• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ik zou je overigens niet aanraden om je in je enkel te snijden met zo'n mesje onder de douche. Opeens liepen er bloed-voetstappen in de douche, dacht dat ik leeg bloede :')
    DokterDonna, kan Yune trouwens tussen de personages en in een groep?]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 23:03 ]

    Denise Parks
    Laurinda is het er al snel mee eens om te gaan zwemmen en ik glimlach vrolijk naar haar.
    "Oke, dan ga ik me hier al even snel omkleden en dan doe ik mijn haar ook nog even snel vast zodat dat niet in de weg zit bij het zwemmen" zeg ik grinnikend. Ik doe mijn haar altijd vast als ik ga zwemmen, anders gaat het overal aan plakken en raakt het ook nog eens enorm in de klit. Enorm irritant dus.
    Met mijn bikini in mijn hand loop ik de badkamer in om me vervolgens uit te kleden en mijn bikini weer aan trek. Als mijn bikini goed en wel zit trek ik mijn gewone kleding weer aan en ga ik voor de spiegel staan. Ik doe mijn haar in een vlecht en stap dan de badkamer weer uit om Laurinda met een glimlach aan kijk.
    "Ik ben klaar" meld ik dan.


    Ik doe Pete zo weer, heb even geen inspiratie :c


    Little do you know

    Enface schreef:
    [Ik zou je overigens niet aanraden om je in je enkel te snijden met zo'n mesje onder de douche. Opeens liepen er bloed-voetstappen in de douche, dacht dat ik leeg bloede :')
    DokterDonna, kan Yune trouwens tussen de personages en in een groep?]


    Hahaha, .lol dat had ik ook de eerste keer dat ik die krengen gebruikte :P
    Ik me mooi scheren, ik tevreden. Rowena kijkt even naar beneden ineens een dikke plas bloed vermengd met water. Echt niet normaal gewoon hoe fucking veel bloed eruit kwam O.o
    Ik blij dat ik tegen bloed kan :')


    Little do you know

    (Ik kan helaas tot maandag/dinsdag niet reageren en aangezien mijn personages een soort van gestald zijn denk ik niet dat dat problemen gaat opleveren)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Enface schreef:
    [Ik zou je overigens niet aanraden om je in je enkel te snijden met zo'n mesje onder de douche. Opeens liepen er bloed-voetstappen in de douche, dacht dat ik leeg bloede :')
    DokterDonna, kan Yune trouwens tussen de personages en in een groep?]


    [Alrighty! Dat ga ik binnenkort regelen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DoctorDonna schreef:
    (...)

    [Alrighty! Dat ga ik binnenkort regelen.]


    [Top, bedankt! :D
    En Roww, ik kan niet tegen bloed dus een handdoek om mijn enkel heen gewikkeld en de badkamer uit gehinkeld :') ]

    Laurinda Pearl
    Denise verdwijnt de badkamer in om zich om te kleden en ik wacht rustig af tot ze terug naar buiten komt en me verteld dat ze klaar is. Ik knik en loop zelf de badkamer in waar ik alles uittrek, mijn bikini aandoe en vervolgens mijn kleding er weer overheen trek.
    Ook ik loop de badkamer weer uit en kijk Denise met een grijns aan. "Gaan weeeeeeeeeee?" grinnik ik.

    Abigail Pierce
    Ik hoor een paar klopjes op de deur en zucht een keer maar zodra ik Loki zijn stem hoor veranderd die geërgerde zucht al snel in een opgeluchte en ik spring op van het bed en doe de deur van het slot. De deur doe ik een stukje open en ik pak Loki bij zijn arm en trek hem snel de kamer in waarna ik de deur weer dichtgooi en op slot draai. Zodra hij weer veilig dicht zit kijk ik Loki aan. "Waarom laat hij me niet met rust? Hij raakt me aan, smeekt, loopt me achterna als een hopeloze puppy en hij wacht me op buiten!"
    Ik zucht een keer en sla beide armen om Loki heen "Hij vroeg zelfs hoe vaak we ruzie hadden en hoe die ruzies verliepen" vertel ik hem zachtjes.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Omg, Nathalie, die zin die jij hebt onder je posts en alles, :'D
    Die zei ik tegen jou nadat jij mij had verteld of ik de nieuwe aflevering had gezien x'D
    Haha,
    Silas to Damon: 'Knock, Knock..' Nothing.
    Silas to Damon again: 'Knock Knock. Who's there? The Mayor'
    Damon to Silas: 'The mayor Who?'
    Silas to Damon: 'No one, that's the joke, No one's there because I killed the Mayor' (Pretface van Silas om zijn eigen grapje)

    Love that joke :')

    Ik mis Silas.. Silas was zoveel leuker dan Stefan.. zoveel gezelliger, tot hij all Mindcontrolling gaat doen en je gedachtes gaat lezen en zichzelf helemaal geweldig gaat vinden omdat je denkt dat hij way leuker is dan Stefan :')
    Maar das netzoals dat ik Katherine leuker vind dan Elena x'D
    Elena is zo'n onzeker meisje en Katherine is gewoon een arrogant kreng dat als je bevriend met haar bent ze aardig is ;P
    But that's just my opinion :')

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:15 ]


    Little do you know

    hij past alleen niet helemaal :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Plots werd ik naar binnen getrokken en keek ik recht in Abby's bange gezicht. Ik luisterde stil naar haar woorden toen ze de deur op slot had gedaan. Onder dat ze sprak werden mijn ogen bijna letterlijk donkerder en balden mijn vuisten zicht. Die gast ging echt veels te ver. Tuurlijk kon ik het via de legale routes oplossen, maar dat werkte nooit. Ik voelde haar armen om me heen en dwong mezelf mijn handen te ontspannen voor ik mijn armen misschien iets te strak om haar heen sloeg. "Die gast gaat echt veels te ver." siste ik zacht en gevaarlijk. Niemand kwam aan mijn kleine Abby. "Zal ik er wat aan doen?" Als ze ja zou zeggen kon hij gillen wat hij wilde, maar ik zou pas stoppen als Abby me zou stoppen. Hij bleef van haar af en liet haar met rust en dat moest nu maar eens goed duidelijk zijn,

    [James heeft een heel groot probleem...]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 22:41 ]


    Bowties were never Cooler

    [ja maar als we nu direct james aanpakken moeten we tot woensdag wachten wat ze reageert tot en met dinsdag niet xD
    dus ff 2 daagies uitstellen ;p]


    Abigail Pierce
    Loki begon te sissen in een toon die me niet beviel een eerlijk gezegd.. "Jullie vermoorden elkaar nog... Jij beschermt mij en hij is zo ontzettend jaloers op jou Loki.... Dat is het hele probleem hij is hartstikke jaloers hij kan het niet hebben dat jij wel aandacht krijgt en hij niet"
    Ik kijk op zonder hem los te laten. "Wat wil je bij hem doen?"
    Heel eerlijk Loki was geweldig maar ik wou geen moord op mijn geweten hebben...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James needs a Girlfriend x'D


    Little do you know

    Loki Laufeyson
    Ik voelde me ineens een stuk kleiner toen ze me op mijn plek wees, maar maakte mezelf toch groter. "Het maakt me echt niets uit of die gast sterft. Het liefst nog door mijn eigen handen" siste ik. Plots merkte ik wat ik precies had gezegd. Mijn gezichtsuitdrukkingen werden wat zachter, net als mijn ogen. Ik tilde Abby op, zodat ze me aan kon kijken. "Niet dat. Gewoon een bloedneus en een blauw oog. Misschien nog een gebroken arm of been, maar meer niet. En ik stop als jij het zegt. Beloofd." Ik drukte zacht en heel onschuldig een kus van trouw op haar wang, net als dat ik bij mijn moeder zou doen, voor ik haar dicht in een knuffel tegen me aan trok, waardoor haar benen bleven bungelen zoals ze al deden.


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    John Hunter Bell
    Ik liep rustig met hem en het meisje tussen ons in naar de ligstoelen. Bij zijn woorden slikte ik. Dat was echt verschrikkelijk. Bij mij was het redelijk gemakkelijk gegaan. Mijn geaardheid was een stuk minder erg dan mijn schitzofrenie. Ik legde haar voorzichtig neer en ging even uit de weg staan. Hij leek goed te weten wat hij deed. Toen hij klaar was sloeg ik mijn armen om hem heen. "Lieve schat toch." mompelde ik voor ik hem nog iets strakker tegen me aan hield. Ik aaide zacht over zijn rug. "Ik zal ervoor zorgen dat niemand ook nog maar met een vinger aan je komt. Beloofd. Nooit meer hoef je door zoiets te gaan." Ik vond het echt niet kunnen dat iemand zo werd behandeld door het feit wie hij of zij was. Toch vond ik het alleen maar erger nu het over mijn vriendje ging. Vriendje, zo mocht ik hem toch wel noemen. Hopelijk wel. Ik hield hem voor nu gewoon stevig tegen me aan. Ik wist ook niet wat ik voor de rest kon doen. Ik was hier nou niet de beste in. Ik kon dan wel best vaderlijk zijn, met hem kwam die kant van me maar moeilijk omhoog. Ik was gelijk aan hem en dan kreeg ik die kant niet omhoog gehoest.


    Pete Mikaelson
    Als ik bij Lizzy vandaan stap en weer bij John ga staan voel ik zijn armen al snel om me heen geslagen worden. Een glimlach siert mijn lippen en ik kijk hem vrolijk aan voor ik mijn armen ook rond hem sla.
    "Lieve schat toch." mompelt John waarna hij zijn armen iets strakker om me heen slaat. Het zachte gevoel van zijn hand die over mijn rug wrijft doet me goed, het kalmeert me. En nu al die herinneringen weer omhoog komen heb ik dat wel nodig, aangezien ik op het punt sta om in huilen uit te barsten. Iets wat ik nog nooit heb gedaan omdat ik vond dat ik me groot moest houden. Als ik liet zien hoe zwak ik eigenlijk ben dan was het veel erger geweest dan alleen dat ziekenhuis. Dan lag ik waarschijnlijk al lang in een kist onder de grond, of verbrand in een potje..
    "Ik zal ervoor zorgen dat niemand ook nog maar met een vinger aan je komt. Beloofd. Nooit meer hoef je door zoiets te gaan." met die woorden haalt John me uit mijn gedachten. Ik kijk hem dankbaar aan en glimlach waterig naar hem.
    Oh, God, Pete. Serieus? Je gedraagt je als een wijf! roept de o zo bekende stem in mijn hoofd me toe.
    Kort verberg ik mijn gezicht in Johns nek. Als ik hem dan weer aan kijk druk ik mijn lippen opnieuw op de zijne, het gevoel dat door mijn lichaam ruist als mijn lippen de zijne aan raakt is gewoon te overweldigend om te weerstaan. Het voelt gewoon te fijn om hem niet te zoenen..


    Zo, hebben we dat ook maar weer gedaan, voor ik et weer vergeet :P


    Little do you know

    HelloSweety schreef:
    Loki Laufeyson
    Ik voelde me ineens een stuk kleiner toen ze me op mijn plek wees, maar maakte mezelf toch groter. "Het maakt me echt niets uit of die gast sterft. Het liefst nog door mijn eigen handen" siste ik. Plots merkte ik wat ik precies had gezegd. Mijn gezichtsuitdrukkingen werden wat zachter, net als mijn ogen. Ik tilde Abby op, zodat ze me aan kon kijken. "Niet dat. Gewoon een bloedneus en een blauw oog. Misschien nog een gebroken arm of been, maar meer niet. En ik stop als jij het zegt. Beloofd." Ik drukte zacht en heel onschuldig een kus van trouw op haar wang, net als dat ik bij mijn moeder zou doen, voor ik haar dicht in een knuffel tegen me aan trok, waardoor haar benen bleven bungelen zoals ze al deden.


    Als mij dat zou overkomen, dan voelde ik me echt enorm Awkward weetje x'D
    Zo'n gevoel van, 'oke, zet me nu maar weer op de grond, dan knuffelen we wel verder..' x'D


    Little do you know