• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rose Black
    De ene kant van het huis, de voorkant, was een langzaam aflopende afgrond, de andere kant van het huis, de achterkant, was bergop. 'Ze zijn naar links gegaan als ze zijn gaan wandelen. Rechts is onbekend,' mompelde ik en begon te lopen. Met de eerste stap die ik zette, vond ik het eng dat ik dat wist. Zou ze werkelijk hier naar toe zijn gegaan? Zou ze niet het onbekend opzoeken? Ach natuurlijk, dacht ik bij de volgende stap, ze zijn ontzettend verlegen, zeggen nooit een woord, dus zij gaan niet zomaar het onbekende in. Áls ze al hierbuiten waren, zouden ze een bekendere weg zoeken.


    Gregory McEwan
    Ik keek naar de opties waar ze heen zouden kunnen lopen, maar Rose was me voor.
    'Ze zijn naar links gegaan als ze zijn gaan wandelen. Rechts is onbekend,' mompelde ze zacht, waarna ze begon te lopen,ze had gelijk dus waarom zou ze niet voorop mogen lopen.
    Zou ze de weg wel weten? Vast wel toch, ik haalde mijn schouders op en liep haar achterna, richting een bos , dat wist ik, het leek me wel een plek voor Delilah, ze kwam nogal verlegen over en een bos was een geweldige verstopplaats, en Lizzy was al niet veel beter op communicatie met anderen.
    Ik dacht na, je had het bos, en dan een heel mooi landschap, maar daar was er ook een ijsklif, daar zouden ze toch niet afgevallen zijn?
    "Ehh Rose... Denk je dat... Denk je dat ze misschien van de klif zijn gevallen?" zei ik zacht, de optie serieus nemend .
    Dit maakte me alleen nog nerveuzer, en ik begon sneller richting de klif te lopen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Rose Black
    'Eh Rose.. Denk je dat.. Denk je dat ze misschien van de klif zijn gevallen?' zei meneer McEwan zachtjes. Ik stopte abrupt. 'Meneer,' begon ik. 'Neem geen offence aan wat ik ga zeggen.' Waarom zou ik dat moeten zeggen, hij wist toch mijn complete karakter of mijn problemen. Ik had dat moeten insturen toen we hier naar toe kwamen. Zou alleen mevrouw Sharp dat lezen? Arme vrouw. 'Maar het heeft geen nut als we nu doemscenario's gaan uitstippelen terwijl ze zich prima organiseren in het bos. We moeten gewoon denken en lopen en zien dat we ze vinden. En als u het eng vindt, kan ik ook best alleen gaan.' Achteraf klonk mijn stem toch niet zo scherp als hij normaal zou klinken, maar het had net zo goed wel kunnen zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rose Black
    'Eh Rose.. Denk je dat.. Denk je dat ze misschien van de klif zijn gevallen?' zei meneer McEwan zachtjes. Ik stopte abrupt. 'Meneer,' begon ik. 'Neem geen offence aan wat ik ga zeggen.' Waarom zou ik dat moeten zeggen, hij wist toch mijn complete karakter of mijn problemen. Ik had dat moeten insturen toen we hier naar toe kwamen. Zou alleen mevrouw Sharp dat lezen? Arme vrouw. 'Maar het heeft geen nut als we nu doemscenario's gaan uitstippelen terwijl ze zich prima organiseren in het bos. We moeten gewoon denken en lopen en zien dat we ze vinden. En als u het eng vindt, kan ik ook best alleen gaan.' Achteraf klonk mijn stem toch niet zo scherp als hij normaal zou klinken, maar het had net zo goed wel kunnen zijn.

    (Hahah Greg is ongerust XD)
    Gregory McEwan
    Verbaasd trok ik een wenkbrauw op na de uitleg van Rose.
    "Zich aan het organiseren in het bos?" vroeg ik, terwijl ik haar vragend aankeek, we waren nu bijna bij de klif aangekomen, zodra we er waren ging ik naar de rand, ik moest zekerheid hebben, ik keek naar beneden en zag alleen maar sneeuw, niets verdacht, dat was al een hele opluchting, waarschijnlijk zouden het/de meisje(s) er met wat onderkoeling vanaf komen, tenzij een wild dier hen had gevonden..
    Ik liep terug naar Rose, en keek haar even aan.
    "Niks te zien beneden, en ik vind dit niet eng, ik ben alleen ongerust, weet je wel, da's een heel verschil." mompelde ik toen, waarna mijn blik weer speurend naar het bos gleed.
    ( Sorry it sucks, Iknoww)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Amuseren! Het moest amuseren zijn! Niet organiseren.
    Oeps.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lizzy Franklyn
    Iemand had mij op een ligstoel gelegd, wat ik apprecieerde. Beter dan op de grond blijven liggen. Ik keek even rond en zag twee mensen staan. Ze merkten mij niet op, dus zorgde ik ervoor dat zij me ook niet op zouden merken. Ik deed mijn ogen dicht en probeerde alles een beetje op een rijtje te zetten. Dat lukte niet echt. Ik bleef mijn ogen gesloten houden, zodat ik uiteindelijk in slaap zou vallen. Ik dommelde zachtjes weg, de echte wereld achterlatend en de droomwereld intredend. In de droomwereld was ik tenminste mezelf.



    Melody Black
    Sharp liep opeens weg, dus ik trok mijn schouders op en liep weer de huiskamer in. Ik had zin in een "gezellig" gesprekje met iemand. Ik keek rond om iemand te zoeken, maar ik hield het erbij om bij de tafel te gaan zitten, waar nog wat meer mensen zaten. Ik wist niet wie vrij was en wie niet dus ik wachtte tot iemand mij zou aanspreken. Tot die tijd hield ik me bezig door mijn nagels en de mensen aan tafel te bestuderen, een van mijn favoriete bezigheden.

    (Sorry, kort stukjes. Iemand voor Melody?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    DoctorDonna schreef:


    Anna Sharp
    Ik negeerde zijn laatste opmerking. Daar zou ik later wel naar kijken. 'Goed James, vertel eens in je eigen woorden wat er gebeurd is,' beval ik hem. Ondertussen trok ik mijn macbook korterbij en beweegde de muis heen en weer om hem van zijn sluimerstand af te halen. Ik typte het wachtwoord in en opende een worddocument waarin ik Loki's verhaal begon te typen in een paar zinnen. Toen verlegde ik mijn aandacht naar James. 'Zeg het maar,' zei ik toen als teken dat hij mocht beginnen. De zon scheen kleintejs door het raam naar binnen, in mijn nek. Het was nu pas het begin van de winter en ik moest nog vanalles bedenken om Thanksgiving goed te regelen.







    James Yaser
    Autsj, net de vraag die dat ik wilde dat ze niet zou vragen. Wat zou ik nu moeten vertellen? Ik wist het niet. Ik zou proberen zo eerlijk mogelijk te blijven.
    "Ik had een beetje ruzie met Abby, dus Abigail is terug naar haar kamer gegaan en ik ben daar voor de deur blijven zitten. Loki kon dit niet hebben en begon mij in elkaar te slaan. Wat ik een beetje onzin vond, dus verdedigde ik me, wat vrij normaal is. Toen brak hij m'n enkel, waar u nog naar moet kijken, en ik zijn neus. Toen ben ik terug gegaan naar mijn kamer. Ik werd toen zo kwaad dat ik een rode vlek voor m'n ogen kreeg en niet meer wist wat ik deed. Toen ben ik blijkbaar terug naar hun kamer gegaan en heb dat gedaan wat u heeft gezien. Dat was het dan, meer niet." Ik zei alles zo kortbondig als het kon. Ik maakte het alleen maar een beetje minder erg, hopend dat ze me niet alsnog weg zou sturen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    DoctorDonna schreef:
    Dena Fields
    'Wat is er gebeurt?' vroeg John me plotseling onzeker in een octaaf hoger. Ik dacht diep na. Waar was John John geweest en waar was Hunter Hunter geweest. 'Je hebt Pete naar boven gestuurd, Laurinda is achter hem aan. Denise heb je zo'n beetje bedreigd en die heb ik naar boven gestuurd en dat laat ons achter. Dat is alles zo'n beetje kort samengevat.' Plotseling hoorde ik heel zachtjes wat stemmen. Het leek erop alsof mensen verderop tegen elkaar stonden te schreeuwen. 'En Pete en Laurinda hebben elkaar gevonden. Heb je hun conversatie hieronder nog meegekregen?' vroeg ik hem voorzichtig.


    Laurinda is eerst naar boven gegaan, dus Pete ging eigenlijk achter haar aan. :')


    Little do you know

    en ze zijn al lang niet meer aan het schreeuwen :')


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Enface schreef:
    Yune van Therme
    Lachend schud hij zijn hoofd, "Nee, zolang ik maar niet val en geen zin heb om te slapen komt alles goed". "Plus ik ben enorm gezellig als ik écht dronken ben" vervolgd hij nog steeds lachend. 'Ah dan moet je heel de avond oppassen dat jij niet valt. Super gaaf!' zei ik sarcastisch. 'Ach, je lacht nu al de gehele tijd dus ik vraag me af hoe je dan bent' grijnsde ik. Volgens mij wilde ik dat niet mee maken, hij was zo net aan uit te staan. "Tuurlijk niet. als jij er niet was dan was ik waarschijnlijk al lang van de trap gelazert aangezien ik onderweg naar boven was", bij zijn woorden glimlacht hij breed. 'Ach dan ben ik toch nog nuttig als je persoonlijke heldin' ik glimlachte even. Ik knik, 'Ik weet het, ik zou als ik jou was voorlopig niet meer kijken want ik gok dat ik blijf gapen'.
    Maar eh.. iets leuks? God nee ik zou het niet weten" lacht hij. 'Ook saai' mompel ik teleurgesteld. Weer kon ik een gaap niet onderdrukken en snel sla ik mijn hand voor mijn mond, een kleine traan loopt uit mijn rechterooghoek van het gapen. Ik veeg hem snel weg en sluit dan voor heel even mijn ogen. Dat kan vast kwaad en ik hoorde hem bewegen. Zelfs ademen.


    Tyler Devoné
    'Ah dan moet je heel de avond oppassen dat jij niet valt. Super gaaf!' zegt Yune sarcastisch. Ik grinnik zacht.
    "Och, ik val vaak zat met een avondje stappen, alleen dan enkel de weg naar huis" zeg ik grinnikend.
    'Ach, je lacht nu al de gehele tijd dus ik vraag me af hoe je dan bent' grijnst Yune vervolgens. Ik lach zachtjes. Als ik écht dronken zou zijn ben ik tien keer zo erg, ik denk niet dat zij dat leuk zou vinden aangezien ik dan nog kleffer ben, en ze vond het net ook duidelijk niet zo fijn hoe dicht bij ik stond. Maar ik stop pas als ze er om vraagt. Zo leren ze ook nog eens te zeggen wat ze niet willen.
    Yune knikt als ik haar vertel dat als zij er niet was geweest dat ik dan van de trap gelazerd zou zijn en zegt: 'Ach dan ben ik toch nog nuttig als je persoonlijke heldin' ze glimlachte even. Ik lach vrolijk.
    "Dat lijkt me wel wat, een persoonlijke heldin" grinnik ik vrolijk. Ik struikel nogal over het woord 'heldin' en spreek het daardoor drie keer verkeerd uit. Dronken zijn heeft geen voordelen qua praten.. je struikelt alleen maar over je eigen woorden.
    'Ik weet het, ik zou als ik jou was voorlopig niet meer kijken want ik gok dat ik blijf gapen' zegt Yune dan op dat ik zeg dat gapen aanstekelijk is.
    Ik lach vrolijk "Pech dan" grinnik ik.
    Als ik zeg dat ik niks leuks weet mompelt ze dat dat saai is, ik grinnik kort en haal doelloos mijn schouders op.


    Done :')
    Doe zo Pete misschien nog wel even -als ik zin heb-


    Little do you know

    Wat is James toch een liegbeest


    Bowties were never Cooler

    idd.. woj houwn joh drietbuul! Kom maar an James!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    idd.. woj houwn joh drietbuul! Kom maar an James!


    Lemme guess? Jij zit op je telefoon? Of je bent gewoon hartstikke dronken.. of ik kan gewoon niet lezen x'D


    Little do you know

    dat is twents x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hahahaha, James kan moeilijk aan haar gaan vertellen wat hij allemaal wou gaan doen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Appelboompje schreef:
    dat is twents x'D


    Pff. Dat ken ik ek wol dwan -.-
    Maar dan in 't Frysk ^-^
    Klinkt wol grappig.

    En ik had hetzelfde gedaan als James als ik hem was :')
    Whatever he did, I still like that guy c'x


    Little do you know