• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marit Roetmeier – 19 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Rachelle Boogaarts - 20 (Dyonne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1 x Schrijftopic 2
    Rollenstory.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'En wie zegt dat 'ie dan naar mijn moeder gaat?' qilde hij weten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Brian knikte grijnzend. 'Precies.' Haloony legde de kussens neer en Brian legde zijn hoofd er op. 'Ah. Relaxed dit, zeg.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ze grinnikte. 'Ja. Ik heb zelfs nog een zak Haribo's!'
    Ze viste de zak uit de tent en liet zich weer op het plaid zakken.
    'Wat zouden die anderen denken als ze ons hier zien slapen?' vroeg ze en ze stopte een smurf in haar mond.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dat is van latere zorg,' vond Damiën. 'Maar het eerste wat er moet gebeuren, is dat Ashlee uit hun levens verdwijnt, zonder haar afdrukken achter te laten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik zou anders wel erg graag geboren willen worden,' mompelde Archie die zijn lege glas op de bar zette en in zijn vakken voelde hoeveel gehlad hij nog had.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Natuurlijk. Dat komt vast wel goed. Ze voelden zich niet voor niks tot elkaar aangetrokken.' Damiën klopte Archie even op zijn schouder. 'Ik denk alleen dat we het anders moeten aanpakken. Als we de oorzaak van al die ellende - Ashlee - kunnen stoppen, dan komt de relatie vast vanzelf. Maar dan mogen we wel opschieten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat we een beetje gek zijn, misschien,' zei Brian, die een kers pakte. 'Of ze zijn jaloers op het idee.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja, want ze staat nu met Mosh te dansen.'
    Archie legde zijngeld voor zijn bieetje op de bar enkreeg even later een glas toegeschoven

    ~~

    'Maar ik ben ook een beetje gek.' Ze jatte zijn kersen voor hij ze in zijn mond kon stoppen.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:34 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Echt? Die twee... dat kan echt niet.' Damiën schudde zijn hoofd. 'Maar goed. We moeten ons denk ik toch echt eerst op Ashlee en Flynn richten. Hoe gaan we hen uit elkaar drijven? Misschien moet ze iemand anders leuk gaan vinden, of zo...' Brians methode had in ieder geval NIET gewerkt - wat ze ook wel hadden verwacht - dus moesten ze een andere manier vinden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hé,' zei hij verontwaardigd. 'Pak je eigen.' Hij grijnsde en griste de zak uit haar handen. 'Je bent inderdaad een beetje gek.' Hij prikte zijn vinger in haar zij.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nou, bied je aan als kandidaat,' zei Archie, half serieus en half grappend.

    ~ ~

    Haloony geeuwde.
    'Ik ben wel meer dan alleen gek.'

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 23:18 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Misschien - misschien moet ik dat echt doen. Proberen.' Hij zou daar misschien wel de aangewezen persoon voor zijn, omdat zijn ouders nog best weinig met Ashlee te maken hadden gehad en zijn haat jegens haar dus waarschijnlijk minder groot moest zijn dan die van de anderen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Zoals?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik ben ook moe.'
    Warm weer was niet echt iets voor haar. Ze kon zich er minder goed concentreren en ze werd er sloom van. Het was nu gelukkig een stuk koeler, misschien zelfs te koel om buiten te blijven liggen, maar daar trok ze zich niks van aan.
    Ze grinnikte en kuste zijn wang.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nou, ik wil je vooral niet tegenhouden, maar... Weet je het zeker?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes