• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marit Roetmeier – 19 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Rachelle Boogaarts - 20 (Dyonne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1 x Schrijftopic 2
    Rollenstory.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Brian ging ook liggen en legde de deken over hen heen. 'Ik heb gelukkig de hele nacht om erover na te denken.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Fijn... Zouden de anderen al bijna terugkomen, denk je? Ik weet neit eens hoe laat het is.'
    Ze geeuwde.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    {Damn it. Weer een stukje gemist al die tijd}

    'Ik weet het niet,' zei Brian afwezig. 'Kan me niet zo veel schelen eigenlijk. Nu is het nog lekker rustig.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Wil je dan niet weten hoe het is afgelopen?' vroeg Haloony zich af. 'Met Ashlee en zo? Zou het goed gegaan zijn?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik weet het niet,' zei Brian. 'Ik word alleen maar kwaad als ik aan haar denk. Ik deal liever morgen met de gevolgen van mijn stomme actie.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Oké...'
    Ze legde haar hoofd tegen zijn borst en deed haar ogen dicht.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Volgende dag of zo?


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Het feest was al een tijdje aan de gang en Abigail had het wel naar haar zin. Ze had al met verscheidene mensen gepraat en had zefs even een dansje met haar moeder gevraagd. Tot haar verbazing zag ze dat haar vader ook op het feest was, al verstopte hij zich een beetje in een hoekje. Ze besloot om niet naar hem toe te gaan, want ze vermoedde dat dat hem alleen maar ongemakkelijk deed voelen, en even later zag ze al dat hij gezelschap kreeg van Flynn.
    Ze zag dat Ashlee in gesprek was met Mosh en daarom beende ze ook op hen af. Ze hoopte dat alles ander zou lopen als Ashlee een beetje aansluiting bij hen vond, al wist ze dat dat vreselijk moeilijk zou worden. Ook Abigails oordeel over haar was vertroebeld, al wist ze dat het meisje nu nog niets op haar kerfstok had.
    ‘Hé Mosh,’ glimlachte ze naar de jongen, waarna ze haar bestelling doorgaf aan de barman. ‘Vermaak je je een beetje?’
    De jongen knikte terwijl hij een slok uit het flesje nam en Abigail stak haar hand uit naar Ashlee. ‘Hé! Ik ben Abigail!’
    ‘Ashlee,’ antwoordde ze en een voorzichtige glimlach tekende haar lippen, alsof het meisje al een tijdje op gezelschap had staan wachten.
    ‘Het is Flynns vriendin,’ liet Mosh haar weten. ‘Ze is hier naartoe gekomen als verrassing.’
    ‘Echt? Wat lief van je!’
    Ze pakte haar beker aan en hief hem omhoog. ‘Op een mooie vakantie!’
    Mosh en Ashee tikten hun flesjes tegen de hare en daarna zette ze de rand tegen haar mond.

    -
    Davey stond buiten met Archie en Scorpius te roken. Hij had Haloony en Brian naar buiten zien gaan, maar de rest van hun vriendengroep was nog steeds op het feest.
    ‘Nou, tot dusver zijn er in ieder geval geen hoofden in geslagen,’ merkte Davey terloops op.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, nou...' Archie was wel blij dat mijn moeder voor deze avond gespaard gebleven was, want dat had eigenlijk alles kapotgemaakt. Ook hij had gezien dat Brian en Haloony waren weggegaan en was opgelucht dat hun confrontatie met Ashlee no zo rustig geëindigd was.
    Er waren tijdens de vakanties van hun ouders zoeel dingen gebeurd, dat ze zich wel eens zouden moeten afvragen of Aslhee daar als enige schuld aan had - of Steve of Thorne.
    'Dit is vast niet de laatste hindernis.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nee, slechts de eerste,' mompelde Davey. Hij nam een stevige trek en keek even naar binnen, naar de dansende menigte. Hij zag Abigail bij Ashlee staan en vroeg zich af wat ze van plan was. Wilde ze met Ashlee bevriend raken? Hij hoopte van niet, want dat zou zijn plan alleen maar in de war gooien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Flynn liep glimlachend op Cyrith af.
    'Tof dat je toch bent gekomen!'
    Hij gaf hem een glas cola aan, omdat hij wist dat Cyrith niet graag dronk en wilde hem ook niet tot meer dwingen deze avond. Het was al heel wat dat hij zich liet zien.

    ~ ~

    Archie keek even rond om te zien of hij zijn vader zag, maar dat was niet het geval. Hij wist wel dat zijn vader binnen was, maar had hem nog niet gesproken. Archie zou niet weten wat hij tegen hem zou moeten zeggen. Hij was niet verlegen of onzeker, maar de aanwezigheid van zijn vader maakte die gevoelens wel een beetje bij hem los, al wist hij niet waarom.
    Hij vroeg zich af of Faëlla hem wel was tegengekomen, maar ging er niet van uit.
    'Toch hoop ik dat het na deze avond minder erg zal worden,' gaf hij toe, maar hij wist wel beter.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Davey staarde in de verte. 'Misschien moeten we d'r gewoon vermoorden.'

    -
    Cyrith glimlachte een beetje waterig, al was hij eigenlijk al een tijdje op zoek naar een excuus om naar huis te kunnen. Er kwamen echter steeds opnieuw mensen langs die hem graag wilde begroeten en ergens moest Cyrith toegeven dat hij de avond gezelliger vond dan hij verwacht had, ondanks dat Ashlee net was verschenen en eigenlijk zijn hele vakantie naar de knoppen had geholpen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Archie blies langzaam zijn adem uit. Dat was nogal wat, hoewel hij moest toegeven dat dat hem toch een beter idee leek.
    'Maar die nicht... Helen. Als zij merkt wat wij gedaan hebben... Misschien is zij wel net zo gek.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Wist je al dat Ashlee hier was?' vroeg Flynn, die dag graag nog eens vertelde. Het was geweldig dat ze hem had opgezocht. Hij was pas aan het begin van zijn reis, maar wie wist wat er zou gebeuren en misschien zou hij haar later wel zijn gaan missen. Hopelijk kon hij de weken na haar vertrek op hun tijd hier teren.
    Toch had hij het ook wel fijn gevonden dat ze er even niet was, zodat hij kon nadenken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Shenae had vanaf de zijlijn toegekeken hoe Brian tegen Ashlee was beginnen te schreeuwen. Ze vond het een stomme, ondoordachte actie, maar hij was wel ontzettend sexy als hij boos was. Ze kon er gewoon niet omheen. Ze ging expres naast DJ op een kruk zitten en sloeg haar benen over elkaar.
    'Nou, dat was me het ruzietje wel hè? Goed begin van zo'n eerste avond.'
    'Eh, ja, nogal,' zei DJ verbaasd, omdat het meisje ineens tegen haar was beginnen te praten. Ze kende haar niet. 'Ken je hen?' vroeg ze.
    'Ja, ik ken Brian.'
    'Hij leek me hartstikke aardig,' zei DJ. 'Ik vroeg me af waarom hij ineens zo agressief werd.'
    'Heeft ie vast zijn redenen voor,' antwoordde Shenae. Goede redenen, vond ze. Ze wilde niets met dat gestoorde mens te maken hebben. Wat haar betrof was ze geen familie. Ze bestudeerde DJ een tijdje, tot ze merkte dat die zich er ongemakkelijk bij begon te voelen. Het was raar om haar nu niet als buurvrouw of Brians moeder te zien.


    Wat een prut stukje bah xd


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?