• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    pffffff

    xd
    Bitch fight :D

    Laurinda Pearl

    Pete begint opnieuw te praten en zijn toon verteld me dat hij steeds minder goed gehumeurd word. Ook na zijn woorden lijkt hij kwader en kwader te worden
    "Fine ik wil hem graag hier" en ik wijs naar mijn linker wang. Sla maar raak eikel.
    Maar of hij het gezien had, dat wist ik niet. Want hij keek me niet eens meer aan., had hij dan dat fatsoen niet eens? Hij ging me de rug toe keren en me niet meer aankijken! Damn.
    Die reactie, dat kleine ding maakte me nog pissiger en opnieuw haal ik uit naar Pete.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pete Mikaelson
    Ik hoor Laurinda zeggen dat ze 'hem' graag hier wil maar ik let niet bepaald op waardoor ik totaal mis wat ze bedoeld. Met een boze blik in mijn schoenen ogen staar ik naar mijn schoenen. Als ik dan vanuit een ooghoek zie hoe ze weer naar me uit haalt met haar hand duurt het maar een seconde voor ik haar pols beetpak voor haar hand mij uberhaupt ook maar een beetje kan raken.
    Langzaam laat ik mijn hoofd omhoog komen en ik kijk haar woedend aan "Dat dacht ik niet" snauw ik boos "Dat je me haat om dit alles, oké. Dat je me één keer slaat om dit alles, oké. Maar drie keer? Dat pik ik niet" snauw ik vervolgens. Vuur borrelt omhoog in mijn ogen en ik duw haar tegen de muur met mijn hand op haar keel.
    "Laat me godverdomme met rust als je zo'n hekel aan me heb! Ga tegen je kussen aan slaan als je boos bent, maar gebruik mij niet als je persoonlijke dummy, Godverdomme!" roep ik dan boos. Ik ben inmiddels niet de Pete meer zoals zij me kent. Laurinda is nu echt te ver gegaan en dat zal ze merken ook.
    "Als jij er niet zelf achter gekomen was dan had ik het je vandaag nog verteld en daarbij was er niks tussen John en ik voor vandaag dus hou alsjeblieft je kop en laat me gewoon met rust! Het is wel duidelijk dat je me nu haat en ik heb nu al zo vaak sorry gezegt en heb al gezegt dat ik alles zou willen doen om het goed te maken maar het boeit jou blijkbaar geen ene Fuck!" roep ik vervolgens tegen haar "Als je wil slaan doe dat dan tegen de muur of wat dan ook wat niet levend is maar doe het in iedergeval niet tegen mij want ik heb het nog net niet verdient in elkaar geslagen te worden" vervolg ik boos. Van complete woede druk ik haar nog een keer tegen de muur om haar vervolgens los te laten en me om te draaien. Als ze nog één keer iets zegt of doet wat me niet aan staat is ze er geweest, tenminste als niemand me tegen houdt. Maar het lijkt er op dat niemand mijn geschreeuw gehoord heeft.


    Little do you know

    [Waarom Tyler morgen pas?]

    Enface schreef:
    [Waarom Tyler morgen pas?]


    Omdat ik echt totáal niet weet wat ik met hem moet schrijven en ik wil niet maar 4 regeltjes posten :')


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    Omdat ik echt totáal niet weet wat ik met hem moet schrijven en ik wil niet maar 4 regeltjes posten :')


    [Aha, dan snap ik het :)]

    crappy stukje... again -,-

    ik ga ff nieuwe maken :D

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 17:43 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik reageer morgen weer
    Disneyy out :P


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    Mijn hand raakt zijn gezicht totaal niet, nee inplaats daarvan ontmoet mijn pols zijn hand , hij kijkt kwaad, en nog geen 10 tekken later raakt mijn rug de muur met zijn hand om mijn hals. Terwijl Pete begint begint te schreeuwen doe ik moeite om adem te halen want zo makkelijk ging dat nog niet met een hand om je keel. Na zijn uitbarsting drukt hij me nog een keer tegen de muur aan en een pijnlijke kreun verlaat mijn mond zodra mijn rug het harde steen raakt en zijn hand die laatste druk op mijn hals zet. Zodra hij me loslaat en zich omdraait begin met een lichtte trilling adem te halen.
    Damn... was dat Pete? Dena had me verteld over John en zijn 'bad side'. Maar in dat opzicht paste Pete beter bij John zijn 2de persoonlijkheid dan de John die ik tot nu toe in het huis had zien rondlopen. Oke ik kende hem niet echt, maar aggressief leek hij me niet.
    Nog altijd wat naar adem happend laat ik mijn hand langs mijn hals gaan en kijk ongelovig naar de jongen voor me waarna ik me via de muur naar beneden laat glijden, net zoals er meer tranen naar beneden glijden. Ik wou weg, ik wou naar boven, maar als ik naar boven ging, moest ik langs hem heen. Ik kon het niet voorkomen dat ik nog iets meer begon te huilen en ik kroop wat verder van hem weg.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 18:30 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John Hunter Bell
    Dena zorgde ervoor dat mevrouwtje arrogante gemene hypokriete troela snel wegging. Gelukkig wel met angst in haar ogen naast verwarring. Nee, alleen ik mocht Johnnyboy pesten. Hij was mijn watje en alleen van mij. Dat hij en zijn vriendje nou voor het andere team speelde, daar had zij niets mee te maken. Toen de troela, die blijkbaar Denise heette, ugh, weg was nam Dena mijn hoofd tussen haar handen. Echt prettig vond ik het niet. Ik gromde bij haar woorden. "Niemadn komt aan John behalve ik en dat mag ze weten ook. Ze heeft hier niet eens iets mee te maken, verdomme. Ze haat gewoon alle jongens." gromde ik. Nu we alleen waren hoefde ik ook echt niet voorzichtig meer te zijn. "Ik zou het echt met elk meisje hier doen, behalve met haar. Daar krijgt toch niemand vrijwillig iets mee. De arrogante hypokriete bitch." siste ik. Of ze nou een vriednin van dena was of niet, het kon me niets schelen. Ze had John pijn gedaan en dan kreeg je met mij te maken.


    Dena Fields
    Oké. Hunter gaf om John. Dat was nieuw voor mij. Zo had hij zich anders niet gedragen de afgelopen dagen. Ik snapte nog steeds niet echt hoe het nou zat tussen Hunter en John, maar zolang ik maar die twee uit elkaar wist te houden, vond ik het goed. Waarom zou ik alles van hem tot in detail willen weten? Alles wat ik moest weten zou ik wel over tijd leren. 'Het is al goed Hunter. Niemand zegt je dat je met haar laat slapen. Nu, laat me even met John praten,' zei ik. Ik had geen idee wat ik nu tegen John ging zeggen. Sorry dat Pete weg is en jullie romantische date verstoord is of sorry, maar Hunter gaat het waarschijnlijk niet pikken dat hij geen seks meer krijgt omdat jij het met een jongen wilt maken. Wat een geweldige situatie was dit. Waarom was ik hier ooit naar toe gekomen? Een golf van woede kwam in mij op en ik hoopte dat ik niet al te kwaad ging worden op John.

    gregory McEwan
    "Nee, je hebt gewoon wat energie teveel, niks mis mee, en ja hoor, ik ga wel mee." antwoordde ik lachend op Rose's vragen, Rose leek me nu gewoon lekker vrolijk zoals een tiener hoort te zijn.
    Ik trok net als haar mijn sneeuwbotten aan, riep naar Anna dat we weg waren en stapte de koude in.
    Buiten was het één wit tapijt en ik keek rond.
    "Misschien moeten we zoeken naar voetsporen?" stelde ik voor.


    Rose Black
    'Misschien moeten we zoeken naar voetsporen?' stelde meneer McEwan voor. 'Juist, alsof dat gaat helpen,' flapte ik er uit voordat ik er erg in had. 'Ik bedoel,' begon ik na een korte stilte. 'Het heeft net nog gesneeuwd. Alle voetsporen zijn weg. Ik stel voor dat we gewoon beginnen te lopen in een ruim rondje rondom het huis en hun namen roepen?' Smooth Rose, heel smooth. Maar ik kon er ook niets aan doen dat er soms van die gemene opmerkingen uit mijn mond flapten. Sommige waren meer dan gemeend, andere waren gemeen en sommige waren te vroeg geuit.

    Anna Sharp
    Toen Abbigail en Loki weer tot hun zinnen waren gekomen en zich alleen redden, liep ik de trap omlaag naar mijn kantoor. Mijn kantoor was een middelgrote ruimte met een kast aan de ene kant waar mijn bureau aan vast zat en een hele grote boekenkast aan de andere kant. Ik liep om James heen die al voor mijn bureau zat en opende een kastje. 'Ik zie dat je mijn kantoor hebt kunnen vinden,' merkte ik scherp op. Ik liet mijn vingers over alle documenten heen glijden en pakte uiteindelijk James' document eruit en gooide het op het bureau. Ik sloot het kastje en trok de bureaustoel naar achteren. Langzaam ging ik er op zitten en peinzend zette ik mijn vingertoppen tegen elkaar en liet een stilte vallen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Yaser
    "Ik zie dat je mijn kantoor hebt kunnen vinden." zei Sharp. Ik knikte wezenloos. Ik had een heel verhaal verzonnen, maar nu leek het allemaal zielig, dus ging ik het niet aan haar vertellen. Ik bekeek haar terwijl ze mijn dossier pakte. Ik wist totaal niet wat te doen, tot een idee in mij opkwam. Ik zou mijn fouten goed maken, doen alsof het niks was en alsnog wraak nemen. "Mevrouw, ik zie dat ik fout ben gegaan. Ik geef het geheel toe. Het zal nooit meer gebeuren. Ik was mezelf niet, ziet u. Ik wist niet wat me overkwam. De razernij nam mij over, als u begrijpt wat ik bedoel. Alstublieft, u gaat mij toch niet wegsturen? U mag mij huisarrest geven ofzoiets ik zal het braaf uitzitten. Ik beloof het." Uhumm... Dus niet. Ach ja, dat hoefde zij niet te weten. Ik keek naar haar, mijn ogen vol spijt maar toch niet zielig.
    "Oh, mevrouw. Volgens mij bent u een best goede dokter, wilt u even kijken of ik mijn enkel goed gezet heb? Loki heeft hem gebroken." zeik ik er droogjes achteraan.

    (Moet ik nog ergens op reageren met Melody of Lizzy?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Sorryy maar ik kan niet reageren vanavond.
    Ik heb huiswerk dat toch echt gedaan moet worden en ik moet ook nog leren voor een Nederlands toets en een Bio toets, dus ik ga vanavond mijn tijd niet verspillen aan rpg, sorry :c


    Little do you know

    Gregory McEwan
    Rose wees me d 'r niet al te subtiel op dat het net nog gesneeuwd had en dat we voetstappen dus wel konden vergeten, fijn, zometeen waren we iemand kwijt!
    "We kunnen een rondje rond het huis lopen en hun namen roepen? " stelde Roos voor.
    "Op zich geen slecht idee Roos, maar volgens mij zijn ze hier niet meer in de buurt, aangezien ieder normaal persoon daarnet wel binnen was gekomen als ie kon, nee, ik denk dat ze verder zitten, ik hoop maar dat er niets gebeurt is! " de bezorgdheid in mijn stem was duidelijk te horen en ik keek Rose aan, benieuwd of ze nog andere ideen had.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    John Hunter Bell
    Ik keek naar Dena en knikte. Om mijn woede eruit te laten voor John weer de overhand kreeg stopte ik een keer hard de muur en liet toen de teugels weer varen.

    Mijn ogen werden weer zacht en mijn stem weer een octaaf horen. Ook stond ik nu weer een stuk minder zelfverzekerd. "Wat is er gebeurt?" vroeg ik lichtelijk angstig aan Dena. We waren de enigen nog hier. Ik hoopte niet dat Hunter iemand pijn had gedaan of zat Pete hem had gezien of gehoord. Het liefst wilde ik nu naar hem toe, nu ik weer stevig de controle had, maar ik had geen idee waar hij was, of wat er hier was gebeurt. Op een of andere manier kon Hunter wel in mijn gedachten kijken en door mijn ogen meekijken als hij wilde, maar ik kon dat nooit bij hem, behalve als hij wilde dat ik iets zag. Dat liet me vaak ook denken dat hij de sterkere van ons twee was, iets wat me heel bang maakte. Toch bleek uit de medicijnen altijd maar dat we even sterk waren.


    Bowties were never Cooler

    *Ethan Brooks*
    Stil zat ik aan het ontbijt tegenover *Jeremey*. Ik had geen enkel idee wat ik tegen hem moest zeggen, want hij leek erg van stuur. 'Alles goed, Jeremey?' vroeg ik toen ik alles op had gegeten. 'Je lijkt wel erg van stuur. Ik hoop niet dat het iets ernstigs is.' Verlegen keek ik de kamer rond. Ik was bang voor het antwoord van hem, want wat als er iets aan de hand was? Wat dan?_________________________________________You are not mating with me, sunshine. ~ Donna Noble.


    Jeremy Devone
    Ik kijk op naar Ethan en schud mijn hoofd waarna ik het eten dat ik nog in mijn mond had doorslik. " het gaat goed.. ik had wat onenigheid met mijn broer daarstrakd." en ik haal mijn schouders op.
    Het was niet fij. maar het hoorde erbij als broers.
    "Maar het is opgelost" en ik neem rustig nog een hap van mijn boterham en slik hem na een paar keer kauwen door.
    "wat is dat tussen jou en Rose? Jullie lijken close?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    "Ik zie dat je mijn kantoor hebt kunnen vinden." zei Sharp. Ik knikte wezenloos. Ik had een heel verhaal verzonnen, maar nu leek het allemaal zielig, dus ging ik het niet aan haar vertellen. Ik bekeek haar terwijl ze mijn dossier pakte. Ik wist totaal niet wat te doen, tot een idee in mij opkwam. Ik zou mijn fouten goed maken, doen alsof het niks was en alsnog wraak nemen. "Mevrouw, ik zie dat ik fout ben gegaan. Ik geef het geheel toe. Het zal nooit meer gebeuren. Ik was mezelf niet, ziet u. Ik wist niet wat me overkwam. De razernij nam mij over, als u begrijpt wat ik bedoel. Alstublieft, u gaat mij toch niet wegsturen? U mag mij huisarrest geven ofzoiets ik zal het braaf uitzitten. Ik beloof het." Uhumm... Dus niet. Ach ja, dat hoefde zij niet te weten. Ik keek naar haar, mijn ogen vol spijt maar toch niet zielig.
    "Oh, mevrouw. Volgens mij bent u een best goede dokter, wilt u even kijken of ik mijn enkel goed gezet heb? Loki heeft hem gebroken." zeik ik er droogjes achteraan.


    Anna Sharp
    Ik negeerde zijn laatste opmerking. Daar zou ik later wel naar kijken. 'Goed James, vertel eens in je eigen woorden wat er gebeurd is,' beval ik hem. Ondertussen trok ik mijn macbook korterbij en beweegde de muis heen en weer om hem van zijn sluimerstand af te halen. Ik typte het wachtwoord in en opende een worddocument waarin ik Loki's verhaal begon te typen in een paar zinnen. Toen verlegde ik mijn aandacht naar James. 'Zeg het maar,' zei ik toen als teken dat hij mocht beginnen. De zon scheen kleintejs door het raam naar binnen, in mijn nek. Het was nu pas het begin van de winter en ik moest nog vanalles bedenken om Thanksgiving goed te regelen.

    Gregory McEwan
    Rose wees me d 'r niet al te subtiel op dat het net nog gesneeuwd had en dat we voetstappen dus wel konden vergeten, fijn, zometeen waren we iemand kwijt!
    "We kunnen een rondje rond het huis lopen en hun namen roepen? " stelde Roos voor.
    "Op zich geen slecht idee Roos, maar volgens mij zijn ze hier niet meer in de buurt, aangezien ieder normaal persoon daarnet wel binnen was gekomen als ie kon, nee, ik denk dat ze verder zitten, ik hoop maar dat er niets gebeurt is! " de bezorgdheid in mijn stem was duidelijk te horen en ik keek Rose aan, benieuwd of ze nog andere ideen had.


    Rose Black
    De ene kant van het huis, de voorkant, was een langzaam aflopende afgrond, de andere kant van het huis, de achterkant, was bergop. 'Ze zijn naar links gegaan als ze zijn gaan wandelen. Rechts is onbekend,' mompelde ik en begon te lopen. Met de eerste stap die ik zette, vond ik het eng dat ik dat wist. Zou ze werkelijk hier naar toe zijn gegaan? Zou ze niet het onbekend opzoeken? Ach natuurlijk, dacht ik bij de volgende stap, ze zijn ontzettend verlegen, zeggen nooit een woord, dus zij gaan niet zomaar het onbekende in. Áls ze al hierbuiten waren, zouden ze een bekendere weg zoeken.

    John Hunter Bell
    Ik keek naar Dena en knikte. Om mijn woede eruit te laten voor John weer de overhand kreeg stopte ik een keer hard de muur en liet toen de teugels weer varen.

    Mijn ogen werden weer zacht en mijn stem weer een octaaf horen. Ook stond ik nu weer een stuk minder zelfverzekerd. "Wat is er gebeurt?" vroeg ik lichtelijk angstig aan Dena. We waren de enigen nog hier. Ik hoopte niet dat Hunter iemand pijn had gedaan of zat Pete hem had gezien of gehoord. Het liefst wilde ik nu naar hem toe, nu ik weer stevig de controle had, maar ik had geen idee waar hij was, of wat er hier was gebeurt. Op een of andere manier kon Hunter wel in mijn gedachten kijken en door mijn ogen meekijken als hij wilde, maar ik kon dat nooit bij hem, behalve als hij wilde dat ik iets zag. Dat liet me vaak ook denken dat hij de sterkere van ons twee was, iets wat me heel bang maakte. Toch bleek uit de medicijnen altijd maar dat we even sterk waren.


    Dena Fields
    'Wat is er gebeurt?' vroeg John me plotseling onzeker in een octaaf hoger. Ik dacht diep na. Waar was John John geweest en waar was Hunter Hunter geweest. 'Je hebt Pete naar boven gestuurd, Laurinda is achter hem aan. Denise heb je zo'n beetje bedreigd en die heb ik naar boven gestuurd en dat laat ons achter. Dat is alles zo'n beetje kort samengevat.' Plotseling hoorde ik heel zachtjes wat stemmen. Het leek erop alsof mensen verderop tegen elkaar stonden te schreeuwen. 'En Pete en Laurinda hebben elkaar gevonden. Heb je hun conversatie hieronder nog meegekregen?' vroeg ik hem voorzichtig.

    Jeremy Devone
    Ik kijk op naar Ethan en schud mijn hoofd waarna ik het eten dat ik nog in mijn mond had doorslik. " het gaat goed.. ik had wat onenigheid met mijn broer daarstrakd." en ik haal mijn schouders op.
    Het was niet fij. maar het hoorde erbij als broers.
    "Maar het is opgelost" en ik neem rustig nog een hap van mijn boterham en slik hem na een paar keer kauwen door.
    "wat is dat tussen jou en Rose? Jullie lijken close?"


    Ethan Brooks
    'Dat is vervelend,' zei ik oprecht. 'Ik hoop dat het gauw weer beter gaat.' Jeremy nam nog een hap van boterham. 'Wat is dat tussen jou en Rose? Jullie lijken close?' Ik voelde me verstarren. Viel het op? Hoe erg viel het op? Zou ze mij ook leuk vinden? 'Oh, dat valt wel mee,' mompelde ik toen. 'Ze is meer closer met Tyler, die ook op mijn kamer slaapt. Bij mij komt zo gewoon over als een vriendin, denk ik.' Ik wist eigenlijk niet precies hoe ik Rose moest zien. Soms was ze ontzettend fliterig, andere keren deed ze dingen die je normaal niet doet als je op iemand verliefd was. Misschien ging dit het leven nu zijn, als we zo kort op elkaar woonden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt