• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    VitaIncoluma schreef:
    Hahahaha


    Btw, als James weer vrij is van Sharp kan je hem wel naar Denise sturen x'D
    Ze ligt huilend op haar kamer onder de dekens :')
    Helemaal in shock dankzij Hunter x'd


    Little do you know

    Is goed^^ Maar wel nadat hij Abby alsof heeft verkracht...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    we gaan voor ronde 2? O.O

    Loki bescherm mij O.O

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 19:40 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ik weet niet of je het gezien hebt maar Pete heeft Lau alleen gelaten x'D
    -vorige pagina last-
    voor de zekerheid even zeggen x'D
    Heb toch liever niet dat je me komt Rapen :')


    Little do you know

    nu ga ik je rapen want nu moet ik nieuwe vermaakt ovor lau zoeken x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    nu ga ik je rapen want nu moet ik nieuwe vermaakt ovor lau zoeken x'D


    Yeeey :P
    Doe dan wel een lange jas aan.. net zoals Joe in I Don't Care.. :')

    Maar goed, misschien is iemand wel zo aardig om de huilende -toch?- Laurinda met blauwe plekken in haar nek van het wurgen te troosten/vragen wat er aan de hand is?? :'D


    Little do you know

    Als Delilah thuis was geweest wel, maar zij zit te verkleumen in het bos, denkend dat niemand om dr geeft. :p


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Appelboompje schreef:
    nu ga ik je rapen want nu moet ik nieuwe vermaakt ovor lau zoeken x'D


    Melody is vrij in de huiskamer. Misschien kun je Laurinda daar naar toe sturen c:


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    dacht het niet, een nieuw knal tegen der hoofd zeker


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hahaha, waarom niet? Een beetje drama heb ik wel zin in...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Laurinda is zojuist tegen de muur geduwt en zo'n beetje gewurgt, een klap tegen d'r hoofd zou d'r einde kunnen zijn tho x'D
    Of ze raakt er bewusteloos van :')


    Little do you know

    Drama?
    *Zet popcorn in de microgolf*
    KOM MAAR OP!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    John Hunter Bell
    Toen ze het verhaal vertelde werden mijn ogen groot. Hunter had me echt beschermd. Hij was dan een grote klootzak, hij wilde me blijkbaar wel gelukkig hebben. Ik haalde een hand door mijn haren en schudde mijn hoofd. "Ik krijg nooit iets mee van Hunter's belevingswereld, behalve als hij mij iets wil laten zien. Ik merk het alleen als ze samen of alleen ben. Hij zit er wel eigenlijk altijd onder volgend mij." Ik keek naar Dena. Ik was haar echt heel dankbaar voor het tegenhouden van Hunter, maar ik wilde ook zien hoe het nu met Pete ging. Vooral omdat hij blijkbaar ruzie had gehad met Laurinda. "Heel erg bedankt. Voor alles." zei ik voor ik haar een knuffel gaf. "Weet je eigenlijk waar Pete is? Je bent echt een schat, maar ik wil me graag verontschuldigen. Ik had Hunter moeten onderdrukken." Ik zuchtte en liet haar weer los. Ik wilde echt mijn vriendje gaan zoeken. Hij verdiende zoveel beter dan ik hem kon geven, maar nu we toch samen waren wilde ik de beste mij zijn die ik kon zijn.


    Bowties were never Cooler

    Tyler Devoné
    'Ah dan moet je heel de avond oppassen dat jij niet valt. Super gaaf!' zegt Yune sarcastisch. Ik grinnik zacht.
    "Och, ik val vaak zat met een avondje stappen, alleen dan enkel de weg naar huis" zeg ik grinnikend.
    'Ach, je lacht nu al de gehele tijd dus ik vraag me af hoe je dan bent' grijnst Yune vervolgens. Ik lach zachtjes. Als ik écht dronken zou zijn ben ik tien keer zo erg, ik denk niet dat zij dat leuk zou vinden aangezien ik dan nog kleffer ben, en ze vond het net ook duidelijk niet zo fijn hoe dicht bij ik stond. Maar ik stop pas als ze er om vraagt. Zo leren ze ook nog eens te zeggen wat ze niet willen.
    Yune knikt als ik haar vertel dat als zij er niet was geweest dat ik dan van de trap gelazerd zou zijn en zegt: 'Ach dan ben ik toch nog nuttig als je persoonlijke heldin' ze glimlachte even. Ik lach vrolijk.
    "Dat lijkt me wel wat, een persoonlijke heldin" grinnik ik vrolijk. Ik struikel nogal over het woord 'heldin' en spreek het daardoor drie keer verkeerd uit. Dronken zijn heeft geen voordelen qua praten.. je struikelt alleen maar over je eigen woorden.
    'Ik weet het, ik zou als ik jou was voorlopig niet meer kijken want ik gok dat ik blijf gapen' zegt Yune dan op dat ik zeg dat gapen aanstekelijk is.
    Ik lach vrolijk "Pech dan" grinnik ik.
    Als ik zeg dat ik niks leuks weet mompelt ze dat dat saai is, ik grinnik kort en haal doelloos mijn schouders op.

    Yune van Therme
    Grinnikend vertelt Tyler dat hij zo vaak valt als hij een avondje gaat stappen. Ik fronste even 'Lijkt me ook niet prettig zit je continu onder de blauwe plekken' zei ik. Zachtjes lacht hij zonder echt te reageren op de vraag hoe hij was als hij écht dronken was. Ach het zal mij ook een zorg zijn. "Dat lijkt me wel wat, een persoonlijke heldin" grinnikt hij vrolijk, met moeite want het duurde even voor hij heldin eindelijk correct had uitgesproken. 'Dat dacht ik al' grinnikte ik. 'Ik ben toch liever mijn eigen heldin'. Weer lacht hij vrolijk "Pech dan" grinnikt hij als ik zeg dat hij beter niet kan kijken. Hij haalde zijn schouders op als ik zeg dat hij saai is, grinnikend natuurlijk. 'Dus jij was van plan hier de komende tijd gewoon op de bank te blijven zitten?' vroeg ik hem. Ik trek mijn knieën op de bank en leg daar mijn armen gevouwen over heen, hierna laat ik mijn hoofd op mijn armen vallen.

    Laurinda Pearl

    Pete verteld me uit zijn buurt te blijven waarna hij zijn jas pakt en het huis verlaat. Nee ik zou nu echt van plan zijn om hem achterna te lopen zeker? Is hij gek geworden?
    Nogmaals laat ik mijn hand langs mijn hals glijden, hij deed pijn. Heel veel pijn eigenlijk. Ik sta op en loop naar boven toe, op de tweede verdieping zoek ik de badkamer op en ik ga voor de spiegel staan. Diverse blauw,paarse plekken versierden mijn hals op de plek waar Pete me vast had.
    Eigenlijk wou ik naar mijn kamer, maar daar lag een huilende Denise en dat kon ik nu niet gebruiken. Naar Dena kon ik ook niet, want die was bij John, en John was net vast net zo..
    O god.

    Jeremy Devone

    Ethan vertelde me dat hij hoopte dat het beter zou gaan en ik knik. Ik zag zijn reactie na mijn vraag en keek hem aan, hij leek wat te schrikken van mijn vraag. Zou er dan echt iets zijn tussen die twee?
    Hij vertelde dat het allemaal wel mee viel omdat ze closer was met Tyler. "Dus mijn broertje heeft jou meisje afgepakt?" grinnik ik zachtjes. Het was wel weer iets typisch voor Tyler eigenlijk... "Maar geen zorgen, Tyler is niet van de vaste relaties, maar van de in en uitjes" glimlach ik in de hoop hem wat gerust te stellen. Dat ik barslecht was met meisjes betekende niet dat ik iemand anders het niet gunde.


    Loki??^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign