• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je zou iemand verkrachten omdat je je zin niet krijgt? 0.0

    Ik blijf bij je uit de buurt


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Je zou iemand verkrachten omdat je je zin niet krijgt? 0.0

    Ik blijf bij je uit de buurt


    Hahahahaha x'D
    Neee niet in die zin, ik had het over het liegen :')
    Ik verkracht geen mensen -dat is raar als je een meisje ben tho-


    Little do you know

    Gelukkig maar


    Bowties were never Cooler

    Kili, we gaan onderduiken O.O

    DE VERKRACHTERS KOMEN, DE VERKRACHTERS KOMEN O.O

    moeten wij niet even weer ontopic gaan btw? :')


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Kili, we gaan onderduiken O.O

    DE VERKRACHTERS KOMEN, DE VERKRACHTERS KOMEN O.O

    moeten wij niet even weer ontopic gaan btw? :')

    MAG IK MEEE?
    En ja misschien best wel ahahaha


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    nee jij mag niet mee jou leveren we uit aan Roww en James -.^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Okay eff aanpassen dan

    KLAINEISBACK schreef:
    Rose Black
    'Eh Rose.. Denk je dat.. Denk je dat ze misschien van de klif zijn gevallen?' zei meneer McEwan zachtjes. Ik stopte abrupt. 'Meneer,' begon ik. 'Neem geen offence aan wat ik ga zeggen.' Waarom zou ik dat moeten zeggen, hij wist toch mijn complete karakter of mijn problemen. Ik had dat moeten insturen toen we hier naar toe kwamen. Zou alleen mevrouw Sharp dat lezen? Arme vrouw. 'Maar het heeft geen nut als we nu doemscenario's gaan uitstippelen terwijl ze zich prima amuseren in het bos. We moeten gewoon denken en lopen en zien dat we ze vinden. En als u het eng vindt, kan ik ook best alleen gaan.' Achteraf klonk mijn stem toch niet zo scherp als hij normaal zou klinken, maar het had net zo goed wel kunnen zijn.

    (Hahah Greg is ongerust XD)
    Gregory McEwan
    Verbaasd trok ik een wenkbrauw op na de uitleg van Rose.
    "Zich aan het amuseren in het bos, hmmm, zou best kunnen..." zei ik, terwijl ik haar aankeek, we waren nu bijna bij de klif aangekomen, zodra we er waren ging ik naar de rand, ik moest zekerheid hebben, ik keek naar beneden en zag alleen maar sneeuw, niets verdacht, dat was al een hele opluchting, waarschijnlijk zouden het/de meisje(s) er met wat onderkoeling vanaf komen, tenzij een wild dier hen had gevonden...
    Brr ik mocht er niet aan denken, ik zag die kinderen als mijn familie.
    Goed bezig, je familie WEER kwijtraken
    Ik liep terug naar Rose, en keek haar even aan.
    "Niks te zien beneden, en ik vind dit niet eng, ik ben alleen ongerust, weet je wel, da's een heel verschil." mompelde ik toen, waarna mijn blik weer speurend naar het bos gleed.
    ( Sorry it sucks, Iknoww)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Appelboompje schreef:
    nee jij mag niet mee jou leveren we uit aan Roww en James -.^

    NOUUU GEMEEEEEENNNN !!!
    Al ag ik Roww'tje wel ;)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    GRRRRR. We komen eraan!!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    GRRRRR. We komen eraan!!!!!


    Let's Rape 'em, Let's Rape 'em all! :Y)

    Maar goed :')
    Ik ga zo denk ik -om verder geklaag te voorkomen- maar een stukje met Pete schrijven x'D


    Little do you know

    dat zou ik idd maar eens doen ja want anders ga ik jou rapen


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHA


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Appelboompje schreef:
    dat zou ik idd maar eens doen ja want anders ga ik jou rapen


    Je doet je best maar ^^
    Deur is open voor :Y)


    Little do you know

    Hahahaha


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Appelboompje schreef:
    Laurinda Pearl
    Mijn hand raakt zijn gezicht totaal niet, nee inplaats daarvan ontmoet mijn pols zijn hand , hij kijkt kwaad, en nog geen 10 tekken later raakt mijn rug de muur met zijn hand om mijn hals. Terwijl Pete begint begint te schreeuwen doe ik moeite om adem te halen want zo makkelijk ging dat nog niet met een hand om je keel. Na zijn uitbarsting drukt hij me nog een keer tegen de muur aan en een pijnlijke kreun verlaat mijn mond zodra mijn rug het harde steen raakt en zijn hand die laatste druk op mijn hals zet. Zodra hij me loslaat en zich omdraait begin met een lichtte trilling adem te halen.
    Damn... was dat Pete? Dena had me verteld over John en zijn 'bad side'. Maar in dat opzicht paste Pete beter bij John zijn 2de persoonlijkheid dan de John die ik tot nu toe in het huis had zien rondlopen. Oke ik kende hem niet echt, maar aggressief leek hij me niet.
    Nog altijd wat naar adem happend laat ik mijn hand langs mijn hals gaan en kijk ongelovig naar de jongen voor me waarna ik me via de muur naar beneden laat glijden, net zoals er meer tranen naar beneden glijden. Ik wou weg, ik wou naar boven, maar als ik naar boven ging, moest ik langs hem heen. Ik kon het niet voorkomen dat ik nog iets meer begon te huilen en ik kroop wat verder van hem weg.


    Pete Mikaelson
    Als ik beweging achter me hoor draai ik me naar Laurinda om, nog steeds trillen mijn handen van de oncontroleerbare woede.
    "Blijf uit mijn buurt" zeg ik tegen haar, al was dit gen bevel. Dit was eerder smeken dan bevelen..
    Het volgende moment loop ik naar de voordeur en trek mijn jas van de kapstok om vervolgens naar buiten te gaan. Ik moet Jenna bellen.. ik heb echt hulp nodig nu. Nog nooit eerder heb ik zo'n enorme woede aanval gehad. Nog nooit..
    Als ik ver genoeg het bos in ben om een beetje beschut te zijn tegen de sneeuw die uit de lucht dwarrelt en de snijdende koude van de wind pak ik mijn telefoon uit mijn broekzak. Ik haal het apparaat van het vergrendelscherm en ga naar contacten om vervolgens Jenna te bellen.
    "Heyy! Pete! Hoe is het daar? Romeo al gevonden?" klinkt er na een paar keer over gaan aan de andere kant van de lijn.
    "Jenna, ik.. ik heb zojuist iemand gewurgt.." mompel ik zachtjes door de telefoon.
    "Wat? Had je een woede aanval? Vertel me Pete, wat is er gebeurt?"
    Ik vertel haar alles, van het geknuffel met John tot het bekvechten en gesla van Laurinda -wat me uiteindelijk liet doordraaien-
    Jenna reageert geschokt: "Pete! Zo ken ik je helemaal niet!" roept ze uit "Maar leuk dat je iemand hebt ontmoet" vervolgt ze giechelend.
    Ik zucht diep "Ik belde je voor hulp, niet om te zwijmelen over John" mompel ik zacht "Dat doen we wel een andere keer" vervolg ik grinnikend, want ik weet hoe graag Jenna dat zou willen. Zwijmelen over elkaars vriendje, want ik moet zeggen dat die vriend van haar er ook enorm goed uit ziet. Gelukkig is hij niet Homo of Bi want ik wil hem ook echt niet van Jenna afpakken, ze verdient hem en hij verdient haar.
    Jenna geeft me advies over hoe ik alles moet aan pakken, Laurinda eerst even met rust laten en haar de tijd geven om alles te verwerken, als ze er klaar voor is komt ze vanzelf naar me toe om te praten.. als ze na haar wurging nog wel wíl praten..


    DONE!


    Little do you know