• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    So I'm watching a video about pencils, in order to get better at traditional drawing and that will make me better at digital painting. Because some random dude told me so. What am I doing with my life?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zooo, ingeschreven bij Regio College ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I am waiting till I can blacken my lounges and body again. When is my black poison ready?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaaaaaaaawh. We hebben nu mini emmertjes waar je mayonaise in kunt doen en het is zó schattig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oaaaa. Morgen eens even kleding winkelen. Da's alweer 'n paar maanden geleden. Echt evun aan toe.


    "I shut my eyes in order to see.'

    God, Google maakt alles honderd keer meer ingewikkeld door alles met elkaar te willen linken. Google kan zo misschien beter haar gebruikers stalken, maar de gebruikers zelf schieten er weinig mee op. In tegendeel, ik erger me hier dood aan. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben boos, chagerijnig. Maar o wee als ik nu even níét vrolijk reageer en ergens kritiek op heb.


    Tijd voor koffie.

    I hate this feeling.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Last van mijn bindweefsel. :c Stomme dingen ook altijd, vanmorgen ook al bijna flauw gevallen in de douche. Gaat lekker.


    Your make-up is terrible

    Oh even voor de duidelijkheid. Ja ik vind je eigenlijk best leuk en ik hou er echt van om met je te praten en je doet altijd super lief. Maar nee dit weiger ik je te zeggen want ik heb gewoon geen zin in een relatie hoe leuk jij mij ook vindt >.< Relaties zijn te veel moeite en te gecompliceerd, vooral dat laatste voor ons.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    I'm not a victim.


    You are beautiful, you are love.

    Ik snap niet wat er leuk aan is om te geilen op mensen met halfblote lichamen.


    26 - 02 - '16

    Pffff...Mijn leven heeft echt geen nut. (cat)
    Ok, klinkt erger dan ik het bedoel, maar ik heb echt geen doel voor ogen terwijl ik dat wel zou moeten hebben.
    Zo hopeloos. :W
    Misschien moet ik wat meer buitenkomen...Maar aan de andere kant, mijn vrienden wonen niet in de buurt dus ja.
    Crap...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dinsdag toch nog wel werken na de toets, yes yes yes.
    En dat is wel uitbetaald, dus beterrrr.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Called it, totally called it! Ah ik voel me even heel slim. :Y)