• Ben jij tussen de 16 en 21 jaar oud, en heb je altijd al gedroomd in een film te spelen? Meld je aan via www.inthemovie.com en wij nodigen vier jongens en vier meiden, totaal onervaren, uit om mee te spelen in onze film!

    Zal de droom van de acht jongeren uitkomen? Zelf denken ze van wel en melden zich, vol enthousiasme, aan. Tot hun grote verbazing worden ze uitgekozen en worden ze van huis opgehaald en naar de locatie gebracht.
    Aangekomen op de locatie krijgen ze instructies en worden ze per busje naar de plek van filmen gebracht. Maar wanneer ze daar aankomen en uitgestapt zijn, rijd het busje met een noodvaart weg. Ze zijn in de val gelopen. Hoewel ze niet verwachten dat ze nog in een film spelen, is dat fout gedacht. De jongeren zijn deel van een reality show genaamd; We know how to survive.
    De jongeren moeten zien te overleven in het beboste terrein terwijl, zonder dat zij het weten, er camera's op hun gericht zijn.
    Liefde, haat, vriendschap, leugens en teamwork spelen een grote rol in deze show.

    ~De story
    ~Speeltopic 1

    Rollen;
    Jongens; VOL!
    ~ Emrys Einion Cyffin||17||RlN||
    ~ Jake Dylan Cooper||17||quin98||
    ~ Matthew James Lorna||20||NCIS||
    ~ Sergio Rafael Madiedo||20||IcanBreathe||
    ~ Sem Varrell||21||Chiroptera||

    Meiden; VOL
    ~ Isabeau Sky Ferina||16||Enface||
    ~ Eos Meraya Aquilon||18||Maximesa||
    ~ Raven Ariana McCalley||20||Eavan||
    ~
    ~

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen 16-21]
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Goed in;
    Slecht in;
    Extra's;

    Denk eraan, mobieltjes etc kunnen niet gebruikt worden


    Regels;
    - Leeftijden verschillend graag!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 1 personage per account
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal woorden en dat is 300. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen RlN opent nieuwe topics. Tenzij anders vermeld
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om.
    - Let op je Nederlands
    - Houd rekening met elkaar! Niet iedereen heeft elke dag de tijd om te reageren. Daarom wil ik dat het rpg géén sneltrein wordt, maar reageer wel minimaal 2 keer in de week

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Denk er wel aan hè, mensen. Minimaal 300 woorden per post. Ik zeg dit voor de mensen die bijv niet goed gekeken hebben etc. ^^
    Ik maak sowieso geen uitzonderingen, 300 is 300 ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan, als er nog mensen mee willen doen, nog wel een mannelijke en een vrouwelijke rol ter beschikking stellen. Maar alleen bij vraag naar beiden!



    Ik wil géén 17 jarige meer! Zijn er nu al drie van, ik wil wisselende leeftijden! ^^

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 18:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam; Eos Meraya Aquilon
    Leeftijd; 18
    Uiterlijk + foto;




    Eos heeft best wel lang, krullend bruin haar dat ze graag vlecht of in een staart draagt, in feiten draagt ze het alleen los als ze het gaat wassen. Verder is ze iets langer dan gemiddeld en heeft lichte curves.

    Innerlijk; Eos is een energiek, vrolijk type wie de moed nooit opgeeft, ze gedraagt zich vaak als blauwhelm. Ze kan er niet tegen als mensen haar te lang aankijken, ze vindt het vreselijk moeilijk om over haarzelf te praten en gooit haar gevoel dan ook in haar muziek als uitlaatklep. Ook kan ze het al helemaal niet hebben als mensen medeleven tonen omdat ze het haat als ze als zielig betiteld wordt. Ze is nogal roekeloos en heeft hierdoor vaak hulp nodig, ook al ontkent ze dat. Ze wordt niet graag boos en loopt ook weg als ze boos wordt, als ze dat niet doet dan weet ze namelijk dat ze hoe dan ook haar gelijk wil halen. Ze is dan wel niet de sterkste, maar haar woordenschat en algemene mensenkennis is groot genoeg om iemand te kwetsen, hierna heeft ze vaak spijt. Ze is ondanks haar spontaniteit en levendigheid erg gesloten wat betreft haar verleden en roept altijd dat het verleden niks uitmaakt, ze vertrouwt niet snel mensen, maar als ze dat doet zijn het vaak de verkeerde. Ze heeft nog wel eens last van paniekaanvallen die alleen overgaan als ze weer bij zinnen weet te komen wat vaak nogal lang duurt. Ze is ontzettend bang in het donker omdat dat haar vaak doet denken aan de dood.

    Goed in; wonden en spieren verzorgen, koken, gitaar spelen

    Slecht in; bloed, jagen, hulp accepteren.

    Extra's; Toen Eos 8 jaar oud was was ze nogal mollig en in zichzelf gekeerd. Die leeftijd is ze ontgroeid, en nadat verscheidene jongens haar af hadden gewezen is ze gestopt met eten. Na een anorexiaervaring heeft ze besloten dat ze dat niet meer wil en eet ze dus normaal en heeft de kookboeken opengeslagen, ze heeft de top 3 bereikt in een landelijke kookwedstrijd en besloot toen dat ze de aandacht leuk vond waarna ze zich hiervoor opgaf.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 14:15 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Is ze af?
    Want innerlijk is erg kort.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan mijn personage wel 16 maken? Ik zat toch al te twijfelen. Nu is ze overigens echt af, ik zat zo te tobben met haar uiterlijk.

    Van mij mag je hoor (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben niet de beste in omschrijvingen, dus waarschijnlijk vul ik haar innerlijk gaandeweg nog in, is dat ook goed? 😅


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik ben niet de beste in omschrijvingen, dus waarschijnlijk vul ik haar innerlijk gaandeweg nog in, is dat ook goed? 😅


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik ben niet de beste in omschrijvingen, dus waarschijnlijk vul ik haar innerlijk gaandeweg nog in, is dat ook goed? 😅


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    goddamnit telefoonverbinding


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Kan ik voor de zekerheid, als ik toch een rol wil, een man reserveren?
    En mag je, je personage's ook 20 jaar maken of zo? Ik vind het niks om een 18-jarige of zo te spelen. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Kan ik voor de zekerheid, als ik toch een rol wil, een man reserveren?
    En mag je, je personage's ook 20 jaar maken of zo? Ik vind het niks om een 18-jarige of zo te spelen. :x

    Mag jij. Er staat 16 tot 21 jaar ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    H00K schreef:
    (...)
    Mag jij. Er staat 16 tot 21 jaar ^^

    Nice. Dan doe ik dat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Graag voor 7 uur, half 8 je rol af hebben. Ik wil tussen die tijd starten.
    Als je rol nog niet af is maakt dar niets uit, we maken het geen sneltrein dus inspringen is gemakkelijk.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 11:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maximesa schreef:
    Ik ben niet de beste in omschrijvingen, dus waarschijnlijk vul ik haar innerlijk gaandeweg nog in, is dat ook goed? 😅


    Ik heb liever dat je er nog wat bij zet. Sorry


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.