• Okay. Ik kan niet de enige zijn in dit fandom toch?

    WAT VINDEN JULLIE VAN DE TRAILER?



    Ik ben al helemaal verkocht! Volgensmij wordt de film net zo goed als het boek!
    (en dat wil wat zeggen als je de gemiddelde boekverfilming ziet)


    If my velocity starts to make you sweat then never let go - My Chemical Romance

    Paranymph schreef:
    Ik ken het boek niet, maar ik vind het verhaal wel intrigerend. Ben benieuwd ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Nami schreef:
    (...)Alleen weird dat ze in Divergent broer en zus spelen. :W


    Haha echt? Dat wist ik niet :') ik vind ze wel perfect bij elkaar passen als acteurs, dus alleen maar leuk dat ze nog een keer samen spelen :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hmm ik ben heel enthousiast maar ik weet niet precies wat ik ervan moet denken. Wat me aansprak aan het boek was vooral de schrijfstijl van John, het verhaal heeft me nooit ongelofelijk aangesproken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Noraley schreef:
    Ik moest huilen bij de trailer (cat) ik kan echt niet wachten tot 5 juni ;_; maar Shailene en Ansel zijn ook echt geweldig samen!


    Hihi, ik moest ook al huilen ^^


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik schaam me dit te zeggen, maar ik heb het boek nog niet gelezen. xd Weet niet of ik de film wil zien als ik het boek nog niet gelezen heb. Vind die actrice wel goed, en zo heerlijk puur natuur. Zo was ze ook in 'the spectaculair now'.


    You are beautiful, you are love.

    Iedereen die het boek nog niet gelezen heeft: Shame on you ;)
    Het is mijn favoriete boek en zeker een aanrader! Het is zoo mooi en goed geschreven, john green is echt een held!!!

    En dan voor de mensen die het boek wel gelezen hebben:
    (lezen op eigen risico, mayor spoiler alert!!!)

    Ik vrees echt dat ik het niet droog kan houden deze film! Vooral bij gus z'n dood....


    If my velocity starts to make you sweat then never let go - My Chemical Romance

    Nee. Het is te lief en te dramatisch. *kots*

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 19:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wauw echt geweldig ik kan niet wachten!
    En Shailene Woodley*o*


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik wil de film niet zien. Sowieso dat hij niet zo goed kan zijn als het boek en ik wordt liever niet teleurgesteld.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oeh die muziek <3 En dat boek moet ik nog een keer gaan lezen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb Looking For Alaska wel gelezen, iemand die ze allebei gelezen heeft? Wat was dan het beste?


    Dear Noah, we could have sworn you said the arc wasn't leaving 'til 5. Sincerely, the unicorns.

    En wow even per ongeluk die spoiler aangeklikt, SHIT


    Dear Noah, we could have sworn you said the arc wasn't leaving 'til 5. Sincerely, the unicorns.

    UnicornL schreef:
    Ik heb Looking For Alaska wel gelezen, iemand die ze allebei gelezen heeft? Wat was dan het beste?



    Ik heb ze allebei gelezen en vind ze eigenlijk allebei even goed en even rakend.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    UnicornL schreef:
    Ik heb Looking For Alaska wel gelezen, iemand die ze allebei gelezen heeft? Wat was dan het beste?
    Ik heb ze beiden gelezen en ik vond zelf Looking for Alaska beter omdat dat boek me meer aan het denken bracht. Maar The Fault in our Stars was ook wel mooi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gospel schreef:
    Iedereen die het boek nog niet gelezen heeft: Shame on you ;)
    Het is mijn favoriete boek en zeker een aanrader! Het is zoo mooi en goed geschreven, john green is echt een held!!!

    En dan voor de mensen die het boek wel gelezen hebben:
    (lezen op eigen risico, mayor spoiler alert!!!)
    Ik vrees echt dat ik het niet droog kan houden deze film! Vooral bij gus z'n dood....
    Had je hier niet moeten zeggen. Ook al staat het onder een spoiler eigenlijk. (cat)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?