• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158830 --> Deel 4

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 16:13 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ondersteund door Allie, die het behoorlijk pittig moest hebben omdat Emily op haar leunde en ze een kleine baby vasthield, liep Emily richting het hotel. Ieder wezen dat hen aankeek maar niet hielp, zond ze een dodende blik.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik neem aan dat toch niet iedereen in dat dorp zo asociaal is dat ze niet even helpen? xD


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    RosanneB schreef:
    Ik neem aan dat toch niet iedereen in dat dorp zo asociaal is dat ze niet even helpen? xD


    [Haha nou, geloof me. Toen ik door mijn knie ging twee jaar geleden, kon ik nauwelijks normaal lopen. Toen kwam ik een man tegen (op een fiets nota bene!) en die vroeg: 'Heb je last van je been?' Dus ik half huilend knikken. Zegt hij: 'Oh, okee.' En loopt ie weer weg.
    Vervolgens kom ik daarna, half strompelend, nog een groep mensen tegen, waarschijnlijk een familie. Het grootste gedeelte kijkt vlug de andere kant op. Een man heeft zijn dochtertje aan de hand. Hij knikt even naar me en zegt: 'Kijk lieverd, dat meisje heeft last van haar voet.' En vervolgens doen ze niks. Dus ik vind dit best geloofwaardig :p.]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dat is dan echt asociaal ;o.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    RosanneB schreef:
    Dat is dan echt asociaal ;o.


    [Klopt. Mensen zijn helaas asocialer dan je in eerste instantie denkt xD Heb nog wel een goed voorbeeld namelijk xD.]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kato kuste haar maar kort terug en zette Nykin in het zand. Hij glimlachte vaag, terwijl hij zijn blik op de zee richtte.
    'Het is gezellig, ja,' gaf hij toe. Hij was oprecht, maar hij voelde zijn achterhoofd gloeien, omdat hij wist dat Cordelia hem teleurgesteld aankeek. Hij merkte gewoon dat hij op een bepaalde manier aan haar moest wennen. Hij kon niet naar haar kijken zonder het verband en de mitella te zien. De pijn die ze had bij het ademen...

    ~ ~

    Rodey keek op toen hij iemand de gang op hoorde komen. Hij was naar het hotel te gaan, omdat hij erachter kwam dat hij de reservesleutel nog bij zich had en hij keek verbaasd op toen hij Emily aan zag komen, ondersteund door Allie. Ze hield een ei in haar bevende vingers en Rodey snelde naar hen toe.
    'Waar kom je vandaan?' vroeg hij verschrikt. Hij sloeg zijn arm om haar middel, zodat Allie de mogelijkheid had om Maerle beter vast te houden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia vond Kato de laatste dagen wel erg stil en vroeg zich af of het aan haar lag. Liet ze soms niet genoeg merken wat hij voor haar betekende? Kwam het door Ariana en Venomis, of door zijn familie misschien? Ze wist het niet. Hij vertelde haar nooit iets. Ze wilde er wel graag iets tegen doen, want ze zag niets liever dan een lach op zijn gezicht.
    'Waar zit je toch met je gedachten, de hele tijd?' vroeg ze, terwijl ze een klein kusje op zijn neus gaf.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato, die niet goed wist waarom hij de waarheid niet kon verdragen, haalde zijn schouders op en wiegde Liae een beetje heen en weer in zijn armen. Soms vroeg hij zich af waarom Cordelia nog probeerde om gevoelens en gedachten uit hem los te krijgen, maar misschien werd zij af en toe nog gekker van hem dan hij werd van die vragen.
    'Het is niets bijzonders, lieverd.' Hij trok zich deze keer niet terug toen ze hem kuste. Hij kuste haar na enkele seconden zelfs terug om haar te laten weten dat het echt wel goed zat. 'Ik ben een beetje moe.'
    Het was een leugentje om bestwil, want zij zou zich alleen maar schuldig voelen als hij zou zeggen dat hij nog steeds bang was haar pijn te doen en dat hij die gekwelde kreet van haar niet meer uit zijn hoofd kon krijgen. Het was ook niet helemaal onwaar, maar toch niet genoeg.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Misschien moeten we dan maar vroeg gaan slapen vanavond,' zei Cordelia. 'Het is ook niet gek, nu je ineens al die taken er bij hebt in huis, met je eigen werk er nog bij.' Ze kneep even in zijn hand, omdat ze dat niet vervelend bedoelde. 'Dan kan ik weer voor je zingen,' glimlachte ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato glimlachte, maar wist dat nachtrust alleen niet voldoende was. Hij vond het echter wel lief dat Cordelia voorstelde om voor hem te zingen. Ze bedoelde het goed en hij moest het haar ook niet kwalijk nemen als ze verkeerde dingen zei. Hij zei immers helemaal niets, maar dat vond hij niet erg.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ah fijn, naar die lach was ik op zoek,' zei Cordelia. 'Die wil ik vaker zien. Het is een eis.' Ze glimlachte en keek in zijn ogen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    De lach bleef en Kato knikte.
    'Ik zal mijn best doen, lieverd.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia grijnsde en probeerde hem met een arm te knuffelen. 'Je bent de liefste!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Hij aaid even over haar rug en schoof toen een stukje door het zand, met als excuus dat hij Nykin wilde tegenhouden toen hij enthousiast op se zee af rende.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia keek liefdevol naar Kato en Nykin en liep achter hen aan.
    'Als je even met Nykin wilt spelen moet je het zeggen hoor. Dan hou ik Liae even bij me,' glimlachte ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?