• Ben jij tussen de 16 en 21 jaar oud, en heb je altijd al gedroomd in een film te spelen? Meld je aan via www.inthemovie.com en wij nodigen vier jongens en vier meiden, totaal onervaren, uit om mee te spelen in onze film!

    Zal de droom van de acht jongeren uitkomen? Zelf denken ze van wel en melden zich, vol enthousiasme, aan. Tot hun grote verbazing worden ze uitgekozen en worden ze van huis opgehaald en naar de locatie gebracht.
    Aangekomen op de locatie krijgen ze instructies en worden ze per busje naar de plek van filmen gebracht. Maar wanneer ze daar aankomen en uitgestapt zijn, rijd het busje met een noodvaart weg. Ze zijn in de val gelopen. Hoewel ze niet verwachten dat ze nog in een film spelen, is dat fout gedacht. De jongeren zijn deel van een reality show genaamd; We know how to survive.
    De jongeren moeten zien te overleven in het beboste terrein terwijl, zonder dat zij het weten, er camera's op hun gericht zijn.
    Liefde, haat, vriendschap, leugens en teamwork spelen een grote rol in deze show.

    ~De story
    ~Speeltopic 1

    Rollen;
    Jongens; VOL!
    ~ Emrys Einion Cyffin||17||RlN||
    ~ Jake Dylan Cooper||17||quin98||
    ~ Matthew James Lorna||20||NCIS||
    ~ Sergio Rafael Madiedo||20||IcanBreathe||
    ~ Sem Varrell||21||Chiroptera||

    Meiden; VOL
    ~ Isabeau Sky Ferina||16||Enface||
    ~ Eos Meraya Aquilon||18||Maximesa||
    ~ Raven Ariana McCalley||20||Eavan||
    ~
    ~

    Invullijstje;

    Naam;
    Leeftijd; [tussen 16-21]
    Uiterlijk + foto;
    Innerlijk;
    Goed in;
    Slecht in;
    Extra's;

    Denk eraan, mobieltjes etc kunnen niet gebruikt worden


    Regels;
    - Leeftijden verschillend graag!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 1 personage per account
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal woorden en dat is 300. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen RlN opent nieuwe topics. Tenzij anders vermeld
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om.
    - Let op je Nederlands
    - Houd rekening met elkaar! Niet iedereen heeft elke dag de tijd om te reageren. Daarom wil ik dat het rpg géén sneltrein wordt, maar reageer wel minimaal 2 keer in de week

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 22:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga rond 5 uur aan mijn rol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    zoiets?


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Mag ik vragen want blauwhelm is? Is dat een soort van gezegde of iets? Leuk dat we vanavond beginnen trouwens.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 12:49 ]

    Enface schreef:
    Mag ik vragen want blauwhelm is? Is dat een soort van gezegde of iets? Leuk dat we vanavond beginnen trouwens.

    Waar staat dat? XD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maximesa, even twee dingen;
    1. Kun je het goed en slecht in gedeelte minderen tot maximaal drie dingen.
    2. Je personage is geheel onbekend met het acteerwerk. Dus ook geen bijrollen of figuranten.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 12:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blauwhelmen waren in de oorlog mensjes die vrede stichtten, en ze droegen blauwe helmen. Nu zijn het mensen die vaak ongewild ieder akkefietje proberen op te lossen door ertussen te komen staan met bijvoorbeeld drop en toffees xd

    En sorry, zie nu pas onervaren staan, maar wel vraag ik me af wrm maar max 3, gezien mensen vaak wel meer kunnen en Eos naar mijn idee geen Mary Sue qua talenten was. Maar ik heb t aangepast.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 14:17 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    In Eos der omschrijving (:
    Aha, ik had er echt nog nooit van gehoord vandaar.

    Ik zal Eos erin zetten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NCIS schreef:
    Naam; Matthew "Matt" James Lorna
    Leeftijd; 20
    Uiterlijk + foto;


    Matt heeft donkerbruine haren en zijn ogen hebben een wat donkerdere bruine kleur. Met zijn 1.86 is hij redelijk groot, maar niet überlang. Hij is redelijk gespierd doordat hij jaren op een vechtsport heeft gezeten, dat is wel een lange tijd geleden maar hij is nooit opgehouden met oefenen. Je kunt hem ook niet zo snel fysiek pijn doen.
    Matt heeft een wat donkerdere huidskleur dan een normaal mens, doordat hij veel tijd buiten heeft doorgebracht. Hij is nu dan ook liever buiten dan binnen.
    Hij heeft een redelijke lange litteken op zijn zij zitten. Dit heeft hij opgelopen bij een auto-ongeluk waarin zijn vader het niet heeft overleefd. Onder zijn pols heeft hij drie tatoeages, er staan Alecia, Maia en Raven. Zodat voor zijn gevoel ze toch een stukje van haar bij hem zijn.
    Als Matt glimlacht zie je meestal pretlichtjes in zijn ogen. De kleren die hij draagt hebben meestal een donkere kleur, je zult hem in ieder geval niet zo snel in een lichte kleur zien.


    Innerlijk; Als Matt iets wilt doen, doet hij het en kan bijna niets hem tegen houden. Sarcastische woorden komen dan ook vaak zijn mond uit. Je moet niet met hem spotten, want dan heb je een probleem. Heel snel zal hij zijn ongelijk niet toegeven. Je kunt ook scheldwoorden uit zijn mond horen komen, maar dit probeert hij niet zo vaak te doen.
    Meestal heeft hij een ochtend humeur waardoor je beter bij hem uit de buurt kan blijven. Het zijn zeldzame dagen waarop hij in de ochtend niet chagrijnig is. Toch houdt hij ook wel van een grapje en kan wel vrolijk lachen. Soms is hij wat stil en sluit hij zich van de anderen af. Matt kan zijn emoties goed verbergen, maar het is niet zo dat hij dit al de tijd doet.
    Als hij iemand niet mag laat hij het niet zo snel merken, of wel. Het ligt aan de situatie. Toch zal hij niet tegen diegene gaan doen alsof ze de beste vrienden zijn. Matt kan mensen die zich heel erg aanstellen niet uitstaan, of meiden die bang zijn om vies te worden en de hele tijd klagen en zeuren. Toch kan Matt ook heel lief zijn en is hij heel beschermend tegenover zijn zusjes - hij heeft er 3, Alecia, Maia en Raven - van wie hij heel veel houdt.
    Voor zijn zusjes zou hij door het vuur gaan als het moest. Als iemand iets met haar uithaalt heb je een probleem. Matt kan er niet tegen als mensen tegen hem liegen of hem bedriegen, en daarom is zijn vertrouwen ook snel geschaad. Zijn vertrouwen die al niet zo snel te winnen is, kun je dan al bijna helemaal niet meer winnen. Soms, maar dat is echt heel zeldzaam, kun je zijn vertrouwen snel winnen door iets te zeggen. Maar dat komt echt bijna nooit voor. Hij liegt zelf wel eens, maar dat is niet heel vaak omdat hij meestal wel zegt wat hij denkt. Hij is niet op zijn mondje gevallen. Matt zal het misschien niet laten merken, maar hij houdt heel erg van iemand te knuffelen omdat hem dat een veilig en warm gevoel geeft. Maar dit zal hij zelf nooit toegeven.
    Hij kan ook zijn woedeaanvallen hebben en dan kun je beter bij hem uit de buurt blijven. Matt houdt er niet van als mensen hem bevelen of dingen verbieden. Hij is ook erg koppig en zal niet zo snel opgeven. Je zou het misschien niet van hem denken, maar hij is echt een natuurmens. Matt houdt van dieren en is het liefst buiten.
    Goed in; Matt is goed in zware dingen doen, bijvoorbeeld zware dingen dragen. Hij is slim en kan daardoor goed improviseren met dingen al laat hij dit niet vaak zien. Zingen is hij goed in, maar dit zal hij nooit doen met anderen in de buurt.
    Slecht in; Matt is erg slecht in geduld hebben, en dit zal dan ook maar zelden voorkomen dat hij dit heeft. Zijn kookkunsten zijn ook niet goed, hij kan spaghetti nog giftig maken. Dus je zou niks moeten eten wat hij maakt, anders kun je verwachten dat je erg ziek wordt.
    Extra's; Matt rookt en kan soms nogal chagrijnig worden als hij dat niet kan doen.


    Done.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Perfect! Ik zet hem erin ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    Perfect! Ik zet hem erin ^^


    Ghehe, oké. Thanks.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hij is leuk! De rest ook daar niet van.

    Ik ga nu even een story maken.
    Met hoofdstukjes zoals;
    Ieder personage een apart hoofdstuk;
    Personen en specialiteiten;
    De beginpost;
    en eventueel nog wat andere hoofdstukjes ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Enface schreef:
    Hij is leuk! De rest ook daar niet van.


    Lol'd. Thanks.:'D

    Caerleon schreef:
    Ik ga nu even een story maken.
    Met hoofdstukjes zoals;
    Ieder personage een apart hoofdstuk;
    Personen en specialiteiten;
    De beginpost;
    en eventueel nog wat andere hoofdstukjes ^^


    Goed idee. Dat is gelijk een stuk overzichtelijker.^^

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 16:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    De story
    Ik ben er nog mee bezig natuurlijk ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.