• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pete Mikaelson
    Jenna had na een kwartiertje bellen op gehangen omdat ze ging eten en daarna zou ze gaan stappen met wat vriendinnen -blij dat iemand tenminste vrienden maakt van ons twee- maar ik ben nog totaal niet in staat terug naar binnen te gaan. Ondanks dat Jenna me had weten te kalmeren zou ik met één verkeerd woord zo weer kunnen flippen, tenminste dat gevoel heb ik wel.
    Ik zucht diep en pak wat sneeuw van de grond om het tot een bal te vormen om deze vervolgens tegen een boom te drukken, zo weet ik straks de weg terug tenminste, en dit blijf ik om de paar meter steeds herhalen. Wat ben ik toch slim.. beter als hoe Hans en Grietje dat deden, met broodkruimels. De twee sukkeltjes hadden zich niet even bedacht dat dieren brood wel lusten.
    John zal me zo vast wel missen.. maar ik heb niet veel zin om me daar nu druk over te maken. Ik ben niet in de problemen dus hij hoeft zich geen zorgen te maken. Ja, misschien dat als hij ziet wat ik met Laurinda heb gedaan dat ie meteen denkt dat ik mezelf van de berg zal gooien of zo.. Als ik Jenna niet had gebeld, of als ze niet had opgenomen dan had ik dat waarschijnlijk wel gedaan. Ik voel me enorm schuldig naar Laurinda toe. Ik heb haar pijn gedaan, Fysiek en Mentaal. Hoe ik dat ga fiksen weet ik niet.. ik denk dat dat nooit te fiksen zal zijn.. Een diepe zucht rolt over mijn lippen terwijl ik al de tiende boom beplak met een sneeuwbal.

    Tyler Devoné
    'Dus jij was van plan hier de komende tijd gewoon op de bank te blijven zitten?' vraagt Yune me dan.
    Ik haal mijn schouders op en denk even "Tot ik uiteindelijk weer nuchter ben, denk het" grinnik ik, dit keer was het het woord 'uiteindelijk' waar ik wat moeite mee had. Praten is ook zo lastig.
    "Voor ik weer op de grond beland" lach ik dan vrolijk. Ik kijk even de woonkamer rond, niet veel later zie ik Melody ergens een stukje verder op zitten. Met een pretface begin ik naar haar te zwaaien. Niet dat ik haar aandacht wil, gewoon om haar een beetje te irriteren. Vervolgens draai ik me weer naar Yune.
    "Ik mag haar niet zo heel erg" fluister ik giechelend tegen haar, zacht genoeg dat Melody het niet kan horen. Dat doen meiden toch ook altijd? Zo van 'Oh! Hii! wat leuk je weer te zien!' en dan draait die ander zich om 'Oh my god ben blij dat die bitch weg is' Ja, meiden kunnen echt bitches zijn..


    Hehe Scheinheilige Dronken* Tyler :'D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 19:22 ]


    Little do you know

    Melody Black
    Ik zat wat voor me uit te staren, toen ik in mijn ogenhoeken iemand naar me zag zwaaien. Ik keek op en zag dat het Tyler was, ik wilde eerst weer mijn hoofd wegdraaien, toen me iets opviel en ik keek beter. Die jongen leek wel stomdronken, de manier hoe hij deed, en hoe hij leek te struikelen over zijn woorden, hoe hij lachte. Daar zou ik meer van moeten weten, dit zou nog eens lachen worden. Ik stond op en liep naar hen toe, want er zat ook een meisje bij. Ik pakte een stoel erbij en ging erop zitten. "Hallo, ik ben Melody." zei ik tegen het meisje. Vanaf het moment dat ik was gaan zitten rook ik de geur van alcohol in de adem van Tyler. Die had ik vaak genoeg geroken bij m'n vader en moeder. "Enne, was het cognac of whiskey? Of rum? Of ga je toch voor wodka? Of misschien iets heel anders? Ik heb nog wel wat bij me als je nog nodig hebt." Tuurlijk had ik bij me, ik ging nergens heen zonder een fles van een of ander sterk spul in mijn tas. Ik was geen alcoholist, maar af en toe een slokje langs je slokdarm af voelen branden, voelde toch goed.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Toen Sharp weg was, liep ik met de deken om mijn middel naar de badkamer. Daar sloot ik de deur en droogde me snel af. Daarna deed ik snel mijn zwarte broek en groene t-shirt aan. Daarna liep ik terug de kamer in en legde de deken terug op mijn bed. "Gaat het een beetje, Abs?" vroeg ik terwijl ik mijn kam pakte en mijn zwarte haren kamde. Ik vond het geen prettig idee dat James zomaar onze kamer in kon, ondanks dat de deur op slot zat. Ik legde mijn kam weer weg en keek haar aan. "Ik haal Yune's spullen." zei ik voor ik via de badkamer naar de andere kamer liep. Ik legde al haar spullen op haar matras en sleepte deze nu naar onze kamer. Ik legde hem in het midden van de kamer neer. "Dus, gaat het een beetje?" Ik ging naast haar op het bed zitten, maar sloeg geen arm om haar heen. Dat leek me nu zeker niet passend. Als ze het zou willen zou ze wel tegen me aan kruipen.


    Bowties were never Cooler

    Melody kent Yune :')

    Yune van Therme
    "Tot ik uiteindelijk weer nuchter ben, denk het" grinnitke hij nadat hij zijn schouders had opgehaald. Weer kwam zijn zin er niet erg vlot uit maar ach, ik kon hem nog verstaan. "Voor ik weer op de grond beland" vervolgde hij. 'Ik kan je ook in slaap laten vallen en dan snel weg rennen' grapte ik en ik moest even lachen om het beeld. Goed, ik was misschien niet sociaal maar ook niet onaardig dus ik zou het waarschijnlijk niet doen. Opeens begint Tyler te zwaaien naar Melody die ook de woonkamer was ingelopen. Vervolgens draait hij zich om naar mij om te giechelen dat hij haar niet mag. Ik haalde mijn schouders op, 'Ik vind haar anders niet onaardig' zei ik. Uhm ik dacht dat het zo'n meisjes ding was om te roddelen hoewel ik niet binnen die groep viel. Niet dat ik nooit wat over een ander zei, het was alleen geen roddelen. Plots pakte Melody een stoel om bij ons te komen zitten. Ik haalde een wenkbrauw op toen Melody zich aan mij voorstelde, 'Ik weet het, we hebben elkaar al eens ontmoet' zei ik iets wat geïrriteerd. Serieus? "Enne, was het cognac of whiskey? Of rum? Of ga je toch voor wodka? Of misschien iets heel anders? Ik heb nog wel wat bij me als je nog nodig hebt." zei Melody. Ik was benieuwt hoe Tyler zou reageren

    Abigail Pierce

    Loki was weg gelopen om zich aan te kleden maar stond al snel met kleding en al terug in de kamer. Op zijn vraag of het wel gaat haal ik mijn schouders op en ik zie hem zijn haren terug in model kammen. Ijdeltuit. Opnieuw verlaat Loki de kamer en dit keer komt hij terug met een matras en daarop liggen diverse spullen. Yune haar spullen.
    Oja.. ik had helemaal geen privé meer nu. Nevermind, het idee dat James hier dag en nacht binnen kon komen, dat idee vond ik veel erger. Ik kijk loki van onder mijn wimpers aan. Hij zat naast me nu en ik haal opnieuw mijn schouders op terwijl ik het water in mijn ogen voel branden. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip, ik ging niet huilen om James, ik niet huilen omdat ik bang was... "Hij kan hier dag en nacht binnenkomen Loki.... Hier.. de badkamer.. De badkamer van John en Dena, overal" en ik kijk hem nogmaals aan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Tyler Devoné
    Yune zei iets over mij in slaap laten vallen en weg rennen en ik lach er vrolijk om.
    Yune zegt dat ze Melody niet onaardig vind en ik lach vrolijk, de grapjas. Als ze haar écht leert kennen, zoals ik haar bij de skiliften gezien heb dan denkt ze daar denk ik wel anders over. Aangezien Yune niet zo'n meisje is dat zulke meiden aardig vind, denk ik dan.
    Als dan plots Melody er bij komt zitten en zich voor stelt aan Yune -die haar duidelijk al kent en een beetje geïrriteerd over komt- vraagt ze mij wat voor drank ik gedronken heb, om vervolgens te vragen of ik meer nodig had. Ik werp een -bijna onzichtbare- blik op Yune, daarom mag ik haar dus niet zo, en kijk dan weer naar Melody.
    "Whiskey" zeg ik dan kortaf "Maar bedankt voor je aanbod, ik hoef jou spul niet, heb zelf wel genoeg" zeg ik vervolgens tegen Melody met een neppe, vrolijke glimlach.
    "Als ik drank wil hebben zorg ik sowieso wel dat ik het zelf heb, ben niet zo'n schooier" vervolg ik grinnikend.


    Little do you know

    Ow, sorry, was ik vergeten. Maar ik ga niet reageren aangezien ik nu op mn mobiel zit (alweer niet letterlijk xD)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Look what I managed to do!! ;D
    I'm so proud of myself c;


    Little do you know

    Loki Laufeyson
    De tweede keer dat Abby haar schouders op haalde zat ik naast haar op haar bed. Ik zag de tranen in haar ogen opwellen. Ik had niet snel medelijden, eigenlijk nooit, maar dit verscheurde me. Ik legde voorzichtig mijn handen op die van haar en keek haar recht aan met iets vlammends in mijn ogen. "Ik laat je niets overkomen Abby. Al moet ik dag en nacht opblijven met een kettingzaag naast je, hij raakt je met geen vinger aan. Echt niet. Daar zorg ik wel voor." In mijn stem was zowel furige haat als zachte zorg te horen. een rare combinatie, maar zo voelde ik me ook. Mijn haat tegenover James kon niet veel groter meer worden, terwijl ik er alles zou doen om voor Abby te zorgen. Ik bracht voorzichtig haar handen naar mijn gezicht en drukte op elk van haar handruggen een zacht kusje. Gewoon om mijn belofte meer kracht bij te zetten voor ik haar handen weer liet zakken. "Als je echt nog in veiligheid wil douchen moet je dat nu doen. Sharp is James er nog van langs aan het geven en als je wil blijf ik wel bij de trap staan om te zorgen dat hij niet boven komt zonder dat je het merkt. zei ik nu weer met de kalmte van een leger officier die een tactiek bespreekt.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Loki legt zijn handen op de mijne en begint te praten waarna ik hem een waterige glimlach schenk, ik wist dat hij zijn woorden meende en hij drukte twee kusjes op mijn handen.
    Ik knik op zijn opmerking over het douchen, dat was wel waar. Zolang James in mevrouw Sharp haar kantoor zat, was het onmogelijk voor hem om mij iets te doen. Maar dan nog. Loki kon niet altijd mijn bodyguard zijn, en vandaag was het ook bijna fout gegaan. Daarbij had ik in de gang gezien wat James hem kon doen. "Je zult niet voor altijd wacht kunnen houden Loki.."
    Mijn handen haal ik onder de zijne vandaan waarna ik opsta van het bed, ik pak een schone spijkerbroek en een t-shirt met een hoge hals, geen leuke, fijne maar sexy bloesjes maar..
    Hoge shirtjes, veel beter.
    Ik loop de slaapkamer uit en dump mijn schone kleding in de badkamer waarna ik de deuren op slot doe en ze nog een keer extra controleer, de douche zet ik vast aan om op te waren en daarna kleed ik me uit en ga onder de warme stralen staan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik zit nu in de mediatheek op school en het is dus de keuze óf zon in je ogen óf zon op je scherm. Dus dan maar zon op het scherm, maar ook dat is niet super ideaal en stuff. Oh, guys, Patholoog is terug en heeft de stiefmoeder van Sneeuwwitje meegenomen.
    Zie <
    Jaaa, ik ga echt niet mijn best doen om te kijken op dit scherm. Ik kan blindtypen, dus ik vind het goed zo. Als jullie spelfouten zien.. nou ja, laat ze maar staan. :Y)


    John Hunter Bell
    Toen ze het verhaal vertelde werden mijn ogen groot. Hunter had me echt beschermd. Hij was dan een grote klootzak, hij wilde me blijkbaar wel gelukkig hebben. Ik haalde een hand door mijn haren en schudde mijn hoofd. "Ik krijg nooit iets mee van Hunter's belevingswereld, behalve als hij mij iets wil laten zien. Ik merk het alleen als ze samen of alleen ben. Hij zit er wel eigenlijk altijd onder volgend mij." Ik keek naar Dena. Ik was haar echt heel dankbaar voor het tegenhouden van Hunter, maar ik wilde ook zien hoe het nu met Pete ging. Vooral omdat hij blijkbaar ruzie had gehad met Laurinda. "Heel erg bedankt. Voor alles." zei ik voor ik haar een knuffel gaf. "Weet je eigenlijk waar Pete is? Je bent echt een schat, maar ik wil me graag verontschuldigen. Ik had Hunter moeten onderdrukken." Ik zuchtte en liet haar weer los. Ik wilde echt mijn vriendje gaan zoeken. Hij verdiende zoveel beter dan ik hem kon geven, maar nu we toch samen waren wilde ik de beste mij zijn die ik kon zijn.

    Jeremy Devone
    Ethan vertelde me dat hij hoopte dat het beter zou gaan en ik knik. Ik zag zijn reactie na mijn vraag en keek hem aan, hij leek wat te schrikken van mijn vraag. Zou er dan echt iets zijn tussen die twee?
    Hij vertelde dat het allemaal wel mee viel omdat ze closer was met Tyler. "Dus mijn broertje heeft jou meisje afgepakt?" grinnik ik zachtjes. Het was wel weer iets typisch voor Tyler eigenlijk... "Maar geen zorgen, Tyler is niet van de vaste relaties, maar van de in en uitjes" glimlach ik in de hoop hem wat gerust te stellen. Dat ik barslecht was met meisjes betekende niet dat ik iemand anders het niet gunde.

    James Yaser
    Autsj, net de vraag die dat ik wilde dat ze niet zou vragen. Wat zou ik nu moeten vertellen? Ik wist het niet. Ik zou proberen zo eerlijk mogelijk te blijven.
    "Ik had een beetje ruzie met Abby, dus Abigail is terug naar haar kamer gegaan en ik ben daar voor de deur blijven zitten. Loki kon dit niet hebben en begon mij in elkaar te slaan. Wat ik een beetje onzin vond, dus verdedigde ik me, wat vrij normaal is. Toen brak hij m'n enkel, waar u nog naar moet kijken, en ik zijn neus. Toen ben ik terug gegaan naar mijn kamer. Ik werd toen zo kwaad dat ik een rode vlek voor m'n ogen kreeg en niet meer wist wat ik deed. Toen ben ik blijkbaar terug naar hun kamer gegaan en heb dat gedaan wat u heeft gezien. Dat was het dan, meer niet." Ik zei alles zo kortbondig als het kon. Ik maakte het alleen maar een beetje minder erg, hopend dat ze me niet alsnog weg zou sturen.

    Gregory McEwan[/b
    Verbaasd trok ik een wenkbrauw op na de uitleg van Rose.
    "Zich aan het amuseren in het bos, hmmm, zou best kunnen..." zei ik, terwijl ik haar aankeek, we waren nu bijna bij de klif aangekomen, zodra we er waren ging ik naar de rand, ik moest zekerheid hebben, ik keek naar beneden en zag alleen maar sneeuw, niets verdacht, dat was al een hele opluchting, waarschijnlijk zouden het/de meisje(s) er met wat onderkoeling vanaf komen, tenzij een wild dier hen had gevonden...
    Brr ik mocht er niet aan denken, ik zag die kinderen als mijn familie.
    Goed bezig, je familie WEER kwijtraken
    Ik liep terug naar Rose, en keek haar even aan.
    "Niks te zien beneden, en ik vind dit niet eng, ik ben alleen ongerust, weet je wel, da's een heel verschil." mompelde ik toen, waarna mijn blik weer speurend naar het bos gleed.


    Dena Fields
    'Pete is naar boven gelopen. Als hij niet op een van de slaapkamers is, weet ik het ook niet. Misschien kom je hem onderweg ook nog wel ergens tegen,' beantwoordde ik zijn vraag. Ik moest het even laten inwerken wat ik net gezien had. Het was niet precies iets wat er iedere dag gebeurde hier, maar dan nogmaals, misschien wel omdat ik hier in een gekkenhuis zat. 'Hee John,' zei ik, voordat hij weg was. 'Gefeliciteerd.' Ik was echt blij voor hem. Híj had tenminste zijn liefde gevonden. En ik? Ik zat met Hunter die alleen maar geil was. 'Oh John,' zei ik weer een beetje later. 'Als je hulp nodig hebt met iets, laat het maar weten.'

