• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marit Roetmeier – 19 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Rachelle Boogaarts - 20 (Dyonne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1 x Schrijftopic 2
    Rollenstory.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Brian keek even gedesoriënteerd om zich heen. Hij wa zo gefocust op Ashlee dat hij Damien en Haloony nauwelijks had opgemerkt.
    'Ik kan dit toch niet zomaar laten gaan?' zei hij verhit. Hij gaf zich over toen hij Haloony's onzekere blik zag en liet zich meetrekken door Damien. Die trok hem mee naar buiten en Brian zag dat zijn actie niet onopgemerkt was gebleven. Verscheidene mensen staarden hem na en hij begon buiten verwoed te ijsberen.
    'Die bitch!' schreeuwde hij gefruatreerd.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Haloony beet op haar lip toen ze Brian en Damien nakeek.
    'Sorry,' zei ze tegen het stel dat aan de bar stond. Flynn keek niet erg blij. 'Hij is mijn vriend en ik denk dat hij je voor iemand anders aanzag... Hij heeft vast teveel gedronken.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Brian.' Damiën had al zijn zelfbeheersing nodig om kalm te blijven. 'Maak alsjeblieft geen scène hier... Je trekt veel te veel bekijks!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Hoe kan ik rustig blijven als zij hier is?' zei hij. 'Ik walg van haar, ik wil haar iets aandoen, ik -' Hij schrok van zijn eigen woorden. Er was geen woord van gelogen. Hij vertrouwde zichzelf niet in haar buurt. Hij bleef ijsberen en werd iets rustiger van de koele buitenlucht. Hij kon weer wat helderder nadenken.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat weet ik.' Damiën ademde even diep in en uit. 'Maar dit moet slim worden aangepakt. Je zet haar op deze manier alleen maar tegen jezelf - en tegen iedereen met wie je bevriend bent - op.' Hij wilde dat het tot Brian doordrong. 'Dat is niet de manier om dit op te lossen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat weet ik!' zei Brian ongeduldig. 'Ik kon niet meer nadenken toen ik haar zag.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Nou, die heeft duidelijk teveel gedronken,’ mompelde Ashlee hoofdschuddend. ‘En de avond is nog maar net begonnen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat begrijp ik, maar je moet het vanaf nu onder controle houden,' zei Damiën stellend. 'Niet alleen Ashlee zat je raar aan te kijken.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Haloony voelde zich nogal opgelaten en bestelde een cola bij de bar voor ze naar buiten liep om bij Brian te kijken.
    'Laten we dat maar gewoon vergeten,' zei Flynn die het meisje nakeek.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Haloony liep mar haar beker cola op hen af.
    'Jemig, Brian,' zei ze, niet wetend of ze nu boos moest zijn if bezorgd. Het lukte haar niet om een middenweg te kiezen. 'Haat het wel?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik weet het, ik weet het,' zuchtte hij. Hij was blij dat Haloony er nu was en hij kalmeerde pas volledig toen ze hem even vasthield. 'Er knapte iets in me. Het spijt me,jongens,' zei hij beschaamd.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Haloony liet hem los en liet hem de cola zien.
    'Je hebt toch niet echt teveel gedronken, hè? Ik heb dat maar als smoesje gebruikt tegen Flynn, die was nogal boos.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nee, ik heb nog maar twee biertjes gehad,' zei hij. 'Het spijt me echt.' Hij keek ook Damien daarbij aan. 'Ik heb het verkloot.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nog niet. Als je je excuses morgen aan gaat bieden niet,' bedacht Damiën. 'Dan kun je zeggen dat je haar voor je ex aanzag of zo. Omdat je te veel op had.' Hij keek Brian spijtig aan, want hij wist hoe moeilijk het voor Brian moest zijn om zijn excuses aan dat vreselijke monster aan te bieden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Haloony kuste zijn wang. 'Het is oke.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes