• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    abigail Pierce
    Ondanks mijn aanwezigheid in de deuropening ging het gevecht gewoon door en ik hoorde het akelige geluid dat van Loki zijn neus af kwam. James had zijn voet op zijn keel gezet waarna hij mijn richting op keek en me snerend aansprak. "Oh ik zal zeker douchen straks, gaat heel gezellig worden met Loki onder de douche, kun je nog een keer meegenieten" Ik zie Loki James zijn voet pakken en opnieuw komt er dat nare krakende geluid van de twee jongens af, dit keer van James zijn voet. Hij greep James zijn knie, deed er iets mee, stond op, sloeg nog een keer en liep richting de badkamer waar ik de deur op slot hoorde gaan.
    Pislink loop ik op James af en geef hem zonder twijfelen rechtstreeks een knal op zijn neus. Ik mocht klein zijn maar ook ik kon slaan.
    "Val hartstikke dood James" waarna ik me omdraai en richting de badkamer loop en op de deur klop. "Loki?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oeeh heerlijk zo 'n bitchfight!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Yaser
    Ik had geen kik gegeven, ook niet toen ze mijn enkel braken. Mijn neus was gelukkig niet gebroken, al had Abby er een zwakke poging toe gedaan. Ik hinkelde terug naar mijn kamer en spalkte het met een afgebroken klerenhanger. Ik had veel geleerd van een vroegere EHBO cursus en het straatleven. Het was niet de eerste keer dat deze enkel brak, nee, volgens mij de zevende keer. Ik was de pijn gewend. Ik probeerde erop te staan, maar dat lukte nog niet. Het zou nog een paar daagjes duren. Ik legde me op het bed en vroeg me af wat ik ging doen. De liefde voor Abby had ze gewisseld voor de razernij voor haar. Als ze bang was, was dat het minste wat ze kon doen. Ik wist nog niet precies wat ik haar aan ging doen. Ik had wel wat ervaring met verkrachting. Misschien kon ik Loki vastbinden en hem laten toekijken hoe ik Abby verkrachtte. Dat was nou eens een goed idee.

    Melody Black
    Hee Melody,' begroette Sharp me. 'Alles goed? 'Zou je het erg vinden om even met mij te praten, gewoon over het algemeen. Het is niets ernstigs hoor.'
    Ik bekeek haar van top tot teen terwijl ik me bedacht wat ik terug kon zeggen. Ik keek even op mijn horloge terwijl ik tegen haar zei: "Het spijt me ontzettend, maar ik ben helaas niet voor je in de stemming. Kan het misschien een andere keer? O wacht, dan ben ik er niet meer."
    Ik liep weg, niet eens wachtend op het antwoord van Sharp. Ik had echt geen zin om te luisteren naar een of ander gezeik dat ik me niet gedroeg volgens behoorlijke maatstaven. Schijt eraan. Ze zochten zich maar lekker zelf uit. Ik deed wat ik wilde en luisterde naar niemand.

    @KLAINISBACK Lizzy ligt flauwgevallen bij het zwembad, volgens mij...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Na even hoorde ik Abby's stem aan de andere kant van de deur. Ik hield mijn hand onder mijn neus en liep naar de deur aan onze kant toe. Ik draaide de juiste deur van het slot en glimlachte een beetje naar Abby. Ik liep terug naar de wasbak en spoelde mijn hand af. Het bloeden was langzaam aan het afnemen. "Gaat het met je?" vroeg ik aan haar. Ik waste met mijn neus boven de wasbak het bloed van mijn borst. "Gaan we nog douchen?" vroeg ik zwakjes. Het was als een grap bedoelt, maar ik moest wel echt douchen. Ik haalde een hand door mijn haren en keek nog eens in de spiegel. Ik was een wrak. Mijn wenkbrauw was opgezet, mijn neus bloedde en ik zat onder het zweet. Ik waste mijn gezicht toen het bloeden was gestopt. Daarna draaide ik me naar haar en trok haar dicht tegen me aan. Dat had ik gewoon echt even nodig. Ik drukte een kus op haar kruin en hield haar gewoon vast. Soms had ik echt behoefte aan menselijk contact, ondanks dat ik het meestal afwees.


    Bowties were never Cooler

    Ja dat herrinerde ik me maar ja, laat McEwan maar effe zoeken naar die twee
    En echt waar James, verkrachten? Jij vuile rotzak!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Hahahaha


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    abigail pierce

    James was weg gehinkelt en Loki had dedeur voor me los gemaakt. Hij zag er slecht uit. Ik keek toe hoe hij zijn gezicht waste en ondertussen maakte ik de bovenste knoopjes van miijn bloesje weer dicht. Even later voelde ik twee armen dieme in een knuffel trokken.
    " eigenweis portret dat je der rondloopt je zou hem links laten liggen" vertel ik hem ligt grinnikend. " En volgens mij kun jij wel een douche gebruiken ja, ik ga je er alleen niet mee helpen".
    ik kijk hem aan zonder hem los te laten "james loopt wel minder snel? Dat is goed. En je moet echt douchen Loki" Ik druk snel een kus op zijn wang, wat nog altijd moeilijk gaat met het lengte verschil en maak me los uit zijn omhelzing om daarna de badkamer uit te lopen de slaapkamer in.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik luisterde stil naar haar woorden. Ze deden me opzich goed, al wist ik zelf ook wel dat ik moest douchen. Ik glimlachte bij de wat ongemakkelijke kus op mijn wang. Al mijn spullen, de handdoek en de plastic zak, lagen hier al. Toen ze weg was draaide ik de kraan open, deed de deur weer op slot en trok de zak over mijn arm. Met wat moeite wist ik hem aan mijn arm dicht te tapen. Daarna trok ik mijn laatste kledingstukken uit en controleerde de temperatuur. Toen die lekker was stapte ik eronder en begon in stilte mijn haren te wassen en ook mijn lichaam. Het liet me ontspannen. Zoizo zou ik op mijn kop krijgen van Sharp voor het vechten met James, maar bij mij was het echt zelfverdediging. Dat ik nou mijn eigen neus kan zetten en zijn enkel heb gebroken, alé. Ik was niet begonnen. Eigenlijk wel maar meneertje ik-steek-mijn-neus-in-andermans-sexleven-en-flip-dan was begonnen. Daarbij was hij echt extreem bezitterig over Abby en was ik bang dat hij haar echt een keer iets aan ging doen. Hoe erg ik die heks ook haatte, zij was de enige die dat volgens mij kon voorkomen... Ik moest dus met haar gaan praten...

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 10:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Holy shit! James is awful O.O
    Nee dat zijn niet de goede woorden nu.
    James' way of thinking is awful and creepy now..
    Hoop dat hij nooit zo over Denise gaat denken :')

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 0:47 ]


    Little do you know

    ^^Nee, hoor. James is lief voor Denise. Alleen slechte mensen worden door hem aangepakt c:
    James Yaser
    Ik pakte een klein rugzakje met de spullen die ik nodig had: tape, touw, een mes, een schaar en natuurlijk paperclipjes. Ik deed mijn rugzakje op mijn rug en probeerde nog eens op de gebroken enkel te gaan staan. Deze keer lukte het wel en kon ik ten minste redelijk fatsoenlijk lopen. Ik glimlachte tegen mezelf en ik liep richting de kamer van Abby en Loki. Ik bleef voor de deur staan en hoorde het geluid van een douche. Dat betekende dat Loki zich vast en zeker aan het douchen was, dat werd nog leuker. Hij mocht naakt toekijken hoe ik Abigail verkrachtte. Ik deed zachtjes de deur open en zag dat Abby al op het bed lag. Ik sloop zachtjes naar haar toe en voordat ze ook maar iets kon doen had ik haar mond dicht getapet. Daarna volgde haar handen en haar voeten, die ik vastmaakte aan het bed. Toen sloop ik richting badkamer en deed de gesloten deur open met een paperclipje. Dat had ik zo vaak geoefend, ook al op moeilijkere sloten. Loki hoorde mij niet aankomen door het geluid van het kletterend water. Ik deed zachtjes de douchedeur open en greep Loki van achter bij z'n armen en tapete die ook vast. Toen volgde ook zijn mond. Ik duwde hem in een stoel voor het bed van Abby. Ik bond z'n voeten en armen vast aan de stoel zodat hij nergens heen kon. Hoe hard hij ook trok of duwde. Hij zou nergens heen gaan. Nu kon eindelijk de pret beginnen.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 10:14 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Euhm... Alle badkamerdeuren zitten op slot... Die heeft hij weer op slot gedraaid toen Abby weg ging]


    Bowties were never Cooler

    HelloSweety schreef:
    [Euhm... Alle badkamerdeuren zitten op slot... Die heeft hij weer op slot gedraaid toen Abby weg ging]


    Ik zal het aanpassen met paperclips....


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ^^Aangepast


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Ik hoorde wat gekraak onder het douchen, maar schreef het af op het oude huis. Ik maakte mijn douchebeurt af en net toen ik de kraan uit wilde doen werden mijn polsen ruw naar achter getrokken en vast getaped. "HELP!" riep ik zo hard ik kon voor ook mijn mond werd dicht geplakt. Toen zag ik ook wie het was. James, wie anders? Ik was verbaasd over hoe goed hij kon lopen. Normaal ging dat echt niet met een gebroken enkel en vooral een ontwrichte knie. Ik werd in een stoel geduwd en zag Abby oo haar bed vastgebonden liggen. Mijn ogen werden groot. Hij zou toch niet?! Blijkbaar wel. Blijkbaar kon hij zijn o zo dierbare Abby dit aandoen. Wist hij dan echt niet dat ze hem dan echt nooit meer wilde zien? Ik bewoog wat met mijn mond en voelde het tape losgaan doordat ik nog kletsnat was. Ik wiebelde het eraf en zette het op het krijsen. Het was niet mannelijk, maar meer kon ik niet. "Mevrouw Sharp! Help!" riep ik nog zo luid ik kon door het krijsen heen. Nooit zou ik haar roepen, maar ik zag ook wel in dat zij degene hier was met overwicht en niet McEwan.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 10:30 ]


    Bowties were never Cooler

    xd arme abs en loks

    abigail pierce

    ik was net op het bed gaan liggen, puur om de tijd te doden terwijl Loki onder de douche stond. Mijn ogen sloot ik even maar die schoten snel genoeg weer open toen er tape over mijn mond geplakt werd en mijn handen werden vast gebonden. Ik kijk de schuldige aan, James... O god... Handjes vast, voetjes vast en hij was weer weg. Ging hij me hier nou achterlaten?
    Wacht ik snapte het al, want een schreeuw uit de badkamer verraadde dat hij ook Loki te pakken had en nog geen twee minuten later zat er een naakte Loki vastgebonden aan een stoel naast en bed en ik kijk James aan, i'm gonna kill you!
    Ik hoor Loki schreeuwen en zie het tape los geschoten zijn, maargoed op een droge huid, plakte tape geweldig... Dus als gevangene deed ik het enige dat ik kon doen, Hard aan de touwen trekken, wat totaal geen zin heeft, en heel hard hopen op hulp voordat mijn maagdelijkheid eraf ging...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign