• Ben jij tussen de 16 en 21 jaar oud, en heb je altijd al gedroomd in een film te spelen? Meld je aan via www.inthemovie.com en wij nodigen vier jongens en vier meiden, totaal onervaren, uit om mee te spelen in onze film!

    Zal de droom van de acht jongeren uitkomen? Zelf denken ze van wel en melden zich, vol enthousiasme, aan. Tot hun grote verbazing worden ze uitgekozen en worden ze van huis opgehaald en naar de locatie gebracht.
    Aangekomen op de locatie krijgen ze instructies en worden ze per busje naar de plek van filmen gebracht. Maar wanneer ze daar aankomen en uitgestapt zijn, rijd het busje met een noodvaart weg. Ze zijn in de val gelopen. Hoewel ze niet verwachten dat ze nog in een film spelen, is dat fout gedacht. De jongeren zijn deel van een reality show genaamd; We know how to survive.
    De jongeren moeten zien te overleven in het beboste terrein terwijl, zonder dat zij het weten, er camera's op hun gericht zijn.
    Liefde, haat, vriendschap, leugens en teamwork spelen een grote rol in deze show.

    ~De story
    ~Speeltopic 1

    Rollen;
    Jongens; VOL!
    ~ Emrys Einion Cyffin||17||RlN||
    ~ Jake Dylan Cooper||17||quin98||
    ~ Matthew James Lorna||20||NCIS||
    ~ Sergio Rafael Madiedo||20||IcanBreathe||
    ~ Sem Varrell||21||Chiroptera||

    Meiden; VOL
    ~ Isabeau Sky Ferina||16||Enface||
    ~ Eos Meraya Aquilon||18||Maximesa||
    ~ Raven Ariana McCalley||20||Eavan||
    ~
    ~

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen 16-21]
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Goed in;
    Slecht in;
    Extra's;

    Denk eraan, mobieltjes etc kunnen niet gebruikt worden


    Regels;
    - Leeftijden verschillend graag!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 1 personage per account
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal woorden en dat is 300. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen RlN opent nieuwe topics. Tenzij anders vermeld
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om.
    - Let op je Nederlands
    - Houd rekening met elkaar! Niet iedereen heeft elke dag de tijd om te reageren. Daarom wil ik dat het rpg géén sneltrein wordt, maar reageer wel minimaal 2 keer in de week

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen reserveren?

    quin98 schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Natuurlijk Quinty (: missed you!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen reserveren?^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zet je erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pfsh, ik twijfel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Pfsh, ik twijfel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    H00K schreef:
    (...)

    Natuurlijk Quinty (: missed you!


    Yaay, missed you 2

    Naam;
    Emrys [Em-ris] Einion Cyffin
    Leeftijd;
    17 lentes oud
    Uiterlijk + foto;


    Emrys heeft een sprekend, en vriendelijk gezicht. Hij heeft een donkerblonde haarkleur en grijze ogen. Hij heeft een normale lengte rond de 1.80 lang, en heeft een gewicht van 63 kilo's.
    Emrys draagt graag hoodies en sweaters, dit vindt hij gewoon lekker zitten, en het valt makkelijk te combineren. Qua broeken draagt hij liever herenskinny's in allemaal kleuren. Van rood tot geel, en zwart tot paars. Hij heeft veel verschillende kleuren. Van schoenen draagt hij VANS, zijn favoriete paar zijn de rood met zwart geruite.
    Innerlijk;
    Emrys is een jongen die vriendelijk is tegen iedereen, wil niemand pijn doen, en probeert zo veel mogelijk mensen te vriend te houden. Hij heeft moeite met zijn emoties in toom te houden en kan wel eens uit het niet gaan huilen of erg boos worden. Echter heeft hij hier medicijnen voor die hij om de dag in moet nemen. Wanneer dit niet het geval is kan hij flippen, men kan dan beter uit zijn buurt blijven tot hij gekalmeerd is. Dit duurt meestal een uur.
    Emrys probeert alles van de positieve kant te zien en probeert iedereen er zoveel mogelijk in mee te nemen. Wanneer mensen verdrietig zijn wil hij ze opbeuren en doet er dan de gekste dingen voor. Hoewel Emrys een vriendelijke jongen is, draagt hij een duistere kant met zich mee. Wanneer iemand hem pijn doet, zowel met woorden als met daden, is zijn vertrouwen volledig uit diegene en kan hij nogal haatdragend zijn. Hij wil dan nog wel mensen proberen tegen diegene op te zetten.
    Emrys kan geheimen bewaren, maar als het iets is waar zowel hij als die persoon problemen mee kunnen krijgen, vindt hij dit lastig en kan daardoor meer last krijgen van zijn emoties en kan dan nog wel eens breken.
    Emrys gaat voor zijn vrienden door het vuur. Wanneer iemand zijn vrienden pijn doet, zal hijzelf er alles aan doen om diegene terug te pakken en zijn vrienden te helpen. Hij koestert de vrienden die hij heeft en wil deze ook niet kwijt.
    Goed in;
    Emrys kan redelijk goed bouwen, hij doet het niet veel, maar vroeger vaak waardoor hij dit nu nog wel kan.
    Slecht in;
    Emrys kan minder goed leider zijn, hij volgt liever orders dan dat hij deze zeld geeft.
    Extra's;
    Zoals je wel aan zijn naam kunt zien, komt Emrys uit Wales. Hij is een tijdje geleden naar Amerika verhuisd voor het werk van zijn vader. Hij vindt dit opzich niet zo erg.
    Ook is Emrys biseksueel maar neigt meer naar de jongens toe.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 18:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lolicia schreef:
    Pfsh, ik twijfel.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wat houd jullie tegen, als ik vragen mag?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goeie vraag eigenlijk ;D
    Voornamelijk dat ik nu toetsweek heb, en pas vrijdag echt tijd heb om de rol in te vullen. Don't know if that I''ll be a problem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Goeie vraag eigenlijk ;D
    Voornamelijk dat ik nu toetsweek heb, en pas vrijdag echt tijd heb om de rol in te vullen. Don't know if that I''ll be a problem.


    Hooguit vrijdagavond wil ik het RPG starten, zodat er genoeg tijd is voor iedereen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lijkt me leuk, maar ik doe al aan redelijk wat rpg's mee ;s


    16 - 09 - '17

    H00K schreef:
    Wat houd jullie tegen, als ik vragen mag?


    Ik doe al mee aan veel RPG's en heb totaal geen inspiratie voor een karakter, personage. Ik wil niet zomaar aan een RPG mee doen om vervolgens te stoppen dat vind ik zelf altijd erg zonde als mensen dat doen dus dat bespaar ik je :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    H00K schreef:
    (...)

    Hooguit vrijdagavond wil ik het RPG starten, zodat er genoeg tijd is voor iedereen ^^


    Ik weet niet of ik voor vrijdagavond een rol af kan hebben :'x
    Meestal doe ik er wel een tijdje over.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered