• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat zou ik toch zonder mijn moeder moeten. Zo'n ontzettende rotdag gehad en zij weet me altijd weer op te vrolijken.

    Als er iets is waar ik niet tegen kan is dat je -je muziek zo zacht hebt staan dat je twee meisjes gewoon over je kan horen roddelen en je uitlachen, terwijl ik toevallig in mijn eentje zit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Note to myself:
    Stop met jezelf hoop te geven, fucking idioot.


    Take me to wonderland

    Nou.... waarom ontstaat mijn inspiratie voor een nieuw hoofdstukje, altijd savonds als ik in bed lig en ik het dus niet kan typen of schrijven...

    Het idee dat ik dit pas morgen avond kan uit typen maakt me echt he-le-maal gek !


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hou toch op zeg, tuurlijk kom ik je niet opwarmen, wat denk je nou, verwacht nou niet dat ik terug ga reageren zoals jij het wilt.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 23:20 ]

    Oh, he's under my skin - just give me something to get rid of him.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Misschien tijd om mij druk te maken over dit fandom zodra mensen palen gaan bezoeken :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh god, ik wil veel te veel, ik wil series kijken, anime, meer gaan lezen, kunnen tekenen, vaker gitaar spelen, leren skateboarden, gaan bloggen, een keer een verhaal schrijven, gamen, en dan heb ik ook nog school. Hoe kan ik dat nou allemaal doen dan ugh, geef me even 10 jaar vakantie pls.

    Niveau daalt.



    Goodbye nachtrust..

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 2:43 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Gedver het was al een rot dag, ga ik eindelijk naar bed dan zit er zo een enge tor op me kamer
    dat kan ik vandaag niet hebben


    It's very important for you to believe that you are the one

    Het is officieel: tekenen gaat goed om vier uur 's nachts. Kennelijk ben ik een nachtuil!


    No growth of the heart is ever a waste

    Godver. Waarom heb ik nou net vandaag hoofdpijn D; Ik ben al een ramp in Frans luisteren, dat wordt nu nog erger. Daar gaat mijn 7 op SE lijst :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    nieuwe dag,, hooop dat ik vandaag wél íets goed kan doen


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    And I have a giant glass of 'I don't give a fuck', little bitch


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Vandaag een heleboel dingen afmaken voor school... Op mijn vrije dag. Eigen schuld, moet ik maar niet telkens uitstellen.