• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Oud en nieuw! *O*


    OT: Hmpf, het gaat er geloof ik steeds minder gezellig aan toe daar.. ;/
    En yaaaaaay, me ma heeft EINDELIJK na 17 jaar een nieuwe pc! *O* Was hard nodig. :W

    Ik was druk bezig met ronde brillen en bliksemschichten om het in een Harry Potterthema te zetten, maar ik kan proberen ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    (...)
    Ik was druk bezig met ronde brillen en bliksemschichten om het in een Harry Potterthema te zetten, maar ik kan proberen ...


    Oeeh jouw profielfoto met een ronde bril en litteken en dan daarachter allemaal vuurwerk en een heksenhoed op. (wbw) hihi


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blijkbaar zijn die puberteitsdipjes dus toch niet over. :c I feel sad.


    help

    Hoofdpijn...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gibbs schreef:
    (...)

    Oeeh jouw profielfoto met een ronde bril en litteken en dan daarachter allemaal vuurwerk en een heksenhoed op. (wbw) hihi

    Done. c;

    OT: Ugh. Echt waar, stom lichaam, ik hoef deze- deze cyclus helemaal niet. Rot op, buikpijn. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vraag me af of het wel een goed idee is om morgen bij hem langs te gaan, meh >.<


    i put the fun in funeral

    This wasn't a good idea. Nu duizel ik helemaal omdat ik gewoon niet weet wat ik ervan moet verwachten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I hate this feeling, this shit. Fuckit. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    I hate this feeling, this shit. Fuckit. D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh, zo fijn: seizoen 2 van The Bridge kijken met papa en mama en ondertussen allemaal lekkere maaltijden eten en ons kapot lachen om Saga Norèn en de na 15 minuten kijken geweldige storyline. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ugh, gister Doctor Who gemist dan maar vanavond kijken :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh, come on. Vanavond moet ik wel op tijd afsluiten voor 20.30 uur, want ik heb beloofd om een film te kijken met m'n zusje. Ik kan het, ik kan het. Ik kan het echt om Quizlet te weigeren D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kennen jullie dat? Dat je een al eerder aangestoken geurkaars aan wilt steken, maar dat dat niet gaat omdat het lontje te diep in de het glas en kaarsvet zit, en als je het met een waxinelichtje probeert, die meteen uitgaat door het tekort aan zuurstof? IK HAAT DAT ZO. DAMN YOU, IKEA.


    Searching heavens for another earth

    The memories D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil zo graag mijn naam weer in Lolicia veranderen D: Dat was toch wel echt een naam die ik leuk vond en die ik lang hield. Nog 3 dagen, ugh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.