• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufeyson
    Abby kreunde nog een keer lang en luid voor ze me een kusje op mijn wang gaf en zei dat ik mocht stoppen. Ik glimlachte dankbaar naar haar en liet een luide kreun gaan voor ik stopte en me achterover liet vallen. Mijn ogen vielen even toe. Ik drukte me uiteindelijk weer omhoog. "Mag ik een momentje, Abby? Ik ben zo terug." Ik zette haar naast me neer en drukte mezelf omhoog. Ik trok het shirt van mijn pjama uit en trok mijn broekje wat scheef. Zo. Ik liep naar de dwur, opende deze en stapte de gang op. Daar rekte ik me wat uit. "Ow, hey James." zei ik alsof ik hem nog niet had gezien. "Ik ga even wat drinken voor Abby en mij halen. Wil jij ook?" Ik trok een wenkbrauw op en krabte nog eens achter mijn oor. Zoizo dat mijn haar nu echt alle kanten op stond. Gelukkig kon ik zo douchen.


    Bowties were never Cooler

    Hahaha XD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Yaser
    Ik beet zo hard als ik kon op mijn vuisten om het niet uit te schreeuwen. Hoe kon Loki mij dit aandoen? Het gekreun en gesteun uit de kamer werd harder en harder. Ik wist niet wat ik moest denken of voelen. Ik voelde grote razernij, ik voelde groot verdriet en ik voelde iets van wetenschap. Ik had altijd al geweten dat meisjes mij niets vonden, maar dat betekende niet dat ik niet opgaf op hen. Ik wist wanneer iemand de ware was en wanneer niet. Ik zou blijven vechten tot ik haar had, of ze het nou wilde of niet. Toen deed opeens iemand de deur open en kwam Loki naar buiten. Hij zei: "Ow, hey James. Ik ga even wat drinken voor Abby en mij halen. Wil jij ook?" Hij ging door zijn haar als een meisje en dat bracht me op inspiratie. Ik gaf hem een stomp in zijn gezicht en een knietje in zijn kruis. Autsj, dat moest pijn. Ik grinnikte kort in mezelf terwijl ik woedend zei: "Normaal sla ik geen meisjes, maar uitzonderingen zijn er altijd." Ik hoopte dat hij het begreep en dat hij niet zo dom was om te denken dat ik Abby bedoelde in plaats van hem. Hoe dom kon je zijn als je dat deed?
    "Ow ja." zei ik nog steeds mijn woede inhoudend. "Als je toch die kant op gaat, wil je me dan wat koffie meenemen? Dankjewel." Ik greep hem bij z'n haar en duwde hem richting de trap, dat ie maar van de trap af viel en zijn nek brak.

    (Hahaha, James neemt revenge:Y) )


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    James toch

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 18:39 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Hahaha ^^, moet ik nog ergens op reageren met Lizzy of Melody?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Zodra ik mijn woorden had gesproken zag ik een gevaarlijke glinster in James zijn ogen. Dat resulteerde in een knietje in mijn kruis en een stoot tegen mijn kaak. Heel hard was het niet, maar vooral zijn knietje deed wel pijn. Bij zijn woorden was mijn antwoord sissend. "Mooi niet, eikel." Hij duwde me richting de trap. Optijd draaide ik me om en liep terug naar hem. Mijn handen sloten zich om zijn keel en drukten hem zo tegen zijn keel tegen de muur. "Doe dat nog een keer, kneusje en ik breek je nek. En denk maar niet dat ik dat nooit zou doen, want geloof me, ik zou het zo doen als ik niet had beloofd me te gedragen. Dan is er nog een ding. Als jij ooit ook nog maar met een vinger aan Abby zit is die belofte niets meer waard en ligt jou hoofd een meter van je lichaam af binnen een paar minuten. Begrepen?" Mijn ogen spuuwden vuur. Hij moest nu echt niet denken dat hij lollig kon gaan doen of dat ik hem niets kon maken met een arm in het gips. Dat zou de slechtste en mogelijk laatste beslissing van zijn leven zijn.


    Bowties were never Cooler

    Haha


    Bowties were never Cooler

    abigail
    Loki vraagt of hij even een momentje hebben kan waarna ik knik en hij me van zijn schoot aftilt en naast hem neerzet. Zijn shirt trekt hij uit en zijn broek trekt hij wat scheef en ik durf er al 100 punten op te wedden dat James nog in de gang zit. En inderdaad, zodra hij de deur gesloten heeft hoor ik hem met James praten en ik grinnik zacht.
    Ik laat mezelf achterover op het bed vallen en wacht geduldig tot Loki terug komt. Het duurde enkel niet lang voor ik de geluiden hoorde op de gang die ik al verwacht had ik hoor James schreeuwen tegen Loki en een hoop gerommel. Ik sta op van het bed en maak de bovenste knoopjes van mijn bloesje los waardoor er een fikse inkijk is alsof ik nog niet klaar was met me aan te kleden. Mijn haar gooi ik een beetje door de war waarna ik de deur open maak en in de deuropening blijf staan waar ik Loki James bij zijn keel zie grijpen.
    Zodra Loki is uitgepraat kijk ik naar het koppel, lieve Loki. Dan mocht ik James ook wel plagen toch? "Loki? Bewaar je energie die hebben wé nog nodig vandaag" glimlach ik naar hem.





    zo BAM JONGE

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 18:54 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    VitaIncoluma schreef:
    James Yaser
    Ik beet zo hard als ik kon op mijn vuisten om het niet uit te schreeuwen. Hoe kon Loki mij dit aandoen? Het gekreun en gesteun uit de kamer werd harder en harder. Ik wist niet wat ik moest denken of voelen. Ik voelde grote razernij, ik voelde groot verdriet en ik voelde iets van wetenschap. Ik had altijd al geweten dat meisjes mij niets vonden, maar dat betekende niet dat ik niet opgaf op hen. Ik wist wanneer iemand de ware was en wanneer niet. Ik zou blijven vechten tot ik haar had, of ze het nou wilde of niet. Toen deed opeens iemand de deur open en kwam Loki naar buiten. Hij zei: "Ow, hey James. Ik ga even wat drinken voor Abby en mij halen. Wil jij ook?" Hij ging door zijn haar als een meisje en dat bracht me op inspiratie. Ik gaf hem een stomp in zijn gezicht en een knietje in zijn kruis. Autsj, dat moest pijn. Ik grinnikte kort in mezelf terwijl ik woedend zei: "Normaal sla ik geen meisjes, maar uitzonderingen zijn er altijd." Ik hoopte dat hij het begreep en dat hij niet zo dom was om te denken dat ik Abby bedoelde in plaats van hem. Hoe dom kon je zijn als je dat deed?
    "Ow ja." zei ik nog steeds mijn woede inhoudend. "Als je toch die kant op gaat, wil je me dan wat koffie meenemen? Dankjewel." Ik greep hem bij z'n haar en duwde hem richting de trap, dat ie maar van de trap af viel en zijn nek brak.

    (Hahaha, James neemt revenge:Y) )


    Pff, alleen meisjes trekken aan haren x'D
    If you know what I mean :P

    Btw, ik weet echt niet hoe ik Pete moet laten reageren op het 'we kunnen een kleedhokje nemen voor ze wakker word' van John.. Moet ik hem laten zeggen van 'nee, hoeft niet. Ze mag het weten'? Want dat zou wel tegen zijn rol in zijn aangezien hij schijtsbenauwd is inelkaar geslagen te worden als men het weet..
    En om hem nou te laten instemmen vind ik ook zo lullig.. x'd

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 19:01 ]


    Little do you know

    James Yaser
    Hij sloot z'n handen om mijn nek en duwde tegen de muur. Als hij dacht dat ik niet meer kon ademhalen dan had hij het mooi mis.
    "Mocht je willen." zei ik. "Watje, dat je bent. Ik ben niets zonder Abby en dat weet je." Ik trapte hem van mij af, de grond op en ik plaatste mijn voet op zijn keel.
    "Je hebt zeker nooit geleerd om kneusjes niet te onderschatten. Weet je wat? Een gebroken neus zou mooi staan bij je gebroken arm." Ik schoot 'per ongeluk' uit met mijn voet naar zijn neus en ik hoorde de o zo bekende knak ter bevestiging dat hij gebroken was en mijn voet ging terug naar zijn keel om deze wat onder druk te zetten. Ik wist dat ik mezelf ging verliezen en ik liet het toe deze keer. Loki verdiende het. Ik duwde harder met mijn voet op z'n keel. Ik keek om naar Abby die in de deuropening stond. Ik grinnikte een beetje bij het zien van haar blousje. "Weet je, Abby." zei ik snerend tegen haar. "Je moet wel ontzettend wanhopig zijn om van mij af te komen om hem maar ook met een vinger durven aan te raken. Ik zou je dadelijk douchen, als ik jou was, om al die vettigheid van je af te spoelen. Zelfs de puppy durft niet in z'n buurt te komen, bang dat ie vies wordt. Dat moet toch iets zeggen."
    "Blaffende honden bijten niet." zei ik nu tegen Loki. "En jij blaft nogal hard, vind je niet?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    'Ja, is goed,' zei ik tegen Gregor en schonk hem een kleine glimlach. Daarna liep ik de keuken uit, op zoek naar Melody. Ik had haar net nog zien staan, ruzie maken met een andere jongen. Ik had het idee dat zij wel een goed gesprek kon gebruiken. Tot zover had ik nog maar weinig informatie over haar wat betreft haar psychische status, maar hopelijk zou dit gesprek daarin beter lukken. Plotseling liep ik Melody tegen het lijf. 'Hee Melody,' begroette ik haar. 'Alles goed?' Ik wachtte niet op antwoord, maar ging direct door. 'Zou je het erg vinden om even met mij te praten, gewoon over het algemeen. Het is niets ernstigs hoor.'

    Dena Fields
    Ik ging naar mijn kamer en in de badkamer kleedde ik me om in mijn badpak. Het was vreemd, iemand die met jan en alleman sliep had een badpak, maar het maakte me niets uit. Uit mijn koffer greep ik een strandjurk en deed die erover heen. Zo zou ik niet al te 'naakt' rond lopen door het huis. Toen ik klaar was rende ik gauw de trap omhoog naar Laurinda en Denise's kamer en klopte op de deur. 'Hallo, zijn jullie al klaar?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Anna liep de keuken uit op zoek naar Melody, die net nog aan het kibbelen was en ik besloot Lizzy en Delilah te zoeken, ik legde de nieuwe hotpack in mn nek en genoot even van de warmte die het afgaf.
    Ik dacht na, waar zouden de meisjes uithangen op dit moment, ik nam aan dat het het meest logishe was dat ze op hun kamer zaten, laat ik daar maar eens gaan kijken...
    Wat zou ik tegen hen zeggen? Zouden ze wel met mij willen praten?

    Delilah Gerson
    Ik liep de snijdende kou in, maar met mijn dikke, rode winterjas viel het nog wel mee, ik begon te wandelen en genoot van het mooie uitzicht , misschien waren er hier wel van die mooie ijskliffen waar je prachtige foto's kon maken, ik pakte mijn fototoestel en ging op zoek naar een paar mooie plekjes.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Loki Laufeyson
    James beet terug, maar hij bleef heel zielig. Hij duwde me van zich af. Ik struikelde en landde op de grond. Voor ik wat kon doen stond zijn voet op mijn nek. "Wat ben jij zielig. Pas iets doen als ik op de grond lig." siste ik voor hij mijn neus brak. Ik beet op mijn wang om niets te laten merken. Terwijl hij over ging op Abby bedacht ik een plan. Ik kon zo zijn enkel breken. Toen hij weer op mij verder ging pakte ik zijn voet die op mijn keel stond en draaide hem zo tot ik het bekende gekraak hoorde. Ik grijnsde en ging rechtop zitten. Er kwam bloed uit mijn neus, maar ik kon nog lopen. "Jij blaft harder volgens mij. Ziellepoot." Ik zette mijn ene hand onder zijn knie en de ander erboven. Daarna duwde ik en ontwrichtte zijn knie. Ondertussen bloedde mijn neus door. Ik stond op en raakte hem nog tegen zijn oogkas voor ik naar de badkamer liep en de deuren op slot deed. Ik bleef boven de wasbak hangen en keek in de spiegel. Mijn neus stond scheef. Met moeite en pijn zette ik hem terug en bleef toen maar gewoon boven de wasbak hangen tot het bloeden zou stoppen.


    Bowties were never Cooler

    VitaIncoluma schreef:
    James Yaser
    Hij sloot z'n handen om mijn nek en duwde tegen de muur. Als hij dacht dat ik niet meer kon ademhalen dan had hij het mooi mis.
    "Mocht je willen." zei ik. "Watje, dat je bent. Ik ben niets zonder Abby en dat weet je." Ik trapte hem van mij af, de grond op en ik plaatste mijn voet op zijn keel.
    "Je hebt zeker nooit geleerd om kneusjes niet te onderschatten. Weet je wat? Een gebroken neus zou mooi staan bij je gebroken arm." Ik schoot 'per ongeluk' uit met mijn voet naar zijn neus en ik hoorde de o zo bekende knak ter bevestiging dat hij gebroken was en mijn voet ging terug naar zijn keel om deze wat onder druk te zetten. Ik wist dat ik mezelf ging verliezen en ik liet het toe deze keer. Loki verdiende het. Ik duwde harder met mijn voet op z'n keel. Ik keek om naar Abby die in de deuropening stond. Ik grinnikte een beetje bij het zien van haar blousje. "Weet je, Abby." zei ik snerend tegen haar. "Je moet wel ontzettend wanhopig zijn om van mij af te komen om hem maar ook met een vinger durven aan te raken. Ik zou je dadelijk douchen, als ik jou was, om al die vettigheid van je af te spoelen. Zelfs de puppy durft niet in z'n buurt te komen, bang dat ie vies wordt. Dat moet toch iets zeggen."
    "Blaffende honden bijten niet." zei ik nu tegen Loki. "En jij blaft nogal hard, vind je niet?"


    Thanks, nu heb ik een liedje in m'n hoofd :')

    En even reageren op Dena ;D
    Denise Parks
    Als Dena onze kamer komt binnenlopen kijk ik glimlachend op. van de spiegel in de badkamer.
    "He, Dena, ik ben klaar" zeg ik terwijl ik mijn oorbellen uit doe en in mijn koffer leg. Ik raak die liever niet kwijt in het zwembad. Ze zijn van mijn moeder geweest en zijn het enige wat ik nog van haar heb. Als ik dat verlies ben ik mijn moeder helemaal verloren, op de paar foto's die ik van haar en mij heb na dan..
    Gelukkig heb ik die foto's nog, dan kan ik haar tenminste herinneren als een vrouw, niet als iemand die bloederig vermoord werd.. ik weet zeker dat als ik die foto's niet had dat ik dan nooit meer kon slapen doordat ik altijd mijn moeder voor me zou zien, hoe mijn vader haar neer stak zonder enige emotie.. Zonder enige spijt.
    Ik schud mijn hoofd om van die beelden af te komen en kijk de twee meiden glimlachend aan "ja, ik ben klaar" herhaal ik vrolijk.


    Ik weet echt nog steeds niet wat ik Pete moet laten zeggen :l


    Little do you know

    Ik ook niet. Laat hem anders onzeker erover zijn


    Bowties were never Cooler