• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Ik denk het niet, maar is A in de serie dezelfde A als in het boek? Dat zou echt stom zijn.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik joinen? Ik en een vriendin zijn ook echt verslaafd; onze theorie is voorlopig de volgende:

    1) Ezra is niet A (hij was gewoon insanely obsessed over Alison voor zijn boek) maar er is waarschijnlijk wel een connectie tussen die twee want Mona had tegen hem iets gezegd in de aard van 'ik kan dit niet meer doen'. Misschien dat Mona een dubbelrol speelde en bij A informatie ging halen voor Ezra's boek...
    2) A gaat ofwel Ezra's boek uitgeven om Aria nog dieper in de put te brengen ofwel niet omdat al hun secrets dan door iedereen kunnen gelezen worden en A dus niets meer heeft om hen mee te bedreigen
    3) De moeder van Alison is A of werkt ermee samen; ze is altijd extreem vriendelijk voor die meisjes, weet duidelijk veel meer over de nacht van Alisons verdwijning dan ze laat blijken + ze zou er alles voor over hebben om haar dochter terug te hebben
    Maar PLL zit wel heel goed in elkaar, er is altijd iemand die geviseerd wordt en die er uiteindelijk wel iets mee heeft te maken maar toch niet A zelf is Mona, Toby, Melissa, Cece, Ezra... En dat doet je altijd nadenken terwijl je misschien op andere dingen niet let..


    Ik ben trouwens nu al benieuwd naar seizoen 5, maar eerst maar de laatste afleveringen van seizoen 4 afwachten ^^


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    OhSoAria schreef:
    Ik denk het niet, maar is A in de serie dezelfde A als in het boek? Dat zou echt stom zijn.


    Ze zeggen van niet...


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    OhSoAria schreef:
    Ik denk het niet, maar is A in de serie dezelfde A als in het boek? Dat zou echt stom zijn.

    Ja, dat zal echt zo ontzettend stom zijn.

    Al kwam het toch als een verassing aan toen A in de serie ook Mona bleek te zijn. Maar toch, het zal zo stom zijn idd.


    -

    Ik wil graag bij dit topic, ik zit alleen nog maar bij seizoen 2.


    16 - 09 - '17

    Ik heb jullie allebei erbij gezet ^^ (:


    -

    Aldea schreef:
    Ik heb jullie allebei erbij gezet ^^ (:


    Thanks (:


    16 - 09 - '17

    Radley schreef:
    Mag ik joinen? :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik kan geen goede link vinden van de aflevering van afgelopen nacht. Anybody? (:


    Miep

    Dat komt omdat hij vannacht pas uitkomt :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huh? Wat?
    Oja, het is dinsdag haha. Ik dacht dat het al woensdag was ): My bad. Gelukkig, nog een dagje langer vakantie, haahahaha


    Miep

    Dit was nog eens een interessante aflevering! Was dit de laatste aflevering van het seizoen? ):

    Ally's Mom A?! Ze leek wel erg verdacht, maar het zou me niet verbazen als ze toch een andere rol in het geheel heeft. Iemand een idee wat die laatste scene betekende?


    You are beautiful, you are love.

    Damn ik moet nog kijken maar heb geen tijd vandaag maar nee, er komen nog één of twee afleveringen. Ik geloif 2.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vond hem voor de verandering nog eens goed.

    ik wil wel weten wat Toby schreef.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 17:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''