• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joél Lucas Lockwood

    'Zegt iemand die zijn gevangene in een kamer opsluit na een kleine woordwisseling' zei Jace en ze pakte mijn arm vast om een pijl erin te steken. 'De pijn moet vast heel fijn voelen, niet?' zei ze en ze gaf me een knietje in mijn kruis. Ik kijk haar even woedend aan. Ik trek de pijl uit mijn arm en breek hem daarna kapot. 'Of durf je geen meisjes te slaan? Awh, wat schattig toch' grijnsde ze en lachte. Ik wacht geen moment en stomp dan Jace tegen de grond. 'Had je niet moeten zeggen schat' zeg ik tegen haar. Ik loop naar haar boog en breek die doormidden. Ze heeft vast nog wel ergens anders er een. Ik liep weer naar Jace toen en ging op zo'n manier op haar zitten dat ik alles blokkeerde en ze me niks meer kon doen. Althans. Dat dacht ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij stompte me tegen de grond en ik wreef nogal verontwaardigd tegen mijn heup. "Dat was ook niet aardig." Mompelde ik toen hij mijn pijl en boog brak. Ach, ik had nog zoveel bogen, dus kon het mij amper iets schelen. "Had je niet moeten zeggen schat' Ik rolde met mijn ogen en keek hem aan. "Noem me nooit meer schat, ja?" Siste ik en keek hem hoofdschuddend aan toen hij op me ging zitten. "Ga je serieus op me zitten? Ten eerste is het niet bepaald charmant en ten tweede je bent niet de lichste." Zei ik en zuchtte. Ik beet op mijn lip en dacht na hoe ik uit zijn greep kon komen. Ik haalde diep adem en strekte mijn been een beetje naar boven zodat ik licht zijn achterhoofd schopte, een paar keer herhalen en mijn been werd al moe. "Laat me gewoon los," zuchtte ik en keek hem fronsend aan. Dit had namelijk geen zin.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joél Lucas Lockwood

    "Noem me nooit meer schat, ja?" siste Jace en ze keek me hoofdschuddend aan toen ik op haar ging zitten. "Oké, schat" zei ik toen tegen haar. "Ga je serieus op me zitten? Ten eerste is het niet bepaald charmant en ten tweede je bent niet de lichste" zei ze en ze zuchtte. "Ik vind het eerlijk gezegd wel lekker zitten zo" zeg ik grijnzend. Jace beet op haar lip. Ze haalde diep adem en strekte haar been een beetje naar boven zodat ze licht mijn achterhoofd schopte, een paar keer herhalen en daarna stopte ze ermee. "Laat me gewoon los" zuchtte Jace en ze keek me fronsend aan. Ik kijk haar even aan, maar ik ga dan ook van haar af. Ik zucht even. "Nu tevreden?" vroeg ik geïrriteerd. Ik stond op en leunde daarna tegen een kast aan.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    In stilte kijk ik me. Wat een debielen de ontvoerders deden elkaar zelfs pijn. Mijn mobiel stons op geheel stil maar ik keek snel. 'stuur op fb een pb' ik glimlach. Nu weet ik het weer. Snel zet ik gps aan en pb hem op facebook. "ik heb mn gps aan en ik sla op waar hij me signaleert" typ ik en laat het opslaan. Ik zet de instellingen zo dat hijhet kon bekijken en ontvanh nog een berichtje. ' ik hou ook van jou. Ik weet dat je hier eruit komt ik kom je halen xx' smste hijj me. Glimlachend opem ik weer facebook. "ik bericht je hier langs zodat ik beltegoed over heb mocht het echt nodig zijn. Lina gaat steeds weg met de ontvoerder volgens mij gaat er daar ietd niet goed mee' typ ik en als hij verzonden is stop ik hem terug en ga amders zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    "Oké, schat" Ik rolde met mijn ogen, irritant kind dat hij was. "Ik vind het eerlijk gezegd wel lekker zitten zo" zei hij grijnzend. ''Ik vind het dat jij wel even van me af kunt, ik kan niet ademen.'' mompelde ik en zuchtte. Ik kon wel ademen, maar ik vond het gewoon irritant. Hij keek me aan en ging uiteindelijk toch van me af. "Nu tevreden?" Ik knikte en stond op om mijn kleren weer af te kloppen. Ik keek hem schuin aan en zuchtte. ''Jij.. We moeten een keer stoppen met dat kinderachtige gedoe, ik word er moe van.'' zei ik en glimlachte licht. We hoorden elkaar te helpen, maar we werkten elkaar alleen maar tegen. Ach ja, tegenpolen, niet? Een zucht rolde over mijn lippen en ik ging weer op de grond zitten met mijn rug tegen de muur aan. Niets te doen sinds dat kind verdoofd is, wat ook maar beter was zo. Ik liep naar Riley toe en zuchtte diep. ''Gaat het een beetje?'' mompelde ik. Ik wist nog niet eens waarom ik zo deed, meestal was ik niet zo aardig. Ik beet op mijn lip en onderdrukte een zucht.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 23:00 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall

    Ik hoef niet lang te wachten of ik krijg allemaal berichten. Ik doe wat er in het smsje van Lysan staat en probeer haar adres te vinden. Als ik het eindelijk vind ben ik erg opgelucht. Ik pak een papiertje en schrijf het op. Als ik klaar ben stuur ik teurg:'Het is gelukt, we komen je halen!'nu ze het over Lina had gehad wist ik dat er ook familie en vrienden van Zayn bij zat. Ik zag dat ik nog geen bericht terug had van een van de vier. Ik kijk naar het adres op het roze briefje, roze omdat Lysan van deze kleur hield en daarom perse roze papiertjes wou, en typte het in op google maps, mijn ogen blijven op het scherm hangen: 24 adressen gevonden. Shit!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'Ik waardeer het heel erg, en ik hoop dat je langzamer hand wat meer over een baby gaat nadenken want. Ik hou hem of haar. Justin is aardig tegen mij, hij is niks vergeleken bij de rest. Het is in ieder geval een fijn idee dat ik weet dat je om me geeft.' Ik moet me inhouden om niet te gaan schreeuwen, zo boos ben ik op die Justin. 'Ik vind het fijn voor je dat hij aardig tegen je is, maar ik haat hem nog steeds. Hij heeft jou bij me weg gehaald en ik mis je ontzettend,' zeg ik, en ik doe moeite om niet te gaan huilen. 'Ik hoop zo dat je je wat meer een vader gaat voelen, want jij bent echt de enige vader die ik voor ons kindje wil hebben. Ik hou van je,' zegt ze. Nu stromen de tranen over mijn wangen. 'Ik ook van jou,' zeg ik. Ik wil iets zeggen, maar ze heeft op gehangen. Ik begin hard te huilen en rol mezelf op tot een bolletje op de bank. Na een tijdje besluit ik maar te kijken of een van de lads iets wil afspreken. Ik moet ze gewoon spreken. Iemand zin om naar mijn huis toe te komen? Ik wil ook wel naar jullie huis komen. Z. Stuur ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elinor Malik

    Ik word wakker met een bonkende pijn in mijn hoofd. Ik was gaan stappen gisteravond, waarschijnlijk had ik toch iets teveel gedroken. "Fuck" vloek ik zacht als ik sterretjes zie. Ik hoop maar dat Zayn al weg is, waarschijnlijk op zoek naar die domme vriendin van hem die ontvoerd is of zoiets. Ik gaap en rek me uit, uiteindelijk open ik mijn ogen. "Waar de fuck ben ik nu weer?" zeg ik zacht als ik om me heen kijk. Ik ben in een donkere kamer, de veel op mijn eigen kamer lijkt, maar hij is veel kleiner. Ik probeer op te staan maar val meteen om omdat mijn benen niet doen wat ik wil. "What" zeg ik als ik uiteindelijk overuit kom en met hulp van de muur de kamer uitloop, een lange gang op. Ik hoor stemmen aan het einde van de gang, en ik probeer ze af te luisteren, door stil te staan voor de deur, maar helaas werken mijn benen opnieuw niet mee en val ik over een drempel recht door de deuropening de verlichte kamer binnen.

    Lysan Horan

    :'Het is gelukt, we komen je halen!' lees ik en ik begin te grijnzen. Super! ik wist wel dat het je ging lukken, als ik Lina zie zeg ik het haar dat ze zich taai moet houden love you xxxx sms ik en ik begin vrolijk te grijnzen. 'Yes yes yes ze komen' juich ik zachtjes en vloek even als ik door krijg dat ik het hard op zij. Snel kijk ik even rond. Nu maar hopen dat niemand het hoorde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Ik krijg al hoofdpijn als ik aan al die adressen denk, zoveel. Ik hoor mijn mobiel en heb twee berichten. Eentje van Lysan waarop ik antwoord: Bedankt! xxxN. Ik kan haar niet zeggen dat ik het adres niet weet. Dat zaal haar hart breken. Ik kijk naar het tweede bericht, van Zayn. Als ik hem lees rol ik met mijn ogen, altijd zayn weer die de smsjes niet leest en dan hetzelfde rondstuurt. Ik heb niet eens zin om terug te smsen en ik pak mijjn jas. Als ik buiten ben kijk ik even rond, alsof ik bang ben voor iets. Als ik mijn fiets pak, gaat mijn telefoon. Ik pak hem snel, mijn ouders, ik zeg dat Lysan bij mij is en dat alles goed is met haar. Niemand mocht weten waar ze echt was, straks deden ze haar nog kwaad. Een beetje achterdochtig fiets ik naar Zayn. Als ik eindelijk bij hem ben gooi ik mijn fiets, iets te hard, op het gras en bel aan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rhine Jessica Mason

    Ik zit gewoon wat rond te kijken als ik Lysan Horan hoor juichen. Ze komen? Dat kan nooit goed zijn. Ik loop naar haar toe en pak haar mobiel af. Aah shit, sorry maar het adres is verkeerd! We zitten op een of andere Berkenweg. Ik heb echt geen idee maar ze hebben me voor de gek gehouden love you xxxx. Stuur ik. Ik stop het mobieltje in mijn zak en kijk naar Horan. Ik sla haar hard tegen haar gezicht aan. 'Bitch!' roep ik hard. Ik pak haar op en zet haar tegen de muur. Ik leg mijn arm tegen haar nek zodat ze bijna geen adem meer kan halen. Ik trek mijn mes en dreig ermee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Terwijl ik sta te wachten trek ik mijn jas al aan. Ik was van plan meteen door de deur te rammen en alles te vertellen. Dan krijg ik opeens weer een bericht, Ik lees hem en ben verward. Dat kan niet, technologie is niet verkeerd. Maar toch ben ik verward. Ik lees hem nog een keer en zie dat hij eindigd op xxx in plaats van xxxL, dit was Lysan niet... Hoopte ik.

    (even tussendoor)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 19:32 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan horan

    Ik slaak een harde bange kreet als mijn mobiel afgepakt word. 'Aah shit, sorry maar het adres is verkeerd! We zitten op een of andere Berkenweg. Ik heb echt geen idee maar ze hebben me voor de gek gehouden love you xxxx' smst hij. 'eikel'mompel ik. HIj stopt mijn mobiel weg en kijkt boos naar me. Ik slaak een schreeuw als hij me slaat in mijn gezicht . 'Bitch!' roept hij hard. Hij pakt me op en zet me tegen de muur. Angstig kijk ik hem aan en voel zijn armen in mijn nek en hap naar adem. Ik slik even als hij met een mes me bedreigt. 'geef mijn mobiel terug' sis ik moeilijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MinimuisBeta schreef:
    Niall

    Terwijl ik sta te wachten trek ik mijn jas al aan. Ik was van plan meteen door de deur te rammen en alles te vertellen. Dan krijg ik opeens weer een bericht, Ik lees hem en ben verward. Dat kan niet, technologie is niet verkeerd. Maar toch ben ik verward. Ik lees hem nog een keer en zie dat hij eindigd op xxx in plaats van xxxL, dit was Lysan niet... Hoopte ik.

    (even tussendoor)


    Sorry ik had dit juist gedaan zodat het allemaal niet in de war ging lopen. Ze komen dus niet achter de schuilplaats


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    Sorry ik had dit juist gedaan zodat het allemaal niet in de war ging lopen. Ze komen dus niet achter de schuilplaats


    dat komen ze ook niet, er zijn te veel adressen enzo, en ik had nog wel wat andere dingen waardoor ze er niet achter kunnen komen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!