• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158830 --> Deel 4

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 16:13 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nee, blijf alsjeblieft!' Ze keek hem met grote ogen aan. Ze wilde niet dat hij weg zou gaan. Ze had iemand nodig, iemand die ze vertrouwde. Hoewel ze Allie dankbaar was, was dat geen veilig baken voor haar. Ze kon haar verdriet niet kwijt bij haar en ondanks alles kon ze dat bij Rodey wel.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Masrl strompelde met Venomis mee. Hij deed alsof hij een slechte conditie had, omdat Baiel dat wel had moeten hebben, en nam daarom af en toe een korte adempauze. Hij deed zijn best zich deze plek te herinneren, zodat hij zo snel mogelijk het lichaam van de nereïde in het water zou kunnen dumpen; op de plek waar hij vandaan kwam.
    'Ik kan niet geloven... ik voel me zoveel beter!' Tijdens één van zijn adempauzes keek hij nogmaals dankbaar naar Venomis. 'Hoe ben je eigenlijk aan dat monster ontsnapt?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rodey streek door haar haren en Allie kwam overeind.
    'Ik haal haar wel,' mimede ze en ze ging er vandoor, geen idee hebbend waar Cordelia woonde of kon zijn. '
    Rodey ging op de rand van het bed zitten.
    'Probeer te rusten,' zei hij zacht. 'Maerle is er ook nog.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik bedoel een bad in huis. Ik kan zo nog niet zwemmen,' zei ze mistroostig.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily knikte en keek even naar het ei. Daar zat nog een kind in. Het enige wat ze van Baiel over had... Hoe moest ze hen verzorgen? Hoe kon ze constant bij hen zijn? Ze moest ook nog ergens werken! Een gevoel van paniek nam bezit van haar en haar ademhaling werd onrustiger. 'Ik kan dit niet!' Ze begon luid te snikken. 'Ik kan dit niet alleen, Rodey...' Ze legde haar hoofd tegen zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 12:36 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [Hij heeftnooit een shirt aan.]

    Rodey sloeg een arm om haar heen. Het voelde verkeerd en geweldig tegelijk, omdat ze bescherming bij hem zicht, maar dat kon hij niet zo laten doorgaan. Het voelde als een smet op Baiels nagedachtenis.
    'Het komt goed, lieverd. Ik weet dat je het kunt.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Haha okee. Dan heb ik het veranderd.]

    Emily liet hem niet los. Ze had altijd de hoop gehad dat Baiel weer beter zou worden. Hoe uitzichtloos de situatie ook was geweest, het had altijd door haar achterhoofd gespookt dat hij mogelijk zou blijven leven. Nu was hij dood. Hij had zichzelf opgeofferd voor Ariana en Emily betwijfelde of Venomis haar überhaupt vrij zou laten. Sterker nog, ze dacht niet dat Venomis dat ooit zou doen. Waarschijnlijk zat die in haar vuistje te lachen omdat ze uiteindelijk toch beide nereïdes gevangen had kunnen nemen en had kunnen laten sterven.
    Langzaam maar zeker werd Emily's ademhaling wat rustiger. Ze sloot haar ogen en liet haar hoofd nog steeds op Rodeys schouder rusten. Ze was blij dat Rodey bij haar was en wilde dat hij nooit meer weg zou gaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Allie had geen idee waar ze moest zoeken en liep maar naar het strand. Daar hadden Cordelia en Kato ook gewoond toen ze nog op Montserrat waren en dus leek het haar logisch dat ze daar nu weer woonden.
    'Cordelia!' riep ze vanaf de duinen. Ze rende naar beneden en zag dat ze met een baby in haar armen zat, terwijl haar zoontje op zijn vaders schouders zat. Je,ig, die hadden ook nog een kind erbij, maar Cordelia's gezin stond toch in sterk contrast met Emily.
    'O, fijn Emily heeft je nodig! Ze is bevallen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia keek verbijsterd naar Allie. Hoe kwam zij hier? En Emily bevallen?
    'Jeetje, ik kom er meteen aan!' Ze keek naar Kato. 'Kom je mee of ga je naar huis met de kleintjes?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Eh -' hij keek naar haar arm. 'Het lijkt me beter om de kinderen niet mee te nemen. Dat wordt veel te druk. '


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Rodey kuste haar kruin. Hij keek even naar Mearle, maar die was in slaap gevallen. Hopelijk kon Emily dan ook wat rusten.
    'Geef je ei maar,' zei hij zacht en hij pakte het voorzichtig uit haar armen om het met de handdoek in een hoekje van de bank. Hij ging weer bij haar zitten en legde een laken over haar heen.
    'Heb je - heb je nog iets nodig?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Emily schudde haar hoofd. 'Ik wil gewoon graag dat je blijft,' mompelde ze nog een keer. Ze sloot haar ogen en trok de deken wat meer over haar schouders.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat doe ik. Ik blijf tot Cordelia er is.' Hij streek een lok van haar haren weg. Zijn groene huid stak af tegen het felle blauw van haar haren. 'Dan - dan moet ik echt gaan.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het drong niet echt tot Emily door dat Cordelia zou komen. Ze wist alleen dat ze niet wilde dat Rodey weg zou gaan. Dat was het enige waarvan ze nog zeker wist dat ze dat wilde. 'Niet weggaan, Rodey...' Ze pakte zijn schouder vast en trok hem naar zich toe. 'Niet weggaan. Blijf alsjeblieft hier.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Goed dan, tot straks lieverd.' Cordelia kuste Kato's wang en liep met Allie mee. 'Ik wist helemaal niet dat je op Hawai was. En hoe is het met Emily?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?