• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Fonseca schreef:
    Ik verdenk nu Jan Willem, want hij vertelde dat hij eerst op Maurice zat, daarna op Owen, daarna op Dahpne en daarna op Jennifer. Hoe the hell kan Jan Willem er nog in zitten, als al zijn mollen eruit gaan?!

    Hehe, ik zit vanaf het begin al op hem :Y)
    Ik vind hem gewoon zo sneaky, en hij zit steeds in de groepjes die het niet redden met opdrachten.
    Mijn kleine back-up is Sofie.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 19:27 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik denk dat het Suzan is. Tygo & sophie doen téveel moeite om op te vallen. :Y)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Ik denk dat het Suzan is. Tygo & sophie doen téveel moeite om op te vallen. :Y)

    Ik verdenk Suzan ook een beetje. Tygo en Sofie vallen echt inderdaad teveel op, een mol houdt zich meestal stil en slaat onverwachts toe. Mijn hoofdverdachten zijn Aaf en nog een beetje Jan-Willem.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Caprino schreef:
    (...)
    Ik verdenk Suzan ook een beetje. Tygo en Sofie vallen echt inderdaad teveel op, een mol houdt zich meestal stil en slaat onverwachts toe. Mijn hoofdverdachten zijn Aaf en nog een beetje Jan-Willem.


    Ik hoop niet dat het Aaf is, zij is echt de Paulien van dit seizoen en Paulien vond ik ook verschrikkelijk. Ze vertellen alles zo saai en monotoon en zijn zo klunzig and yeah, I dunno..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Ik hoop niet dat het Aaf is, zij is echt de Paulien van dit seizoen en Paulien vond ik ook verschrikkelijk. Ze vertellen alles zo saai en monotoon en zijn zo klunzig and yeah, I dunno..
    Ik vond Paulien wel grappig, maar Aaf totaal niet


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Fonseca schreef:
    (...)Ik vond Paulien wel grappig, maar Aaf totaal niet


    Ja, Paulien was inderdaad dan nog iéts leuker. But still, I don't like her. Ik verdenk trouwens Tygo, juist omdat hij zo extreem opvalt, kan een goede tactiek zijn. Daarnast verdacht ik Sophie, maar ik ben vooral weer heel erg aan het twijfelen like usual. Jan-Willen zou het ook kunnen zijn. Eigenlijk zijn ze allemaal verdacht :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zie Tygo juist wel de mol zijn, juist omdat het zo dik er boven op ligt....dat kan juist een tactiek zijn dat hij het zo overduidelijk doet dat niemand denkt dat hij het is. Mijn mollen zijn Tygo en Sofie.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 20:20 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn mollen zijn Sofie en Jan-Willem.


    Tijd voor koffie.

    Fonseca schreef:
    Ik verdenk nu Jan Willem, want hij vertelde dat hij eerst op Maurice zat, daarna op Owen, daarna op Dahpne en daarna op Jennifer. Hoe the hell kan Jan Willem er nog in zitten, als al zijn mollen eruit gaan?!


    Jan Willem stemde Aaf en kijk eens wie nu in het vliegtuig zit? "5 op een rij"!

    En het shirt wat hij droeg tijdens de 4x4 opdracht (met die boot op het strand): Er stond op "7 *boot (kan een O zijn)* W"! Zet maar op de kop!

    Yeah mijn mollen zitten er nog steeds in! :'D Jan-Willem verdenk ik sowieso nog heel erg, maar Sofie eigenlijk niet zo erg meer, om eerlijk te zijn. Ze maakt een beetje plaats voor Susan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Na het filmpje van Aaf zit ik nu vrij zeker op Susan als mol. Mijn tweede mol is Tygo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, vijf op een rij. We hebben het door, Jan-Willem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Focus schreef:
    Ja, vijf op een rij. We hebben het door, Jan-Willem.


    Stenenlikker

    Focus schreef:
    Ja, vijf op een rij. We hebben het door, Jan-Willem.


    Hoezo dat?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Hoezo dat?

    Het is de vijfde keer op een rij dat Jan-Willem's mol eruit vliegt. Dus tenzij de titel iets met de blik op de toekomst opdracht te maken heeft, vind ik dat de titel op Jan-Willem slaat.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.