• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shion schreef:
    Zo veel tekst D:


    Waar hebben jullie het over? D:


    Hehe, waar komt die gif uit? XD
    Volgens mij hadden we het over Toradora, en toen over Fairy Tail met een zijweggetje naar Naruro.. Of zoiets. (':
    Het belangrijkste is dat de anime van Fairy Tail in april terug gaat komen! *O*
    Maar volgens mij volgde jij die niet, of wel? ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Jaa, ik ga miss in de zomervakantie als ik tijd heb of iets kijken, hoewel ik niet geloof dat ze zo slecht is als Sakura dat kan niet xd haha, dat was ook meer een overdrijving van mij. Natsu is idd awesome en ik ben ook benieuwd naar Igneel. Van Erza heb ik weinig gezien, maar als jij groot fan ervan bent, dan ga ik er wel op letten en kan ik niet ontkennen dat ik wel nieuwsgierig ben xd


    Van Igneel kom je tot nu toe nog niet heel veel te weten. Denk dat Hiro dat echt nog gaat bewaren, al krijg je wel wat dingetjes maar dus nog niet de hele waarheid zeg maar. Of het moet inmiddels in de manga geweest zijn...
    Erza is gewoon awesome, hehe. Al blijft Natsu toch wel m'n favo. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Van Igneel kom je tot nu toe nog niet heel veel te weten. Denk dat Hiro dat echt nog gaat bewaren, al krijg je wel wat dingetjes maar dus nog niet de hele waarheid zeg maar. Of het moet inmiddels in de manga geweest zijn...
    Erza is gewoon awesome, hehe. Al blijft Natsu toch wel m'n favo. (:


    Tja, maar ze bouwen het wel een beetje mysterieus op, hoewel ik snap dat ze een verklaring geven voor Natsu's drakenkrachten. Ik ben wel benieuwd naar hem en hopelijk komt er in dat geval nog iets over hem. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hehe, waar komt die gif uit? XD
    Volgens mij hadden we het over Toradora, en toen over Fairy Tail met een zijweggetje naar Naruro.. Of zoiets. (':
    Het belangrijkste is dat de anime van Fairy Tail in april terug gaat komen! *O*
    Maar volgens mij volgde jij die niet, of wel? ;p

    De gif is van Durarara!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 21:02 ]


    Kawaii ^w^

    Pfff ik moet die anime echt eens gaan kijken! Ik kom er altijd van alles van tegen en hij staat ook op m'n lijstje, maar ik heb 'm nog steeds niet gezien. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Parachutes, nope ik volg die niet.. Geen van alle gekeken ook waar jullie het over hadden o-o.. En zoals Midori al zei, is de gif van Durarara!! Dat was Shizuo ;d. Kijk wat ik vond. Shiet dat ding lijkt echt op mijn paraplu xd.
    En nu ga ik nog 3 gifs plaatsen ;D... Niet van Durarara!!.. Die is al geweest.
    Even proberen er 3 neer te zetten die hier nog nooit genoemd zijn.. Of bijna niet.. Ok ze zijn allemaal genoemd maar nooit echt veel over gepraat ;D.




    Mag ik straks nog meer plaatsen? ;D?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    @Parachutes, nope ik volg die niet.. Geen van alle gekeken ook waar jullie het over hadden o-o.. En zoals Midori al zei, is de gif van Durarara!! Dat was Shizuo ;d. Kijk wat ik vond. Shiet dat ding lijkt echt op mijn paraplu xd.
    En nu ga ik nog 3 gifs plaatsen ;D... Niet van Durarara!!.. Die is al geweest.
    Even proberen er 3 neer te zetten die hier nog nooit genoemd zijn.. Of bijna niet.. Ok ze zijn allemaal genoemd maar nooit echt veel over gepraat ;D.




    Mag ik straks nog meer plaatsen? ;D?


    Neeeeeeeee niet die gif. O_____o
    Oh god echt erg dat jouw paraplu mij daar de hele tijd aan deed denken. XD Echt, altijd als ik paraplu's met een scherpe punt zie... Denk niet dat ik daar nog vanaf ga komen.
    Ik ken al die anime's niet... Alleen van die eerste heb ik zo'n vaag vermoeden waar die vandaan komt, maar dat is niet echt moeilijk. XD
    Waar zijn die andere twee van?
    Ah, ik moet Durarara echt eens gaan kijken. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    @Parachutes, nope ik volg die niet.. Geen van alle gekeken ook waar jullie het over hadden o-o.. En zoals Midori al zei, is de gif van Durarara!! Dat was Shizuo ;d. Kijk wat ik vond. Shiet dat ding lijkt echt op mijn paraplu xd.
    En nu ga ik nog 3 gifs plaatsen ;D... Niet van Durarara!!.. Die is al geweest.
    Even proberen er 3 neer te zetten die hier nog nooit genoemd zijn.. Of bijna niet.. Ok ze zijn allemaal genoemd maar nooit echt veel over gepraat ;D.




    Mag ik straks nog meer plaatsen? ;D?



    Eeewh, dat is uit Another! Die gif, dat vond ik zo'n ranzig moment :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Neeeeeeeee niet die gif. O_____o
    Oh god echt erg dat jouw paraplu mij daar de hele tijd aan deed denken. XD Echt, altijd als ik paraplu's met een scherpe punt zie... Denk niet dat ik daar nog vanaf ga komen.
    Ik ken al die anime's niet... Alleen van die eerste heb ik zo'n vaag vermoeden waar die vandaan komt, maar dat is niet echt moeilijk. XD
    Waar zijn die andere twee van?
    Ah, ik moet Durarara echt eens gaan kijken. :/


    De eerst gif is van Another
    De gifs onder de spoiler zijn van Kuroko no Basket , K , Sankarea

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 12:10 ]


    Kawaii ^w^

    Midori schreef:
    (...)

    De eerst gif is van Another
    De gifs onder de spoiler zijn van Kuroko no Basket , K , Sankarea

    Stahp D; zo heeft het voor mij geen nut meer om te reageren xd.
    Maar je hebt wel gelijk ;D
    Thuis ga ik andere plaatsen. Zit nu op de mobiel.. dat werkt heel slecht xd. Op naar Zelfda (ben broertje lief aan het helpen)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lol ook wat Gif Plaatsen xD




    Kawaii ^w^






    Usui <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:






    Usui <3

    Kan er maar een zin die van Fanpop doen het niet op quizlet


    Kawaii ^w^

    Uh eerst deden ze het allemaal :s


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ligt volgens mij aan Fanpop die site blokkeert het volgens mij.
    Trouwens ben zelf ook fan van Usui :3


    Kawaii ^w^