• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marit Roetmeier – 19 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Rachelle Boogaarts - 20 (Dyonne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1 x Schrijftopic 2
    Rollenstory.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dus? Mag ik niet over een toekomst nadenken? Plannen maken voor later? Mijn eigen ouders waren niet veel ouder dan ik toen ze al trouwden.' Niet dat hij dat wilde. Voorlopig nog niet.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja, dat weet ik, maar... Jemig.' Ze ging weer naast hem op haar rug liggen en keek naar de hemel. 'Ik kan echt niet zo diep en ver nadenken. Ik - ik weet 's ochtends niet eens wat ik op mijn brood wil. Sorry.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Brian zei een tijdje niets. 'Dus je weet niet of je die dingen later wilt?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nou ja, ik weet ook niet of ik ze niet wil, dus het staat allemaal open,' antwoordde ze aarzelend. Ze had beter haar mond kunnen houden en hem nu zoenen om alles naar de achtergrond te dringen, leek haar niet zo'n goed idee. Ze moest dus maar proberen om vanaf nu geen stomme dingen meer te zeggen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Damiën knikte nog even naar het stel en zag toen Archie. Om niet alleen te zijn, liep hij naar de jongen toe en groette hij hem.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Oké..' Misschien moest hij er maar over ophouden. Hij wilde echter niet dat ze dacht dat hij boos was, dus kuste hij haar en bleef naar haar kijken. 'Ik hou van je, Haloony.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Haar wangel kleurden een beetje rood, maar dat kon Brian toch nooit zien in het donker.
    'Ik ook van jou.' Ze kuste hem terug en rekte zich uit. 'Zou het niet cool zijn om onder de sterren te slapen?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hé,' zei Archie toen Damien bij hem kwam staan. 'Waar kom jij nou vandaan?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Van buiten. Brian kon zich niet inhouden tegen Ashlee, ik heb hem weggeleid.' Hij keek even smachtend naar het glas bier in Archies hand. Hij had al een jaar geen alcohol meer gehad, maar miste het gevoel dat het gaf soms wel. 'Het is wel belangrijk dat het uitgaat tussen die twee...' Hij wees op Ashlee en Flynn. 'Op een betere manier dan de vorige keer.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat zou best gaaf zijn,' gaf Brian toe. 'Is dat een stille hint?' grijnsde hij,


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja, grag,' zei Archie die wel graag wilde dat zijn geboorte nog eens plaats zou vinden. 'Maar hoe wou je dat doen? Het ziet er niet uit alsof ze relatieproblemen hebben.' En hij wist hoe dat er wel uitzag.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik wil best met jou onder de sterren slapen,' zei ze voor ze hem kuste.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Misschien moeten we proberen Ashlee de fout laten maken...' bedacht Damiën. 'Dat zij het uitmaakt met Flynn. In olaats van andersom.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nou, dat moet kunnen, toch?' zei Brian. 'Dat heb ik nog nooit gedaan.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ze grinnikte en kroop de tent weer in om hun kussens te pakken.
    'Waarom niet? Het zal hier minder vlug regenen dan thuis en als het koud is, gaan we gewoon weer naar binnen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes