• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik hou niet van mensen, ik ga me zo druk maken. D:


    Your make-up is terrible

    Wat ben ik blij dat mensen altijd zo genuanceerd zijn :Y)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oké, niet huilen, niet huilen! Het is maar Nightingale op Tweede Kerstdag, niet het gemis van nooit meer Kerstmis met oma en tante Jet en pake en beppe samen... Dus wel. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Thankgod dat mijn koppijn bijna voorbij is. Komt alleen maar omdat mn vader het telkens zo leuk vind om me expres facking vroeg in de ochtend wakker te maken.
    En dan laat hij ook geen koffie voor me over -,-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AAARGH het hele huis zit vol met allemaal mensen die dan met je willen praten. Ik ben naar mijn kamer gevlucht. Ik kon het niet meer opbrengen om vrolijk te zijn


    I dress to kill, but tastefully

    Beliebers kunnen van die vreselijke butthurts zijn. Ik heb er ook zo een op facebook. Eentje die elke reactie die ook maar iets 'kwetsend' richting haar idool is, verwijderd. Zielig kind.


    26 - 02 - '16

    Dag twee van de verschrikkelijke hoofdpijn...
    Hmpff, het gaat maar niet weg en het werkt me echt op de zenuwen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bash schreef:
    (...)

    Vaen de TV-serie is er al een.

    Dat weet ik, maar die is inactief. Daarnaast ben ik juist enorm fan van de boeken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Come back.

    Aight, here we go!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je maakt me nieuwsgierig, hopelijk heeft hij het je niet verteld..


    Some people are art and do art at the same time

    STOP MET VRAGEN!
    Als ik een studie heb gevonden vertel ik het echt wel.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Pap, mam, kom thuis D":


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hmpf. In welk thema zou ik mijn avatar nu zetten?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wth.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Vuelie schreef:
    Hmpf. In welk thema zou ik mijn avatar nu zetten?


    Oud en nieuw! *O*


    OT: Hmpf, het gaat er geloof ik steeds minder gezellig aan toe daar.. ;/
    En yaaaaaay, me ma heeft EINDELIJK na 17 jaar een nieuwe pc! *O* Was hard nodig. :W


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •