• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elinor

    Ik kijk met bange ogen naar de jongen die naar Lina toeloopt. Als hij haar met een vinger aanraakt. Hij grist de fles uit haar handen. Ik zucht. Mijn handen doen pijn omdat ze zo strak zitten vastgebonden, en mijn wang en kaak kloppen van de pijn. "Geld willen ze dus, he? Nou Zayn gaat echt geen geld betalen voor zijn irritante zusje die zichzelf toch alleen maar in de problemen brengt" zeg ik en ik kijk een beetje bang naar Lina.

    Lysan horan
    Het meisje in de stoel verontschuldigde zich. Er werd verteld dat hij uit was op geld en ze begint er wat tegen in te gaan. Ten eerste, ik bepaal zelf wel hoe ik je noem, schat. En ten tweede' hij geeft me een knietje en ik krimp even in een maar verbijt de pijn. Hij trekt de fles uit lina haar hand en ik hoppte dat ze wat gedronken had. " heb je nog wat tez eiken schat" zegt hij liefjes. Wedend kijk ik hem aan. " jij moet met je gore poten van me afblijven en van de rest en daarbij jij bent niet degene die de zorg van mij op zich moet nemen dus je hoeft me niet aant er aken lul" ik geef hem een klap op zijn wang emn een knietje in een gevoelig plekje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Parker.

    "Geld willen ze dus, he? Nou Zayn gaat echt geen geld betalen voor zijn irritante zusje die zichzelf toch alleen maar in de problemen brengt" zei het irritante zusje van die Malik. Ik wierp haar een dodelijke blik toe. " jij moet met je gore poten van me afblijven en van de rest en daarbij jij bent niet degene die de zorg van mij op zich moet nemen dus je hoeft me niet aant er aken lul" zei die bitch van Horan, en gaf me een klap op mijn wang, en gaf me een knietje op mijn privéplekje. 'Damn it.' bracht ik uit. Dat deed echt pijn, en nu gaat het bij haar ook pijn doen. Ik liep naar haar toe, pakte haar hard handig bij haar pols en kneep er hard in. 'Ik zal wel zorgen dat jij je lieve bekkie houd' zei ik sarcastisch en met een gemene grijns. Ik gooide haar op de grond, en sloeg haar een paar keer hard in haar gezich waarna ik mijn mes in haar andere arm zette, en langzaam naar beneden sneed. 'Als je slim bent houd je nu je klep dicht.' zei ik.


    How far is far

    Ls ik niet reageer ik ben naar des tille tocht aan het kijken

    Lysan

    " damn it" zegt hijd oord e pijn en ik grijns hij grijpt hard mijn pols en knijpte rin waardoor ik een schreeuw slaak " ik zal wel zoegen dat jij je lieve bekkie houdt" grijnst hij. Hij gooit me ruw en hard op de grond en ik verbijt de pijnen t ranen. Hij slaat mij erg gard en daarna zet hij het mesin mijn andere arm. Ik voel hoe hij me open snijd en het bloedd rupt. " als je slim bent houd je nu je klep dicht" grijnst hij en ik tuf in zijn gezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik sta in nog steeds in het donkere hoekje en het enige wat ik kan is kijken. MIjn ogen worden betraand als ik Lysan en Elinor pijn zie hebben, maar ik kan niks doen. Ik schrik als ik een fles i mijn handen kreeg gedrukt, maar veroerde me niet. Het enige wat ik kon was zachtjes huilen, ik was in shock. Ik dacht aan alle dingen die hij mij, of sterker nog, de baby, aan kan doen. Als hij op me afloopt geef ik hem de fles gewoon om ruzie te voorkomen. Maar wat er daarna gebeurt kan ik niet verdragen. Lysan ligt bloedend op de vloer. Dus zak ik ineen. Ik val op mijn knieen. Ik duik ineen, achter de stoel van Elinor verschuil ik me.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elinor

    Ik kijk verschrikt om me heen. Er liggen mensen bloedend op de grond, en anderen zitten erbij als een dood hoopje. Lina ligt achter mij. "Waar is het met de wereld heen gegaan. Waarom moest Zayn nou zo nodig beroemd zijn?" zeg ik zacht. Ik bedenkt me ineens dat ik geld heb. "Denk je dat ze mijn geld ook willen?" zeg ik tegen Lina.

    Lina

    IK luister aandachtig naar de stem van El met mijn ogen dicht. 'Denk je dat ze mijn geld ook willen?' vraagt ze. 'Ik weet het niet'zeg ik heel zacht. Als ik merk dat ze het niet goed hoort zeg ik het wat harder, nog steeds bang dat iemand het zou horen. Aangezien de jongen met Lysan bezig is maak ik El los, in de hoop dat ze Lysan kan helpen. Ik kan op het moment niks, ik ben ook nauwelijks aanspreek baar en zit als een hoopje op de grond te snikken. Ik kruip naar de muur, alsof die mij veiligheid zou kunnen vergroten. Ik keek schichtig om me heen terwijl ik zo weinig mogelijk probeer te praten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ik heb al met Zayn gereageerd]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    [Ik heb al met Zayn gereageerd]


    ja sorry

    Niall

    'Niall, dit is niet klaar na een paar weekjes. Deze ontvoerders kunnen alles van ons vragen. Denk je nou echt dat ze na een tijdje zullen stoppen? We zitten hier aan vast voor een lange tijd. En in die tijd kunnen er een heleboel dingen veranderen, Niall. Het zal nooit meer het zelfde zijn' beantwoord Zayn mijn poging om hem tot rust te stellen. Dat doet me even nadenken. Aangezien hij al zit laat ik hem los en krab even op mijn wang waar het jeukt. 'Maar we kunnen er wel wat aan doen, het heeft geen zin om negatief te zijn, hoe negatief de situatie ook is. We moeten gewoon even helder nadenken.'Zeg ik meer hardop denkend dan dat ik Zayn weer tot rust wou krijgen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elinor

    Ik wrijf over mijn pijnlijke polsen die geschuurd zijn. Ik kruip zachtjes van mijn stoel af, en ga bij Lina zitten. "Laten we naar een rustige kamer gaan" zeg ik zacht en ik pak haar hand, en geef het een zacht kneepje in. We sluipen naar de kamer waar ik wakker werd, waar een matras op de grond ligt. Ik zorg dat Lina gaat zitten, en ga zelf naast haar zitten, zachtjes wrijvend over mijn kaak en wang die waarschijnlijk nu erg rood waren.

    Lina

    Ze sleurt me mee naar de hoofdkamer. Als we zitten zeg ik:'Noem je dit rustig?' en ik kijk om me heen de situatie was echt heel beangstigend,en de jongen die El had aangevallen kon ieder moment terug komen. 'Wa..Wat moeten we doen?'vraag ik en ik denk aan onze mobieltjes die we niet meer hebben, waardoor er geen enkele kans meer is dat we Zayn kunnen bereiken. 'Je moet Lysan helpen.' zeg ik dan en ik wijs naar de gang. Ik wist dat El wel sterk genoeg was om haar te helpen, daarom wou ik graag dat zij het deed. Ik was nog steeds niet helemaal bij bewustzijn maar ik praatte in ieder geval weer redelijke woorden, en mijn hoofd was ook weer wat minder vol met gedachten. Ik stond op en pakte Els hand om haar vervolgens mee te nemen naar de gang, waar de bebloede Lysan zag met een jongen met een mes erbij. 'Wil je alstjeblieft stoppen.'zeg ik met een trillerige stem van angst. Ik kneep hard in El's hand en ik werd steeds van bang naar vol zelfvertrouwen en ik wist niet welke van de twee het beste is.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elinor

    Ik zuchte. Ik wou graag bij die vriendelijke jongenman met dat mes uit de buurt blijven. Dan spreekt Lina hem aan en ik kan mezelf wel voor mijn hooft slaan. "Ja, zo is het wel genoeg" voeg ik toe aan wat zij zegt. Ik ga weer beschermend voor haar staan, mijn ogen op het mes gericht van de jongen, die mij gemeen aankijkt.

    Jack Parker.

    Die bitch van Horan tufte in mijn gezicht. 'Denk je nou echt dat ik me door jou speeksel tegen laat houden? schat.' zei ik, en trok haar aan haar haar omhoog. En gaf haar een harde klap tegen haar wang. Ik was even weg, en een minuut later hadden die barbies elkaar bevrijd en smeerde m naar de grote kamer. Een diepe zucht glipte uit mijn mond, en ik liep naar de twee bitchies van Malik. 'Wat zijn jullie van plan?' zuchtte ik, en greep die andere bitch van Malik die niet zo'n grote bek heeft als die andere. 'Dus jij denkt dat het leuk is als jij mijn knopen los maakt?' vroeg ik dreigend, en zette haar hardhandig op een stoel. Ik sloeg haar tegen haar kaak aan, en liep daarna naar de andere. 'En wat ben jij van plan?' vroeg ik geirriteerd, en trapte haar omver aangezien ze op de grond zat. 'Je speelt nu ontzettend met je leven, weet je dat?' zei ik, en gaf haar een harde klap tegen haar neus aan, en maakte een klein sneetje bij haar keel als waarschuwing.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 10:43 ]


    How far is far

    Lysan horan

    " denk je echt dat ik me door jou speelsel laat tegen houden schat" ik grom weer even. Ik slaak een kreet als hij me aan mijn haren omhoog trekt en ik een harde klap tegen mijn wang krijg hij liep weg naar de andere twee en liet mij achter. Met pijn sta ik op en loop richting een soort woonkakmer. Ik zoek rond en werk een appel naar binnen en drink wat uit een pak sap. Daarna zoek ik verder naar wat hards. Als ik uiteindelijk maar een bord vind neem ik hem mee en sluip achter die vent aan. Mijn ene arm bloedde erg harden. Het deed pijn maar met alle kracht sloeg ik het bord hard tegen hem aan op zijn hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik wor meegenomen en op een stoel gezet. Ik deed mijn ogen dicht en kreeg een klap tegen mijn kaak. Ik piep even en voel niks meer. Dit maakt dat ik wel weer durf te kijken en voorzichtig keek ik met een oog naar de rug van de jongen. 'Mag ik weten wie je bent?'vraag ik aan hem, om hem af te leiden van El. Maar het duurt niet lang of ik zie Lysan uiteen kamer komen. Hoe is zij daar gekomen? Ik wil haar tegen houden, maar het is al te laat. Het mooie bord ligt in allemaal stukjes. De meesten op de grond, sommigen op de kleding of op het hoofd van Jack. Ik keek met mijn handen voor mijn mond naar zijn hoofd. Wachtend op zijn reactie werd ik steeds zenuwachtiger. Hoe zou hij nu wel niet reageren. Ik hoopte dat hij er bewusteloos werd.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!