    Ethan Brooks
    Meisje maakten me ongemakkelijk. Zou ik gay zijn? Nee, vast niet. Dan was ik er nu al achter. Misschien was het gewoon puur biologisch dat ze me ongemakkelijk maakten. 'Ik ben niet op haar,' hield ik vol. 'Echt niet.' Toen liet ik mijn stem zachter worden. Niet iedereen hoefde deze conversatie mee te luisteren, ook al zaten we in de woonkamer. 'Ze maakt me eerder ongemakkelijk. Ik bedoel, ik kan het wel goed met haar vinden, maar soms zijn het zo'n schaamtelijke situaties en zij vindt het echt heel normaal,' zei ik hem. Ik hoopte dat Jeremy mij er een beetje mee kon helpen. 'Ik weet niet,' voegde ik er aan toe. Het was niet echt te bewoorden.

    Anna Sharp
    Zonder iets op te schrijven had ik zitten luisteren. James' hele lichaamsuitdrukking maakte me duidelijk dat er iets mis was. Hij had een crimineel verleden. De autoriteiten hadden hem in eerste instantie in een afkickkliniek gezet en toen onder behandeling van een psychiater en toen.. Enfin, uiteindelijk was hij hier terecht gekomen, maar het punt was wel dat hij als crimineel geen rode waas voor zijn ogen kreeg. Anders had hij een heel ander probleem. Maar het feit dat hij mij zeer brutaal op zijn enkel wees, wilde zeggen dat hij toch nog lef had, iets wat mensen met een rode waas niet hadden. 'Mooi, en nu het echte verhaal,' zei ik.

    Rose Black
    'Nee, daar zijn ze ook niet,' mompelde ik en liep alweer verder toen meneer McEwan nog aan de klif stond. Er was een graspol recent ontijst door een voetstap aan de andere kant van de weg. De temperatuur was wel degelijk onder nul, dus het zou in de laatste paar uren geweest moeten zijn. Verder op zag ik dat er sneeuw van een boom was gevallen alsof vogels daar verschrikt opvlogen. 'Meneer, ik ben deze kant op,' zei ik en liep die richting op. Als je logisch nadacht, kon je wel degelijk weten welke kant iemand op was gegaan.


    Au, en nu doen mijn ogen alsnog pijn van het pitsen ermee door die stomme zon. Ik wil schnee!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee ik wil geen sneeuw :O
    Dan gaan alle planten en dieren dood die heel dom denken dat het al lente is!
    Zou wel leuk zijn, maar niet nu :')

    Btw.. ik kom er net achter dat Pete nooit zijn broek en alles heeft aan getrokken :')
    Dus eigenlijk loopt hij nu als een Potloodventer rond buiten ;D
    Met een beetje lange jas, schoentjes, een boxer en verder niets ;D
    Lol, oke laten we maar gewoon doen dat hij zijn kleding wel heeft aangedaan toen hij de kelder verliet x'D

    Btw, gaat Rose nu achter Pete aan -aangezien ze het over de sneeuw heeft die tegen de bomen aan geplakt zit-

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 14:27 ]


    Little do you know

    Nee, achter Delilah aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Yaser
    "Mooi, en nu het echte verhaal." zei Sharp. Wow, hier stond ik van versteld. "Mevrouw, ik wilde hem geen pijn doen, ik wilde hem verdedigen. Wilt u hem alstublieft niets doen. Ze hebben mij erin geluisd. U moet me geloven. Echt waar. Loki heeft me gedwongen. Hij heeft mijn enkel gebroken, zodat ik het wel zou doen anders zou hij me vermoordden. Hij droeg mij op om Abigail vast te binden en hem ook zodat het echt leek voor Abby. Hij droeg mij op om haar te verkrachten, maar toen begon hij opeens te roepen. Ik snap het niet mevrouw. Ik zou zoiets nooit doen. Ik hou van Abigail. Ze is de liefde van mijn leven. Alstublieft, mevrouw. Snapt u het dan niet? Ik zou zoiets toch nooit doen?" Dit alles kwam er met horten en stoten uit, ik kon de (nep)tranen niet binnenhouden, het leek bijna echt, als ze het nu nog steeds niet geloven, dan was ze niet van deze aarde.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    James is net zo'n klein kindje dat zijn huiswerk niet gemaakt heeft x"D
    wat een liegbeest,
    'ja maar de hond at het op ' xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign