• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158830 --> Deel 4

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 16:13 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Goed dan, tot straks lieverd.' Cordelia kuste Kato's wang en liep met Allie mee. 'Ik wist helemaal niet dat je op Hawai was. En hoe is het met Emily?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Goed dan, tot straks lieverd.' Cordelia kuste Kato's wang en liep met Allie mee. 'Ik wist helemaal niet dat je op Hawai was. En hoe is het met Emily?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Rodey sloeg zijn ogen neer.
    'Ik moet echt gaan. Het spijt me.' Het speet hem echt. Hij wilde haar niet in deze toestand achterlaten, maar hij had zijn besluit genomen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik ben hier al een paar dagen. Emily is... Emily is overstuur,' zei ze langzaam. 'Ik denk dat ze het je beter zelf kan vertellen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Alsjeblieft!' Emily pakte zijn hand vast. 'Laat me niet alleen! Ik kan het niet, ik -' Op dat moment begon Maerle luidkeels te huilen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rodey keek met gemengde gevoelens naar Emily's verwarde gezicht vol tranen. Hij tilde de baby op, maar wist niet goed wat hij moest doen. Hij gaf haar aarzelend aan Emily.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Maerle werd daar alleen maar verdrietiger van. 'N-nee, z-ze kan mijn verdriet voelen!' Emily keek verwoed naar haar dochter. 'Ik kan haar niet rustig krijgen als ik zelf niet rustig ben!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rodey keek ongemakkelijk naar het huilende meisje en tilde haar weer op. Daar leek ze inderdaad een beetje van te kalmeren. Rodey wiegde haar radeloos in zijn armen, drukte haar tegen zijn borst, zodat ze de regelmaat van zijn hartslag kon horen en keek ondertussen naar de deur, hopend op Cordelia, die zou hier wel raad mee weten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia keek bezorgd naar Allie en klopte op de deur van de hotelkamer. Ze was verbaasd om Rodey te zien en keek naar Emily, die uitgeput in bed lag.
    'Hé,' zei ze zacht. Ze ging op de bedrand zitten en keek naar Emily. 'Ik ben meteen gekomen. Is je bevalling goed gegaan?' vroeg ze bezorgd.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Rodey was blij dat Maerle gestopt was met huilen en Cordelia's armen zonder haar recht in de ogen te kijken. Hij zag dat een arm verbonden was, maar zorgde ervoor dat Maerles hoofdje daar niet op rustte.
    'Ik moet gaan, lieve Emily,' zei hij zacht. Hij boog zich naar haar toe, maar bleef met zijn gezicht op een gepaste afstand en streelde haar wang. 'Ik weet zeker dat alles goedkomt.'
    Hij kwam overeind en liep zo stilletjes mogelijk naar de deur, om Maerle niet weer op te laten schrikken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Emily keek Rodey na tot hij volledig uit haar zicht verdwenen was en zag toen pas Cordelia staan. Haar arm was verbonden, maar daar kon Emily zich niet druk over maken. 'Baiel is in het bos,' zei ze. Ze had Cordelia's vraag niet gehoord. 'Hij heeft zichzelf opgeofferd voor Ariana... dus is hij waarschijnlijk dood.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia zit bij haar op bed ;p



    Cordelia keek Emily ademloos aan. 'Zichzelf opgeofferd? Maar dat - nee, dat -' Ze schudde haar hoofd en probeerde tranen te bedwingen. 'Hij kan niet dood zijn. Dat kan toch niet. O, Emily, ik weet even niet wat ik moet zeggen." Ze liet haar tranen gaan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Je hoeft niks te zeggen.' Emily pakte haar hand. 'B-blijf gewoon bij me.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia knikte en keek even naar Maerle. Zij zou zonder vader op moeten groeien, en hun ongeboren kind.. Die zou zijn of haar vader zelfs nooit ontmoeten. Het was vreselijk. Cordelia voelde zich hulpeloos en wist niet hoe ze de pijn draaglijker kon maken voor Emily.
    'Wanneer is hij gegaan?' vroeg ze zacht.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Vannacht. Maar Ariana is ook niet terug... Hij heeft zich voor niets opgeofferd!' Het was allemaal haar schuld. Als zij niet naar Venomis was gegaan, was Ariana nu niet gevangen genomen en was Baiel haar niet achterna gegaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain