• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - 020314
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - LegoIas


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * Lorum
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * LuciIle
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * Lorum
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * LegoIas


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Topics:
    Praattopic één
    Speeltopic één
    Rollentopic één


    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Matthew Richard Payne
    Mijn grote broer leek mijn actie tegen een van de Tomlinson tutjes alleen maar grappig te vinden. Dit toverde een glimlach op mijn gezicht. Toch verdween die al snel weer toen ik zag dat hij ergens mee zat. Of ik hem vergaf wist ik nog niet. Of ik hem terug als mijn broer in mijn leven wilde ook niet. Maar hij zat ergens mee en ik wilde weten wat. Hij zei dat er niets was. Direct wist ik dat hij loog. Wij waren nou eenmaal slechte liegers in onze familie. Hij had alleen geluk dat ik werd afgeleid door een blaadje wat op de voorruit viel. Toen hij begon te spreken keek ik toch weer naar hem. Ik grinnikte zacht. "Dat gaat lekker dan tussen de Paynes en de Tomlinsons... Nu ak." grinnikte ik, maar daarna haalde ik mijn schouders op. "Geen idee en weet je zeker dat je mijn hulp wil? Ik heb nogsteeds geen langere concentratieboog dan een eekhoorn. Die medecijnen ga ik namelijk echt niet innemen. Dan gaat mijn hoofd raar doen en wordt ik saai." Mijn medicatie rotzooide echt met mijn brein en ik werd er een ander mens van. Iets wat ik niet wilde. Weer vielen er een paar blaadjes op de voorruit en dat leidde me weer totaal van Liam af.

    [Iemand voor Aidan?]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 21:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik rolde met mijn ogen om zijn woorden. Er was geen tijd en plek om rustig te doen of zijn. Daarvoor moest er veels te veel gedaan worden. Bij de rand van de rivier riep ik de naam van zijn zus, en al verbazend snel kreeg ik antwoord. Dat zette gelijk een kettingreactie in werking, Louis antwoordde haar en nu was ik degene die werd meegesleurd. Net liep ik voorop, maar dat was ook alleen omdat ik de weg wist. Als we beide echt aan het spurten waren was hij duidelijk de snelste van ons twee. Ik moest moeite doen hem bij de houden en niet ergens over te struikelen, ook al hielp het feit dat ik zijn hamd nog steeds vasthad wel. Zo'n vijfhonderd meter rennen verder zag ik een in elkaar gedoken figuurtje op de grond liggen. Gelijk liet ik Louis los en ging bij haar zitten. 'Anna? Gaat het een beetje?' vroeg ik bezorgd, en pakte voorzichtig haar hand vast, waar ik zacht met mijn duim over wreef. Ze zag er kapot en gepijnigd uit, niet te vergeten ook onder de schrammen. Ik kon er niet tegen als iemand huilde, dus hield ik met een hand de hare vast en veegde de tranen weg met de vingers van mijn vrije hand. 'Het komt goed. Louis en ik zijn er nu, het komt wel goed,' suste ik zachtjes. Alles wat ze nu nodig had was troost, we konden later nog altijd het vuil en de wonden behandelen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Anna Jane Tomlinson

    Een aantal meters verderop zag ik Harry en Louis aan komen rennen. Ik wilde hun namen schreeuwen, om hulp roepen, maar het ging gewoon niet. Alles deed pijn. ik moest hier weg. Even later waren ze bij me, het gaf me een veilig gevoel. Om me heen stonden een aantal bomen, waar ik om de een of andere reden gezichten in zag. Harry ging naast me zitten. 'Anna? Gaat het een beetje?' vroeg hij bezorgd, waarna hij mijn hand vastpakte en met zijn duim erover wreef. Hij zag toch ook wel dat het niet ging? Hij snapte toch ook wel dat ik enorm veel pijn had. Ik snapte aan de andere kant ook wel dat hij zich alleen maar zorgen maakte. Ik knikte even lichtjes. 'Beetje.' antwoordde ik schor. Ik had simpelweg de kracht niet om meer te antwoorden. Normaal gesproken had ik geantwoord dat het wel ging op de schrammen en wonden na. Dat die gewoon veel pijn deden maar dat verder alles het nog deed. En nu antwoordde ik simpel, beetje. Meer tranen stroomden over mijn wangen, Harry veegde ze weg met zijn hand. 'Het komt goed. Louis en ik zijn er nu, het komt wel goed.' troostte hij me. Hoewel ik niet arrogant en egoïstisch wilde doen, vond ik het wel fijn dat het eventjes om mij draaide. Ik had veel pijn, het enige wat ik nu wilde was dat mensen aardig voor me waren.
    Opeens werd ik boos. Erg kwaad. Op die klootzak die me in het water had geduwd. 'Alleen maar door de fucking klootzak.' siste ik witheet van woede. Ik schopte tegen een los takje, maar trok gelijk mijn been terug omdat het pijn deed.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Louis Tomlinson.

    Ik kneep zachtjes in Harry's hand toen ik in de verte iemand op de grond zag zitten, wat toch wel duidelijk Anna moest zijn. Misschien was ik gewoon lichtelijk bang voor hoe erg ze eruit zou zien, maar die jongen die ging ik straks ook eens even een lesje leren. Harry was degene die zich gelijk over Anna ontfermde en het zag er zo ongelooflijk schattig uit dat ik eigenlijk alleen nog maar naar die twee wilde staren, maar dat leek me niet zo'n goed idee. Ik zette nog een paar passen in haar richting en knielde vervolgens voor haar neer, om aan de andere kant van haar te gaan zitten. Ik schudde licht met mijn hoofd toen ze tegen Harry zei dat het een beetje met haar ging. "Je hoeft je niet groot te houden, ik zie heus wel aan je dat het niet goed met je gaat en dat is natuurlijk logisch." Voorzichtig wreef ik even met mijn wijs - en middelvinger over de wond op haar been, om haar daarna weer aan te kijken. "Ssh, je moet je wel proberen rustig te houden, want anders dan maakt het -het er niet beter op." Ik wierp heel even een blik op Harry, voordat ik zachtjes mijn lippen tegen haar wang aan drukte. "Het komt goed, echt. Maar het was dus allemaal de schuld van Matt?" Ik kon het niet laten om nog een bevestiging te krijgen, die jongen die zou er straks net zo erg aan toe zijn als Liam en nee, dat zou geen goed begin van de vakantie zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Ik ben vier dagen niet meer echt online geweest en ik wou vragen wat ik heb gemist en of emily en brooke nog ergens nodig zijn?)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Jesse wil wel naar Emily.
    Waar is Emily?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    [Jesse wil wel naar Emily.
    Waar is Emily?]


    (Pak dat ze in het bos zit)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [miss kan niall dan naar brooke met zn groenblauwe haar=)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wie is er voor Aidan?]


    Bowties were never Cooler

    Jesse Horan
    'Geloof me je word er niet blij van als je dat bij Hazzs doet, we hebben het al eens gedaan,' zegt hij. Ik rol met mijn ogen. 'Zayn zou er enigszins om kunnen lachen maar ik denk dat we dat beter maar niet doen voor er ruzie komt.' Ik zeg niks en kijk naar de grond. 'Louis jups hem kunnen we wel voor ideeën vragen,' zegt Niall. Ik schud mijn hoofd. 'Besef je eigenlijk wel dat je nooit meer tijd aan ons besteed? Aan mij en Brooke. En zelfs al ben je samen met ons, of ga je met ons op vakantie, het zijn altijd maar weer die vier gasten die zich de hele tijd met je bemoeien. Ik heb ook vrienden hoor, ik zit zelfs in een band. Maar ik neem ze niet mee op een 'familie vakantie'. Ik vraag me de hele tijd af of jij nog wel de zelfde bent als eerst. Het zijn altijd weer die vier... Je zoekt maar iemand anders om een tent mee te delen. Des noods slaap ik buiten. Beter dan bij jou zijn,' zeg ik. Ik loop naar buiten en kijk niet meer achterom. Eindelijk had ik de moed om te zeggen wat ik al dagen wil zeggen, al een hele lange tijd. Ik loop het bos in en trap tegen wat bomen aan om mijn woede te uiten. Ik zie Emily zitten. Met een glimlach loop ik naar haar toe. 'Hey, hoe gaat het?' vraag ik aan haar. Ik ga naast haar zitten en kijk haar aan. Ik weet dat mijn haar er waarschijnlijk niet uit ziet, maar toch.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 19:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ehm, tsja. Loënné is foetsie, dus daar kan op het moment niks mee gedaan worden.]


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    [Ehm, tsja. Loënné is foetsie, dus daar kan op het moment niks mee gedaan worden.]


    [Anna had Loënné gebeld, maar toen drukte ze haar weer weg.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall HOran

    Hij kijkt naar de grond en schut zijn hoofd. 'Besef je eigenlijk wel dat je nooit meer tijd aan ons besteed? Aan mij en Brooke. En zelfs al ben je samen met ons, of ga je met ons op vakantie, het zijn altijd maar weer die vier gasten die zich de hele tijd met je bemoeien. Ik heb ook vrienden hoor, ik zit zelfs in een band. Maar ik neem ze niet mee op een 'familie vakantie'. Ik vraag me de hele tijd af of jij nog wel de zelfde bent als eerst. Het zijn altijd weer die vier... Je zoekt maar iemand anders om een tent mee te delen. Des noods slaap ik buiten. Beter dan bij jou zijn,' zegt hij en loopt weg . Verbaasd kijk ik hem na. Ik wist dat ik niet veel tijd besteedde, als ik belde dan kletste ik met pap en mam vaak waren hij en Brooke weg. En ja ik was close met de jongens, maar hoe kon het ook anders als je dag en nacht opgescheept zit en dezelfde dingen mee maakt die verder niemand met je mee maakt, dan is dat toch logisch. Ik sta op en kijk rond, fuck waar was hij nou heen. 'JESSE KOM ONMIDDELIJK HIERHEEN NAAR DE TENT EN WEL NU VERDOMME" roep ik hard


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    Ik lees gewoon mijn boek als ik opeens geruzie hoor vanuit de tent. 'Besef je eigenlijk wel dat je nooit meer tijd aan ons besteed? Aan mij en Brooke. En zelfs al ben je samen met ons, of ga je met ons op vakantie, het zijn altijd maar weer die vier gasten die zich de hele tijd met je bemoeien. Ik heb ook vrienden hoor, ik zit zelfs in een band. Maar ik neem ze niet mee op een 'familie vakantie'. Ik vraag me de hele tijd af of jij nog wel de zelfde bent als eerst. Het zijn altijd weer die vier... Je zoekt maar iemand anders om een tent mee te delen. Desnoods slaap ik buiten. Beter dan bij jou zijn.' Ik kijk achterom en zie Jesse weglopen. Een tijdje later komt Niall ook. 'JESSE KOM ONMIDDELIJK HIERHEEN NAAR DE TENT EN WEL NU VERDOMME!' roept Niall hard. Ik kijk naar hem en zie dat zijn haar blauw en groen is. Na nog een blik kan ik mijn lach niet meer inhouden. 'Ik wil echt weten wat er aan de hand is, en je haar ziet er heel erg.. Apart maar ook leuk uit,' grijns ik. Ik trek hem op schoot. 'Just tell me.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    IrishNialler schreef:
    [miss kan niall dan naar brooke met zn groenblauwe haar=)]

    (oke wat heb ik gemist? XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins