• Okay. Ik kan niet de enige zijn in dit fandom toch?

    WAT VINDEN JULLIE VAN DE TRAILER?



    Ik ben al helemaal verkocht! Volgensmij wordt de film net zo goed als het boek!
    (en dat wil wat zeggen als je de gemiddelde boekverfilming ziet)


    If my velocity starts to make you sweat then never let go - My Chemical Romance

    al heb ik het boek niet gezien maar die fil ga ik zien! Hoe dan ook!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    DIE OKAY AAN HET EIND
    Ik wil de film echt zoo graag zien, het boek was namelijk echt awesomee en ik vind de casting echt geweldig en omfg nu wil ik de film zien

    UnicornL schreef:
    Ik heb Looking For Alaska wel gelezen, iemand die ze allebei gelezen heeft? Wat was dan het beste?


    Ik vond TFIOS dan toch wel beter, denk ik. Looking For Alaska is ook een prachtig boek, maar TFIOS wist me net wat meer te raken (:


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Omg, ik ben nog niet eens klaar met het boek en ik wil al janken als ik de titel hoor, I can't take this anymore. ;-;


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik moet het boek nog lezen maar ik heb te veel boeken gekocht volgens mama dus ik mag geen nieuwe kopen voordat mijn andere boeken allemaal uit zijn.
    Het gemene is nog dat wij met Engels een stom boekje moesten lezen en dat een andere klas dit boek mocht lezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan niet wachten, het boek was geweldig.

    Al vind ik de acteurs die Hazel en Gus spelen wel een beetje teveel op broer en zus lijken, lol.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    k heb de trailer al meer dan 50 keer gezien, hopend dat het zo sneller 18 juni is.
    Het boek was janken, de trailer was dat ook al, dat belooft voor de film..
    Gaat echt mooi worden, ik voel het
    Ik vind Hazel ook enorm goed gekozen, alea ik hou ontzettend van haar stem!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 19:08 ]

    Hmm.. Ik heb het boek nooit gelezen, maar ik ben op zich wel benieuwd naar de film.


    26 - 02 - '16

    Ahw ik vond het boek echt hartstikke mooi en wauw wat heb ik gejankt :')
    Maar persoonlijk vind ik de casting echt verschrikkelijk, sorry not sorry. Augustus is zo'n gaaf personage maar ik vind hem in de trailer een beetje sullig overkomen en Hazel komt iets te lief en schattig over in mijn ogen. Maar dat vind ik, en ik hoop dat het mee gaat vallen.. De glimp die van Isaac te zien is vind ik wél goed gekozen :D

    Ik twijfel of ik de film wel ga kijken. De casting vind ik ver-schri-kelijk. Alleen Hazels stem klopt een beetje. Het lijkt eerder op de trailer voor een of andere fanfiction die losjes op tfios is gebaseerd of zo. Bah.


    Ex astris, sciencia

    ik ben super exited!!!!! ik ben helemaal fan van het boek en heb hem 7x gelezen. elke keer moet ik weer huilen!

    Hmm heb ik niet gelezen wil de film wel zien


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb een hekel aan soortgelijke sentimentele onzin en deze film hoef ik dus ook niet te zien.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik moest al janken bij de trailer, dus besloot toen het boek ook maar eens te gaan lezen - na al die razend enthousiaste reactie's - en gisteravond het zwaarste stuk, ik lag alleen maar te janken in bed. Wheeee..
    Helaas is hij bijna uit.. Kut, ik wil nog zooo lang verder lezen!
    Maar ja, ik ga zeker naar de film als ie in de bios draait!


    Like a phoenix rising from the ashes

    Ik wil eerst het boek lezen, maar de film lijkt mij verder niet zo heel indrukwekkend.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||