• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Tomas schreef:
    Tbh, ik ken ze allemaal niet echt. Misschien een keer voorbij zien komen maar ik zou zo 1, 2, 3 niet kunnen zeggen wie ze zijn of waarvan haha.
    Anyways aan de ene kant denk ik op dit moment Tygo (oa reflectie in het scherm tijdens de eerste executie), maar aan de andere kant ligt het er een beetje te dik bovenop voor mijn gevoel.


    Dat zagen wij dus ook! Maar inderdaad, het ligt er zo dik bovenop, en hij is zo aanwezig...


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Oooof, dat ene shot toen ze aan het winkelen waren, waarin één van de kandidaten (volgens mij een man) op zijn/haar hand scheen om te testen hoe fel het lampje brandde. WiDM kennende heeft dat onbelangrijke detail evenveel kans als het rode scherm en Tygo en Freek. :')



    JA EY VAN WIE IS DIE HAND :o

    Ik zat zo te kijken, een hand bewoog, lampje erover en toen werd het scherm zwart :P
    Dus ik dacht: Lamp. Geeft licht. Lichtgeven = schijnen. Hand = kun je mee schrijven. Schrijven = beweging. Lamp schijnt over hand. Schijnbeweging.

    IK WIL DUS WETEN, VAN WIE IS DIE HAND?

    Volgens mijn moeder had die persoon een ring om.
    Volgens mij niet.


    Ik vind Owen en Tygo trouwens wel een beetje eng.
    Daphne ook wel.

    Maar ik zit nog niet echt op iemand.



    Edit: Ik heb wel de meeest vage aantekeningen ooit.
    Heeft iemand van jullie ook P56 en P96/69 (weet niet welk getal het precies was) genoteerd?
    Geeeeeeeen idee waarom ik het opgeschreven heb

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 22:11 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)


    JA EY VAN WIE IS DIE HAND :o

    Ik zat zo te kijken, een hand bewoog, lampje erover en toen werd het scherm zwart :P
    Dus ik dacht: Lamp. Geeft licht. Lichtgeven = schijnen. Hand = kun je mee schrijven. Schrijven = beweging. Lamp schijnt over hand. Schijnbeweging.

    IK WIL DUS WETEN, VAN WIE IS DIE HAND?

    Volgens mijn moeder had die persoon een ring om.
    Volgens mij niet.


    Ik vind Owen en Tygo trouwens wel een beetje eng.
    Daphne ook wel.

    Maar ik zit nog niet echt op iemand.



    Edit: Ik heb wel de meeest vage aantekeningen ooit.
    Heeft iemand van jullie ook P56 en P96/69 (weet niet welk getal het precies was) genoteerd?
    Geeeeeeeen idee waarom ik het opgeschreven heb


    ^ Waarom precies die getallen? Dan zou ik eerder 3425 opschrijven. c:

    Tomas schreef:
    Tbh, ik ken ze allemaal niet echt. Misschien een keer voorbij zien komen maar ik zou zo 1, 2, 3 niet kunnen zeggen wie ze zijn of waarvan haha.
    Anyways aan de ene kant denk ik op dit moment Tygo (oa reflectie in het scherm tijdens de eerste executie), maar aan de andere kant ligt het er een beetje te dik bovenop voor mijn gevoel.


    Die aanwijzing is ook wat mijn moeder dacht, haha!


    Danmarks Dynamite.

    xVixncxiex schreef:
    (...)


    JA EY VAN WIE IS DIE HAND :o

    Ik zat zo te kijken, een hand bewoog, lampje erover en toen werd het scherm zwart :P
    Dus ik dacht: Lamp. Geeft licht. Lichtgeven = schijnen. Hand = kun je mee schrijven. Schrijven = beweging. Lamp schijnt over hand. Schijnbeweging.

    IK WIL DUS WETEN, VAN WIE IS DIE HAND?

    Volgens mijn moeder had die persoon een ring om.
    Volgens mij niet.


    Ik vind Owen en Tygo trouwens wel een beetje eng.
    Daphne ook wel.

    Maar ik zit nog niet echt op iemand.



    Edit: Ik heb wel de meeest vage aantekeningen ooit.
    Heeft iemand van jullie ook P56 en P96/69 (weet niet welk getal het precies was) genoteerd?
    Geeeeeeeen idee waarom ik het opgeschreven heb


    Die getallen moeten wel ergens op slaan, het ergert me zo erg dat ik het niet weet >.< Aan het eind, tijdens de executie, stonden er bij de kade namelijk weer de getallen 5 en 6.
    Also, zag nog iemand het kenteken van een auto met Henry V erop? o.o


    i put the fun in funeral

    Ik verdenk Susan. Geen idee waarom, gewoon een gevoel..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Imagines schreef:
    (...)

    ^ Waarom precies die getallen? Dan zou ik eerder 3425 opschrijven. c:


    3452 heb ik ook. Maar ik heb echt geen idee waarom die getallen. Ik zag ze gewoon heel lang in beeld, op zo'n paal, tussen de danseressen door. En P56 kwam zelfs 3x in beeld dusja.

    Maar er is niemand uit 1956 en ook niemand van 5-6.
    Tja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Boilesen schreef:
    (...)

    Die aanwijzing is ook wat mijn moeder dacht, haha!


    Mijn moeder dacht dat ook O.o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Mijn moeder dacht dat ook O.o

    Hahaha, omg.


    Danmarks Dynamite.

    Jennifer is mijn favoriet, geweldig mens vind ik dat. Ook Susan en Sofie vind ik wel leuk.
    Voor mol heb ik - nog - niemand, daar is het gewoon te vroeg voor. :')
    Eerlijk gezegd had ik toch wel gehoopt dat Daphne er uit zou gaan, stom mens vind ik dat.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 22:45 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wie is de Mol volgens Quizlet?


    Stapper:
    • Owen
    Omdat: Voorgevoel.

    Boilesen:
    • Freek/Owen
    Omdat: -

    Jaico:
    • Freek/Daphne
    Omdat: -

    Burglar:
    • Owen
    Omdat: Voorgevoel.

    Imagines:
    • Susan
    Omdat: Voorgevoel.

    Disnerd:
    • Anouk
    Omdat: Hoopt.

    Gendry:
    • Owen
    Omdat: Voorgevoel.

    Yayde:
    • Susan
    Omdat: Voorgevoel.
    Owen: IIII
    Freek: II
    Susan: II
    Daphne: I
    Anouk: I


    Oké, loads om te maken, maar dit is dus wat men denkt c:
    Het verbaasd me dat er net zoals ik dus mensen zijn die Owen verdenken, puur op gevoel...

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 23:21 ]


    Tijd voor koffie.

    ... Zit er een Anouk in wie is de mol? Nee toch? Of heb ik iets heel erg gemist?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    ... Zit er een Anouk in wie is de mol? Nee toch? Of heb ik iets heel erg gemist?


    Niet de Anouk die je denkt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Niet de Anouk die je denkt.


    ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    nou snap ik het helemaal niet meer...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Er zit géén Anouk in Wie is de Mol dit jaar.
    Het kan Tycho (en Freek ook niet) niet zijn, ook al is hij wel heel vet als Mol, en Susan ook niet (dit als alles wat te zien was klopt). Owen is mijn favoriet al voordat het begon, dus ik hoop natuurlijk dat hij het is en hij zou het ook heel goed kunnen zijn, maar het ligt zo voor de hand. Ik weet het gewoon nog niet, ik gok toch meestal verkeerd omdat het puur bij mij ligt aan wie ik leuk vind.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 23:49 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel