• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    offer je op rowwert


    abigail pierce
    Ik schrok van Loki zijn woorden over James vermoorden en hij tilde me op.
    Net toen ik mijn mond wou opentrekken vertelde hij dat hij niet zo verzou gaan en zou stoppen ala ik hem dat vertelde. Hij drukte een kus op mijn wang en trok me in een knuff
    "Dan ga je niks doen". Loki liep al met een gwbroken hand en ik wou niet hebven dat James hem op welke manier dan ook pijn ging doen.
    "Ik wil niet dat hij je pijn doet. Of dat Sharp je wegatuurt vanwege alecht gedrag"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Haha, dat deed ik al.. ken je 'hints'? ^^
    Hehe..
    Nah, Just Kidding, Denise is m'n enige meisje.. tenzij James voor Tyler gaat vallen O.O
    Get to the point Roww..
    Oke, iniedergeval, Denise zal zich nooit aan een jongen kunnen hechten voor ze haar geschiedenis achter zich kan laten..
    It's a nope I guess :'D


    Little do you know

    John Hunter Bell
    Toen ik hem eenmaal dicht tegen me aan hield veranderde hij nog verder in een emotioneel wrak. Daardoor kreeg ik alleen maar een grotere neiging hem gerust te stellen en te beschermen. Zacht prefelde ik woordjes terwijl ik zacht over zijn rug wreef. Dat leek wel iets op te wekken, want hij keek me aan met een waterig glimlachje. Ik glimlachte terug om te zeggen dat dit goed was. Ik was er voor hem en daar mocht hij gerust gebruik van maken. Even verborg hij zijn gezicht in mijn nek. Mijn handen vielen stil en ik hield hem maar gewoon vast. Voor ik ook maar iets kon doen voelde ik zijn lippen weer op de mijnen. Mijn hart maakte een sprongetje en een warm tintelend gevoel vulde mijn lichaam. Het voelde heerlijk als onze lippen versmolten waren. Ik kuste hem terug terwijl ik hem nog wat dichter tegen me aan trok. "We kunnen ook een kleedhokje nemen voor als ze wakker wordt?" mompelde ik zacht tegen zijn lippen voor ik zonder mijn ogen te hebben geopend de zoen doorzet. Het voelde te fijn om de kus te breken, zeofs voor een gesprek. Dat kon ook prima met versmolten lippen en een luid kloppend hart.


    Bowties were never Cooler

    Loki Laufeyson
    Ik keek beduust naar haar toen ze zei dat ik dan niets mocht doen. Ik wilde net mijn mond open trekken toen ze de reden gaf. Mijn hersens begonnen kort te kraken voor een idee. Ze gingen terug naar haar woorden. "Ik weet denk ik nog iets, maar het is erg laag in de bro code en vergt wat acteer werk. Als we James konden laten geloven dat we echt een stel waren, hem daarmee konden frustreren en ik nog wat bijtende opmerkingen in de gangen kon maken zou dat een mooie oplossing zijn. Ooit had hij vrienden willen worden, maar nu reed hij me waarschijnlijk liever over met een truk. Ach, iedereen zijn ding. Ik draaide ons een beetje en druktr haar met een zachte klap, hoorbaar, amper voelbaar, tegen de deur. Als hint aan haar en start van mijn plan James eens goed gefrustreerd te maken.


    Bowties were never Cooler

    abigail Pierce

    Loki begon te praten over een nieuw idee met. wat acteerwerk. Oh oh gaan we doen wat ik denk dat we gaan doen?
    En ja hoor even later hoorde ik een zachte klap van de deur af komen op het moment dat mijn rug de deur raakte en ik keek hem even twijfelend aan
    Was dit wel zo'n goed idee? "Je weet dat als we dit nu gaan doen we het ons hele verblijf hier vol moeten houden he?" cluisterde ik naar hem zodat het onhoorbaar was aan de andere kant van de deur.
    Als we hem nu lieten geloven dat we een stel waren en morgen deden we weer normaal ja daar zou zelfs een blinse niet in trappen.
    Maar op deze manier konden we Janes wel ons hele verblijf lastig vallen..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Moest ik met Greg of Lilah nog ergens op reageren?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Loki Laufeyson
    Bij haar woorden, toen ik haar eenmaal tegen de muur had gedrukt, knikte ik. "Dat klopt, maar het hoeft niet heel klef ofzo. Bij elkaar zitten met eten en handjes vasthouden kan ook meer dan genoet zijn... Buiten de kamer. Met wat we hier doen kunnen we hem laten doordraaien." fluisterde ik met een trotse sadistische grijns op mijn gezicht. Dan zou hij een keer flippen, was het voor mij zelfverdediging en ging hij naar huis en ik vrijuit. Ik aaide even over haar haren en haalde toen een hand door die van mij. De deur gaf genoeg steun om een hand los te laten. "Maar als je het niet wil verzinnen we wel wat anders om hem van je weg te houden." Ik deed dit soort dingen vaker. Mensen dachten toch altijd al dat ik het kwaad zelve was, dus hun gedachten manipuleren in hen te laten denken, doen of reageren zoals ik wilde deed ik zonder geweten.


    Bowties were never Cooler

    abigail pierce

    Ik luisterde geduldig naar wat Loki te zeggen had en knikte het was inderdaad waar zo zou hij waarschijnlijk wel bij me weg blijven.
    En zo niet dan ging ik Loki alsnog vrijuit laten en hem daarna maar dr eerstr hulp tillen.
    Zijn hand voelde ik door mijn haren gaan maar naar beneden.vallen deed ik niet wel sloeg ik mijn benen om zijbn middel heen aangezien dat toch wat prettiger was dan twee buggelende beentjes boven de vloer.
    Bij zijn vraag of ik toch liever ieta anders doe achud ik mijn hoofd en kijk hem grijnzens aan." Nope when do we start" fluister ik hem toe.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KLAINEISBACK schreef:
    Moest ik met Greg of Lilah nog ergens op reageren?


    Moet je even kijken bij Sharp. Misschien wel, misschien niet. Ik weet het niet meer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Weet iemand iets van Emiko? Mijn personage is met haar personage in een meet, maar ze reageert al 10 dagen niet.. En op mijn gastboek-berichtje reageert ze niet.

    Loki Laufeyson
    Ze knikte uiteindelijk toch. Blijkbaar vond ze toch dat het een goed plan was. Toch vroeg ik nog wel of ze dat echt vond. Voor ze antwoordde sloeg ze eerst haar benen om mijn middel omdat ik haar met een hand had losgelaten. Erg ongemakkelijk was dat niet, want ze was niet zo zwaar. Ik grijnsde bij haar woorden. "Right now." Ik schraapte mijn keel even en liet toen een hese kreun over mijn lippen rollen. Hij was niet heel hard, maar zoizo hard genoeg dat James het aan de andere kant van de muur kon horen. Ik keek haar betekenisvol aan. Nu was het haar beurt. Dit kon namelijk niet alleen van een kant komen. Zoizo zou ik James er straks wel lekker mee gaan pesten. Dit ging zo goed worden. Dat jochie zou er aan onderdoor gaan. Het goed, moest hij maar niet met zijn vieze tengels aan Abby komen.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Ik grijnsde met Loki mee voordat hij een kreun over uit zijn mond liet komen. Ge - wel - dig deze manier van pesten. Ik zou alleen nu James zijn gezicht zo graag willen zien! Ik begon Loki zijn voorbeeld te volgen en liet zelf ook een kreun uit mijn mond komen.
    Als Sharp ons nu zou horen zou ze ons spontaan uit het raam donderen.... En James net zo als hij de kamer in zou komen. Niet dat dat kon want de deur zat op slot en ik hing er tegenaan maar het idee gewoon.
    Opnieuw liet ik een kreun uit mijn mond ontsnappen en ik kijk grijnzend naar Loki.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik grijnsde toen zij ook een kreun liet gaan. Dit was echt geweldig. Sharp zou ons vermoorden... Ow wacht, nee. Zij had het te druk McEwan alle hoeken van de kamer te laten zien en volgens mij had ik van de kamer aan de overkant ook vaak genoeg schunnige geluiden gehoord. Wat wilde ik nu graag James zijn gezicht zien zeg. Zoizo zou er schok, woede en pijn op te zien zijn. Mijn favoriete 3 emoties bij slachtoffers. Ik druwde nog een keer met een zachte bonk Abby tegen de deur en ze liet nog een kreun gaan. "Ow, ja, Abs. Ga door." riep ik hees en buiten adem voor ik nog een kreun liet gaan en daarna weer gewoon normaal deed. Dit was puur toneelspel. Nog nooit had ik dit echt gevoelt of gedaan en ik vond dat absoluut niet erg. Dan moest je je namelijk bloot geven aan een ander, iets wat ik nooit zou doen. Daarbij was er niemand die ik genoeg daarvoor vertrouwde.


    Bowties were never Cooler

    hahaha xD nepseks tussen 2 maagden amazing xD

    Abigail Pierce
    Ik voelde mijn rug opnieuw voorzichtig tegen de deur aan vallen. De klappen waren steeds hoorbaar maar pijnloos, Loki keek wel uit met wat hij deed thank god. ik hoorde hem met een hese stem spreken en daarna nog een kreun uitgooien en ik grijnsde. Mijn lach inhouden was gewoon moeilijk nu, ik wou James gezicht veel te graag zien.
    "Loki" ik kreunde zijn naam en keek hem opnieuw grijnzend aan. Wat waren wij gemeen zeg.
    Wat zou James eigenlijk doen? Uch de volgende keer zet ik eerst een camera buiten de kamer neer....


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik wacht nog op jou om op mijn laatste post met Greg te reageren DoctorDonna


    Gregory McEwan
    'Hetzelfde als vorige keer?' stelde Anna voor. 'Jij doet de luchtige gesprekken, ik doe de psychologische gesprekken. Goed?' Anna was na aan het denken, dat zag ik aan de schattige pose van haar bovenlip tegenover haar onderlip. 'Wat nu als jij Lizzy doet? Je weet wel, dat verlegen meisje die bij Delilah op de kamer slaapt. Dan neem ik wel Melody Black. Het ziet er naar uit dat zij dit wel kan gebruiken. Dan ga jij gewoon op de kamer zelf, dat komt wat persoonlijker over, dan neem ik het kantoortje naar de bibliotheek wel.'stelde ze toen voor.
    "Ok, ik kan wel met Lizzy praten, ze lijkt me aardig ook." knikte ik, op de uitleg van de hotpack reageerde ik niet, nog niet.
    "Zal ik Delilah er ook bij nemen voor een gesprek? Zij is ook verlegen en kan wel een vriend gebruiken." stelde ik voor aan Anna, waarna ik eraan toevoegde dat ik haar uitleg over de hotpack begrepen had en wachtte even tot ze zou reageren.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 15:59 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing