• Ben jij tussen de 16 en 21 jaar oud, en heb je altijd al gedroomd in een film te spelen? Meld je aan via www.inthemovie.com en wij nodigen vier jongens en vier meiden, totaal onervaren, uit om mee te spelen in onze film!

    Zal de droom van de acht jongeren uitkomen? Zelf denken ze van wel en melden zich, vol enthousiasme, aan. Tot hun grote verbazing worden ze uitgekozen en worden ze van huis opgehaald en naar de locatie gebracht.
    Aangekomen op de locatie krijgen ze instructies en worden ze per busje naar de plek van filmen gebracht. Maar wanneer ze daar aankomen en uitgestapt zijn, rijd het busje met een noodvaart weg. Ze zijn in de val gelopen. Hoewel ze niet verwachten dat ze nog in een film spelen, is dat fout gedacht. De jongeren zijn deel van een reality show genaamd; We know how to survive.
    De jongeren moeten zien te overleven in het beboste terrein terwijl, zonder dat zij het weten, er camera's op hun gericht zijn.
    Liefde, haat, vriendschap, leugens en teamwork spelen een grote rol in deze show.

    ~De story
    ~Speeltopic 1

    Rollen;
    Jongens; VOL!
    ~ Emrys Einion Cyffin||17||RlN||
    ~ Jake Dylan Cooper||17||quin98||
    ~ Matthew James Lorna||20||NCIS||
    ~ Sergio Rafael Madiedo||20||IcanBreathe||
    ~ Sem Varrell||21||Chiroptera||

    Meiden; VOL
    ~ Isabeau Sky Ferina||16||Enface||
    ~ Eos Meraya Aquilon||18||Maximesa||
    ~ Raven Ariana McCalley||20||Eavan||
    ~
    ~

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen 16-21]
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Goed in;
    Slecht in;
    Extra's;

    Denk eraan, mobieltjes etc kunnen niet gebruikt worden


    Regels;
    - Leeftijden verschillend graag!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 1 personage per account
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal woorden en dat is 300. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen RlN opent nieuwe topics. Tenzij anders vermeld
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om.
    - Let op je Nederlands
    - Houd rekening met elkaar! Niet iedereen heeft elke dag de tijd om te reageren. Daarom wil ik dat het rpg géén sneltrein wordt, maar reageer wel minimaal 2 keer in de week

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik klaar ben met de story open ik het speeltopic ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, sorry, mijn rol is nog niet klaar. Ben bezig met een post, maar krijg geen woord verder omdat die hond aan het ragen is -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ugh, sorry, mijn rol is nog niet klaar. Ben bezig met een post, maar krijg geen woord verder omdat die hond aan het ragen is -,-"


    Doe maar rustig aan. Ik meld sowieso wel in het speeltopic dat je minimaal twee posts na het jouwe moet wachten ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Story is klaar, als er iets niet klopt hoor ik het graag.

    Ik ga nu aan het speeltopic beginnen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay.^^

    @L: Je doet toch mee.:Y) Ghihihi.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Caerleon schreef:
    (...)

    Doe maar rustig aan. Ik meld sowieso wel in het speeltopic dat je minimaal twee posts na het jouwe moet wachten ^^

    Eh, dat iedereen twee posts moet wachten tot ze weer kunnen posten? Hehe. Sorry, ik ben er nu niet echt helemaal bij. Maar ik ga nu aan m'n rol!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Eh, dat iedereen twee posts moet wachten tot ze weer kunnen posten? Hehe. Sorry, ik ben er nu niet echt helemaal bij. Maar ik ga nu aan m'n rol!


    Ja, na hun eigen post ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Speeltopic 1


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    (...)

    Ja, na hun eigen post ^^

    Oh, haha, oké. Ik zal snel zijn. ;] Had je de topics al aangemaakt of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    NCIS schreef:
    Yay.^^

    @L: Je doet toch mee.:Y) Ghihihi.

    Natuurlijk, zo gemakkelijk kom je niet van me af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    x Penelope Blaisé Censart x


    x Naam
    Penelope Blaisé Censart

    x Leeftijd
    18 Geboren op 23 September, de nacht dat de sterrenbeelden maagd & weegschaal elkaar kruisen

    x Uiterlijke kenmerken



    Penelope is 1.71 lang. Ze heeft lange benen, een niet al superlange romp en heeft een van nature wat donkergetinte huid. Ze heeft lichtroze lippen die een klein beetje vol zijn en grote helderblauwe ogen die geen emotie vertonen. Ze heeft een duidelijke kaaklijn en is aan de dunne kant. Hazel heeft van nature lange steile bruine haren maar sinds haar 15de verft ze haar haarkleur maar al te graag. Iets wat bij andere mensen als irritant wordt beschouwd. Zo heeft ze haar haarkleur al een veranderd naar blond, zwart, donkerpaars en een keertje ook naar wit maar momenteel is ze een brunette met ravenzwarte dip-dye. Ondanks dat ze erover zit na te denken om haar haarkleur te veranderen naar donkerblauw te verfen. Meestal draagt Penelope haar bruine haar in een hoge staart met daarop een haarband die van een zakdoek is gemaakt. Anders is haar bruine haar los verstopt onder een muts. En op luie zondagen zal je nog wel eens
    Penelope heeft in totaal 7 verschillende tattoo's op haar lichaam pronken. Op haar linkerhand staat op haar vingers in sierlijke letters. Life, Laugh, Love. Op haar linker pols staat een vogel met zijn vleugels gespreid met daaronder love yourself. Op haar linker enkel is een soort enkel bandje getattoerd met daar aan 2 veren en 3 kraaltjes. Dan heeft ze ook nog op haar rechter onderarm een soort kompas laten tatoeëren, en ook op haar rechter pols Serenity laten tatoeëren. En haar laatste 2 tattoos zijn een veer achter haar linker oor en een G sleutel in haar nek waar ook een klein deel van een Peace teken in verborgen zit. De G Sleutel is haar tattoo die het meest voor haar betekend. Met het kleine stukje peace teken der in verwerkt bedoeld ze de vrijheid van muziek. Dat muziek over alles kan gaan en bij sommige stukken langere wegen aflegt om gehoord te woorden.
    Ook heeft Penelope een neus piercing in haar rechter neusvleugel, een navel piercing waarin meestal deze piercing in pronkt. Ook is haar rechter oor versiert met verschillende oorbellen. Haar kledingstijl is een mix tussen hipster en een beetje rock achtig. De gescheurde shorts, de korte truitjes en overal waarin scheuren of gaten inzitten vind ze geweldig. Meestal draagt ze haar haar in een hoge staart of los. Haar make-up bestaat ook uit zwarte eye-liner en meestal ook wel eens donkerrode lippenstift. hier en daar wat concealer en smokey eyes zal ze ook niet erg vinden. Dit is weer een kant van haar dat haar meisjes kant omhoog haalt. Make-Up. Een toverwoord voor haar.

    x Innerlijke kenmerken
    Penelope is iemand waarbij iedereen een woordenboek nodig zal hebben. Zo is ze een enorme flapuit die nooit iets voor zich kan houden zonder dagen niet te slapen. Ze heeft een veelzijdig karakter. Zo is ze van buiten het super zelfverzekerde meisje met haar Bad-ass karakter en die zo de ene sarcastische opmerking na de ander maakt. Maar vanbinnen besluit loos, impulsief, oppervlakkig en erg gevoelig. Haar ijzige karakter is al snel op te merken als je haar voor het eerst ontmoet. Ze vertrouwd niemand, is sluw en probeert haar gespannen kant achter te houden zodat mensen niet haar prestatie druk opmerken. Ook zorgt het ervoor dat mensen haar niet snel vergeten. Ze vinden de ijzige blik in haar ogen iets dat gewoon niet bestaat. Door haar oppervlakkige eigenschap is dat toch wel gekomen. Ze denkt dat ieder mens hetzelfde is. Gemeen, manipultief, en voor al duivels. Ze wil eigenlijk het goede niet zien in mensen.
    De karakter eigenschappen die Penelope toch wel omschrijft is avontuurlijk. Ze is dol op reizen, voornamelijk omdat ze op zoveel dingen antwoorden wil hebben. Ze zal daarom ook nooit op een plek blijven in heel haar leven. Ze wil dolgraag de wereld zien en zoals zij het zegt: ''De wereld proeven.'' Ze is ambitieus en doet liever dingen in haar eentje.
    Penelope erg let op haar onafhankelijkheid. Ze wil graag alles hebben zoals zij dat wil en wil graag haar vrijheid hebben. Ook is ongeduldig en kan ze nooit lang stilzitten. Je kan nooit van haar verwachten dat ze iets echt doet als het niet haar aandacht trekt. Ze kan hierdoor dingen afrafelen en had hierdoor op school ook haar mindere vakken en betere vakken. Zo waren Aardrijkskunde en Levensbeschouwing haar beste vakken en stond onderaan Scheikunde. Penelope is iemand die nooit loslaat voordat ze haar antwoord heeft. Ook denkt ze dat ze het meestal zelf wel alles weet en wil het perfect doen. Ze zal furieus worden als iets haar niet lukt en wil vooral geen hulp. Ook zal voor altijd ijverig blijven en altijd zoveel mogelijk dingen te onthouden. Vooral dromen wil Penelope onthouden. Zo wil ze haar dromen laten uitkomen en dat zal voor haar op nummer 1 staan. Ze zal alles er voor over hebben om haar dromen te laten uitkomen ten koste van familie of vrienden. Zo belangrijk zijn dromen voor haar en ze wil dan ook dat er nooit iets voor in de weg staat. Niks.

    x Goed in
    Free-running, dit doet Penelope al sinds ze 14 is en is er door de jaren heen wel goed in geworden. Maar toch zal ze als ze niet geconcentreerd is een fout kunnen maken. Ook is Penelope goed in Formules/reken opgaven. Ondanks dat Scheikunde & Wiskunde haar laagste vakken waren op school en ze daar onvoldoendes voor haalde wist ze wel altijd de antwoorden maar vulde in:
    Wat voor stom antwoord verwacht u nu weer? Of haar andere favoriet: Zeggen hoe je de hele som uit moest rekenen, vervolgens zeggen dat de leraar misschien eens naar Amsterdam moest vliegen. Jammer genoeg namen de leraren dit niet erg vrolijk op en kreeg ze vaak een cijfer tussen de 3 en de 1.

    x Slecht in
    Het goede denken van mensen, samenwerken en tekenen, haar beste meesterwerk is een stok poppetje met een gezicht en katten oren.

    x Extra
    Penelope is van Australische/Spaanse afkomst. Hierdoor vloekt/praat ze nog al vaak in het Spaans.

    -Done I hope...

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 21:22 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind haar goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    Ik vind haar goed!


    Dat is mooi :3 Moest even wachten op een vriendin die de spellingsfouten er uit haalde die ik zelf niet wist/ of zinnen vertalen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial




    Naam: Sem Varrell.
    Leeftijd: 21 jaar.


    Uiterlijk + foto: Zijn haren zijn niet lang, maar ook niet heel kort – hij bewerkt zijn haren simpel door wat warrig gel er doorheen te doen. Sems ogen zijn bruin gekleurd en heeft een sterke, gave kaaklijn. Hij heeft enkele tatoeages her en der op zijn lichaam zitten, wat een betekenis voor hem heeft. Hij scheert zich, maar laat af en toe ook wel een stoppelbaard staan – wat hem overigens ook niet verkeerd zou staan.
    Hij werkt aan zijn lichaam, wat duidelijk te zien is, waardoor hij een lichte sixpack heeft. Hij kleedt zich alternatief en heeft duidelijk zijn eigen stijl.

          Innerlijk:
    Sem lijkt ondoorgrondelijk en kleurloos voor de buitenwereld, maar dit komt echter doordat hij zichzelf niet zo snel bloot zal geven en het vaak een lange tijd duurt voor je hem goed leert kennen. Als je hem eenmaal goed leert kennen kun je er een goede relatie of een vriend aan overhouden, maar alleen als hij dit ook wilt, want hij luistert nog altijd naar zijn gevoel hoe hij denkt over mensen of wat voor sfeer ze afgeven. Sem kan erg slordig zijn en en hij heeft niet altijd goed grip op zijn leefomstandigheden. Hij leeft liever in zijn eigen fantasie, dan in het aardse, realistische leven. Sem zal niet snel tegen de stroom in gaan zwemmen, maar het houd hem er niet van af om zichzelf te zijn. Hij liet zijn rebellie zijn door tatoeages en piercings te nemen. Hij geeft niet snel zijn mening en is redelijk stil, maar als je hem bedriegt zal hij zich tegen je keren. Hij is een gevoelig, kwetsbaar iemand en daarom leeft hij een beetje teruggetrokken. Hij doet dit echter alleen maar om zichzelf te beschermen tegen de pijn. Sem kan het moeilijk accepteren als er iets fout gaat.
          Sem is koppig en gek qua karakter en is vrijwel tegen iedereen vriendelijk, maar dit betekend niet dat hij niet boos kan worden. Integendeel, je zou hem niet meer terug herkennen als hij boos zou worden. Sem heeft van zichzelf verwachtingen en wil dat dit ook zo loopt als dat hij het voor heeft gesteld, maar vaak is dit helemaal geen realistisch beeld waardoor het kan botsen met de realiteit.
    Hij is niet snel ziek, maar hij heeft wel vaak last van zijn allergieën. Gelukkig is hij sportief en heeft hij veel lichaamsbeweging, dat veel kwalen voorkomt.
          Sem word aangetrokken door zorgzame en begripvolle partners, maar vaak is de relatie van korte duur. Dit is meestal de schuld door hemzelf, want hij houd zijn leven lang bezig met romances en avontuurtjes. Hij moet weten dat hij met vuur speelt, wat kan voorkomen dat de partner dit niet accepteert. De partner van Sem zal regelmatig moeten inspelen op de lust en de erotische romances van hem, alhoewel hij wel eerder romantisch is dan dat het echt om te seksuele toeren gaat. Sem is niet gemakkelijk aan de haak te slaan. Hij is teruggetrokken, voorzichtig en hij draait zich graag uit een beginnende relatie. Als je hem echter aan de haak heb geslagen, zal hij een goede partner zijn met veel zin voor tederheid en hij zal zijn partner ook beschermen.

    Goed in: Discussies, seks (says he), zingen.
    Slecht in: Slapen – wat raar is, want hij kan zo de hele dag slapen, er met zijn hoofd bij zijn, ideeën in de groep gooien.
    Houdt van: Alleen zijn en lekker wegdromen, mysterie in alle vormen, het belachelijke, roken, tatoeages & piercings.
    Heeft een hekel aan: Bekritiseerd worden, betweters, muggenzifterij.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 21:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kun je het goed en slecht tot drie houden? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.