• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufeyson
    Ik zag wat een moeite Abby had om niet te lachen, waardoor ik ook met moeite een grinnik in hield. Bij haar kreun van mijn naam ging er een vage tinteling door me heen. Ik schreef het toe aan de moeheid van mijn spieren. Ik liet nog een kreun ogen mijn lippen rollen en legde toen mijn beide handen onder haar binnen om haar mee te nemen naar het bed en daar met haar op schoot te gaan zitten. Door met mijn heupen wat naar links en rechts te bewegen bonkte het bed wat tegen de muur en ik liet nog een lange kreun gaan. Dit was echt te leuk. Een grijns sierde mijn gezicht terwijl het bed nogsteeds op een continu ritme de muur raakte. "Wij zijn echt heel gemeen, of niet?" fluisterde ik in haar oor. Hier konden we gewoon praten terwijl James dacht dat we harde sex aan het hebben waren op het bed.


    Bowties were never Cooler

    abigail pierce

    Ik voel hoe Loki me optilt en op het bed gaat zitten met mij op zijn schoot waarna hij begint te bewegen waardoor het bed tegen de muur bonkt. Genius. Opnieuw verlaat een lange kreun zijn mond en de grijns op zijn gezicht was er volgends mij niet meer af te slaan.
    Op zijn vraag knik ik wild waarna ik nogmaals een kreun laat ontsnappen. "Moet je nagaan hoe graag hij dit in praktijk met me wil doen..." fluister ik naar hem met een smerige uitdrukking op mijn gezicht.
    Ik moest er niet aan denken seks met James.. Nee dank u ik blijf wel lekker veilig maagd en opnieuw verlaat Loki zijn naam op kreunende weize mijn mond.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Mijn uitdrukking veranderde van opgetogen naar extreem duister toen ze haar woorden uitsprak. Mijn lichaam bleef het bed om hetzelfde ritme bewegen, maar mijn gedachten waren heel ergens anders. Haar volgende kreun haalde me uit gedachten. "Als hij dat ooit probeert rijt ik zijn kop eraf." siste ik. Dit was echt geen vals dreigement. Ik zou het echt doen als hij dat probeerde, al zou ik dan wel de rest van mijn leven in een inrichting zitten. Ik liet weer een hese kreun horen. Ik keek naar haar en mijn blik verzachtte weer. Met mijn vingers begon ik rustig met haar haren te spelen. "Ja! Ga door!" riep ik weer hees. Dit was de laagste streek die je kon uithalen, maar voor mij was hij nog ver boven het niveau van James. Die kakkerlak moest maar eens leren met zijn poten van meisjes af te blijven. Hoe leuk hij ze ook vond.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Ik kijk hem even met grote ogen aan en druk dan een kus op zijn wang. "Waarom ben je zo beschermend?" We gaven om elkaar, en we waren constant bij elkaar, maar een vriendschap was er niet. Daarvoor hadden we allebei niet genoeg vertrouwen. En toch zou hij James zijn kop eraf hakken als hij aan me komt.
    Zijn vingers beginnen met mijn haren te spelen terwijl opnieuw begint te spreken. Opnieuw verlaat een kreun mijn mond.
    "Als hij nu toch nog iets mocht proberen sta ik toe dat je zijn beide armen eraf rukt" grinnik ik. James moest toch wel afkicken van me nu? Maar je wist het maar nooit hij dacht toch al dat Loki en ik een stel waren en nog altijd liep hij achter me aan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik haalde mijn schouders op. "Je bent gewoon de enige die om me geeft hier. Dat is voor mij genoeg om zo te doen. Daarmee sta je namelijk in een heel kort rijtje. Eigenlijk alleen mijn moeder stond daar nog in. Mijn broer en vader half, maar daar zat het toch anders. Ik vond het namelijk geen probleem om ze zelf te treiteren, maar anderen moesten van ze af blijven. Mijn moeder was de enige die ik echt vertrouwde en voor wie ik nog zou sterven om te beschermen. Ik speelde rustig met haar haren en hoorde nog een kreun over haar lippen rollen. Tegelijkertijd kreunde ik ook. Ik grijnsde bij haar woorden. "Je bent een schat." mompelde ik voor ik haar naam luid kreunde. We hadden hier echt te veel lol in eigenlijk. Ach ja, het was James. Als hij zich niet zo als een verslaafde stalker had gedragen had hij ook dit niet over zich heen gekregen.


    Bowties were never Cooler

    Abby

    Ik grinnik kort "Ik weet dat ik een schat ben " en ik hoor hem luid mijn naam kreunen. Het betekende niks voor ons allebei niet maar toch liet het een lichte rilling langs mijn ruggengraat lopen.
    Ik begon nogmaals de kreunen, ietsje luider dit keer. Hij moest toch meekrijgen hoe geweldig Loki wel niet was in bed. "Wij moeten ons schamen" grinnik ik zachtjes. "Loki, ga door!" kreun ik luid als hij het volume omhoog mocht gooien mocht ik dat ook. Hoe meer James mee kreeg van het onderonsje hier hoe beter het was. Helemaal omdat hij niet wist dat het een groot toneelstuk was wat we hier aan het doen waren.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Abby's kreunen werden nu ook luider. Alleen maar mooi, want hoe harder wij gingen, hoe meer James zou meekrijgen. Ik probeerde het bed nog iets harder tegen de muur te laten botsen. "Inderdaad." stemde ik grinnikend toe. Eigenlijk moest dat ook, maar ik voelde me er helemaal niet naar. Eerder triomfantelijk dan beschaamd. Ik liet nog een hese kreun schieten. "Bijna." kreunde ik. Ons onderonsje werd nu wel heel gezellig en ons toneelspel leek vooruit te gaan met de minuut. Ik was echt benieuwd hoe echt dit leek van buiten de kamer. Hier waren we gewoon twee pubers die een bed tegen de muur aan het beuken waren. Niet echt veel bijzonders, al leek het voor James, en de rest van het huis, waarschijnlijk of we ruige sex hadden. Ach ja. "Ow god, Abby." kreunde ik luid. James mocht echt wel goed jaloers worden op Abby 'de sexgodin'.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 17:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Abby de sexgodin
    Loki stemde in en liet nog een kreun horen terwijl het bed nog harder tegen de muur aan knalde. Damn he wat waren wij gek in onze kop. Nogmaals liet ik een luide kreun uit mijn mond komen en Loki kreunde opnieuw mijn naam en ik keek hem weer met een grijns aan.
    "we kunnen dit ook vanNacht nog een keer proberen " grinnik ik, als het hele huis in diepe slaap is BEM. "Misschien klopt hij wel aan of hij mee mag doen" en ik kijk Loki aan en woel even met mijn hand door zijn haar heen. "Damn Loki, harder" kreun ik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hahaha god , Abby en Loki zijn gemeeeen XDDD
    NEPSEKS RULES XDD
    Okay, ik ben veel te hyper voor dit uur


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (jullie zijn echt gemeen voor James(huil)hahaha
    btw ik denk dat ik moren kan reageren (ik zit nu op mijn mobiel...(niet letterlijk)))


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Ik grinnikte bij haar woorden en kreunde nogmaals om onze facade hoog te houden. Dat konden we zeker doen. "In de badkamer." zei ik met een knipoog. Dan zou de rest doorslapen, maar James helemaal gek worden. Ik trok een walgend gezicht bij haar voorstel. "Weet je het zeker?" Ik keek wat beteutert toen ze door mijn haar woelde en ging snel weer met een hand door mijn haren om ze weer achterover te krijgen. Een zachte grinnik rolde over mijn lippen bij haar woorden. "Dan moet je been hoger." riep ik hees wat gevolgd werd door een kreun. Wij waren nu echt kwaadwillig bezig, maar James was een zak, dus hij verdiende dit. Daarbij was dit leuk tijd verdrijf, vond ik zelf.


    Bowties were never Cooler

    abigail pierce

    Ik grinnikte zacht bij zijn antwoord over mijn been omhoog doen. Wat moesten de mensen wel niet denken. " oh god damn it, ga door"
    Nogmaals rolde er een harde kreun over mijn lippen maar het serieus blijven werd voor mij ook steeds moeilijker en ik bijt op mijn onderlip om het geluid wat te dempen. Nog een kreun.
    Zzodra hij zijn haar weer gefatsoeneerd heeft grijns ik en ik haal gewoon opnieuw mijn hand door zijn haren heen.
    "ben jij nog niet moe van al datgewip?" vraag ik hem zachtjes. Hij hield immers nog altijd het bed in beweging zodat het hele huis kon meegenieten van ons sex-avontuur.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik fronste even toen ze weer mijn haren door de war gooide. Toch glimlachte ik weer bij haar vraag en liet nog een kreun gaan. "Een beetje. Misschien moeten we het zo maar eens afronden." fluisterde ik terug. Nog een kreun rolde over mijn lippen. Het was hilarisch om dit te doen, maar wel vermoeiend... En we moesten nog een hele dag. "Abby ga door." riep ik door de kamer, gevolgd door een kreun. Ik wilde nog een hand door mijn haren halen, maar bedacht me. Ik kon zo beter voor James verschijnen. Hij zou me nu waarschijnlijk echt haten. Ten eerste omdat ik met Abby sex had gehad en ten tweede omdat ik beter was dan hij in bed ondanks mijn gebroken arm. Ik bleef het bed heen en weer bonken en werd er nu best wel moe van. Ach, je moest wat over hebben voor acteerwerk.


    Bowties were never Cooler

    VitaIncoluma schreef:
    (jullie zijn echt gemeen voor James(huil)hahaha
    btw ik denk dat ik moren kan reageren (ik zit nu op mijn mobiel...(niet letterlijk)))


    I agree x'D
    En als je gaat zeggen 'niet letterlijk' dan ga ik juist denken dat je letterlijk op je mobiel zit x'D


    Little do you know

    abigail pierce
    Ik grinnikte zachtjes arme Loki compleet uitgeput hier door ons toneelspel en ik zat gewoon lui op zijn schoot mee te hobbelen op zijn bewegingen dus ik besluit te knikken op zijn voorstel er zo een keer een eind aan te breien want anders zou hij helemaal niet meer kunnen vandaag. Nog een luide kreun verlaat mijn mond en ik kijk met met medeleven aan. Loki zag er echt moe uit nu en ik druk een kus op zijn wang "stop der maar mee anders kan ik je straks slepen naar waar we dan ook maar naar toe moeten..'


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign