• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vanavond chocoladefondue! FINALLY. Nu al zin in.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil wel een A Song of Ice and Fire & Game of Thrones fantopic openen, maar het verhaal is anders en al veel verder in de boeken. Dan krijg je al dat spoiler gezeur en dat haat ik. Wat een bilemma.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hahaha, bilemma. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn vader is echt een klootzak. I'll never appreciate him anymore. Never.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nym schreef:
    Ik wil wel een A Song of Ice and Fire & Game of Thrones fantopic openen, maar het verhaal is anders en al veel verder in de boeken. Dan krijg je al dat spoiler gezeur en dat haat ik. Wat een bilemma.


    Van de TV-serie is er al een.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat ik struikel betekend niet dat de wereld vergaat, dus bespaar me je medeleven


    I dress to kill, but tastefully

    Na al die maanden van dezelfde achtergrond en vergrendelscherm en dezelfde kleuren van mijn slidescherm op mijn laptop is die thematische verandering naar lichtblauw en Frozen super mooi geworden. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nym schreef:
    Ik wil wel een A Song of Ice and Fire & Game of Thrones fantopic openen, maar het verhaal is anders en al veel verder in de boeken. Dan krijg je al dat spoiler gezeur en dat haat ik. Wat een bilemma.

    Mag van mij, hoor. Ben in het 3e boek. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    Vanavond chocoladefondue! FINALLY. Nu al zin in.

    Oeeeeh, lekker! Ik ga vanavond lekker grillen, samen met Nikki :3

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 14:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kamer opruimen... op Tweede Kerstdag... Dat kan alleen mijn moeder bedenken. x.x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Straks werken met m'n lieve oudjes. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fucking bumpers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien komt alles een keer goed. Het is raar en het doet pijn omdat ik weet dat het niet goed met je gaat. Ik kan je niet helpen. Ik heb mij eigen dingen al. Het is niet fijn. Allebei weten we dat het leven een rot leven is. Hoe vaak zeggen we dat wel en hoe vaak ben ik bang dat een van ons er opeens niet meer is omdat we het niet meer zien zitten. Ik zie mijzelf in jou.

    Puberaal.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Fucking bumpers.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it