groot fan van. ;D
    Nooo waarom haat iedereen Lucy altijd? D: Ik vind haar eigenlijk best wel awesome en iedereen vindt haar altijd zwak enzo, maar dat is echt niet zo, mensen moeten gewoon verder kijken dan de brute kracht van Natsu, Gray en Erza. (':
    Maar Natsu blijft mijn favo personage ;D. Ik heb bijna nooit iets met hoofdpersonen, maar Natsu is gewoon geweldig. En ik ben fan van Jellal. ;d


    Ik vind Lucy ook nice, hoor! En ze is wel sterk, want alle celestial spirits kunnen altijd op haar rekenen (en andersom natuurlijk ook). Ik ben niet zo'n fan van de Tower of Heaven arc. Mijn favoriete arcs zijn Fighting Festival Arc (Laxus, hell yeah), Oracion Seis Arc (Cobra ^^) en Tenrou Island Arc (Zereeeef. :'D - die Zancrow was trouwens ook badass ^^).

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 17:22 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Ik vind Lucy ook nice, hoor! En ze is wel sterk, want alle celestial spirits kunnen altijd op haar rekenen (en andersom natuurlijk ook). Ik ben niet zo'n fan van de Tower of Heaven arc. Mijn favoriete arcs zijn Fighting Festival Arc (Laxus, hell yeah), Oracion Seis Arc (Cobra ^^) en Tenrou Island Arc (Zereeeef. :'D - die Zancrow was trouwens ook badass ^^).


    Aaah gelukkig, dan ben ik niet alleen. ^^ Tenrou Island is ook echt één van m'n favoriete arcs, samen met de Tower of Heaven arc dan, denk ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb echt niets met Lucy xd Ik vind haar tekenen vertonen van Sakura uit Naruto en dat is niet goed, hoewel Sakura misschien wat te extreem is. Echt, Kishimoto is zo'n briljante schrijver, maar vertikt om van Sakura een goed personage te maken. xd Echt, die gozer kan het wel, maar laat het gewoon afweten die pestkop xd

    Trouwens de soundtrack van Naruto en Fairy Tail zijn gemaakt door dezelfde gozer Yasuharu Takanashi. Hem vind ik echt goed in de soundtrack en heeft trouwens ook Hell girl gedaan. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Neeeeee. Echt niet. Ik vind Sakura uit Naruto - voor zover ik haar ken na twintig episodes - echt een afschuwelijk personage. En Lucy heeft veel meer inhoud dan zij. Ik weet niet of ze in Naruto nog gaan inzoomen op het verleden van Sakura, dat doen ze bij Lucy dus wel en daardoor ging ik echt veel meer van haar houden.
    De muziek bij FT is geweldig ja, ik heb alle OST's gedownload en luister ze ook heel vaak, geweldig. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Neeeeee. Echt niet. Ik vind Sakura uit Naruto - voor zover ik haar ken na twintig episodes - echt een afschuwelijk personage. En Lucy heeft veel meer inhoud dan zij. Ik weet niet of ze in Naruto nog gaan inzoomen op het verleden van Sakura, dat doen ze bij Lucy dus wel en daardoor ging ik echt veel meer van haar houden.
    De muziek bij FT is geweldig ja, ik heb alle OST's gedownload en luister ze ook heel vaak, geweldig. ^^


    Haha, Sakura krijgt wel wat verhaal en ze leggen haar verleden uit en zo, maar het blijft gewoon niks. Je krijgt even sympathie voor haar en in bij shipuden bouwen ze het in het begin wel haar personage weer op, maar dat valt zo gigantisch weer uit elkaar. Ik vind het helemaal niks xd Ik hoop dat ze omkomt.

    Maar ik heb niet veel van Lucy gezien en daarom heb ik ook nog slechts een indruk van haar, maar miss wordt het beter, dat zou heel goed kunnen. Alleen ik vind haar tot nu toe ene beetje waardeloos en niet echt veel. Natsu is wel awesome met zijn drakenkrachten :D

    Ik he ook beide soundtracks ook al heb ik Fairy tail nog niet gezien xd Ik zag de naam Takanashi staan en ik dacht gelijk van, moet ik hebben xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ah ja, je moet zelf maar kijken en oordelen. ;D Er blijven toch veel mensen zijn die Lucy niks vinden, maar ik ben het lekker niet met ze eens. :Y)
    Natsu is gewoon geweldig, dat kan niemand ontkennen. En ik ben ook een groot fan van Erza. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zo veel tekst D:


    Waar hebben jullie het over? D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    Ah ja, je moet zelf maar kijken en oordelen. ;D Er blijven toch veel mensen zijn die Lucy niks vinden, maar ik ben het lekker niet met ze eens. :Y)
    Natsu is gewoon geweldig, dat kan niemand ontkennen. En ik ben ook een groot fan van Erza. c:


    Jaa, ik ga miss in de zomervakantie als ik tijd heb of iets kijken, hoewel ik niet geloof dat ze zo slecht is als Sakura dat kan niet xd haha, dat was ook meer een overdrijving van mij. Natsu is idd awesome en ik ben ook benieuwd naar Igneel. Van Erza heb ik weinig gezien, maar als jij groot fan ervan bent, dan ga ik er wel op letten en kan ik niet ontkennen dat ik wel nieuwsgierig ben xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.