• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marit Roetmeier – 19 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Rachelle Boogaarts - 20 (Dyonne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1 x Schrijftopic 2
    Rollenstory.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Brian knikte met tegenzin. 'Goed dan.' Hij ging op een muurtje zitten en stwarde voor zich uit. 'Ik deed het echt niet expres. Echt niet.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nee, nee, natuurlijk niet,' mompelde Damiën. Hij keek even om naar het feestgebouw. 'Misschien is het een goed plan dat je je vanavond niet meer laat zien...'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Brian knikte zwijgend. Hij had er ook geen zin meer in.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Haloony vond het stiekem wel jammer, maar ze zou bij Brian blijven. Ze pakte zijn hand en keek dankbaar naar Damien.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Jij mag wel blijven hoor,' zei Brian, alsof hij haar gedachten gelezen had. 'Als je wilt.' 'Ik ben vast toch niet de gezelligste.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik...' Ze wist niet of hij haar echt vertrouwde of dat hij de situatie gewoon nog een beetje goed probeerde te maken. 'Ik ga wel met jou mee. Ik geloof dat er morgen een of ander wandeltochtje op het programma staat.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Zeker?' vroeg Brian. 'Ik wil niet jouw avond ook verpesten.' Hij kuste haar kruin en was blij dat haar aanwezigheid hem had weten te kalmeren. Net zoals hij Damien dankbaar was.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik ben zeker.' Er kwamen wel meer feestjes en bovendien was dat niet de reden waarvoor ze hier waren. 'Dat warme weer maakt me moe.' Ze pakte zijn hand.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Damiën had ook weinig zin in het feest, maar besloot toch terug te gaan. Hij besefte dat het wel heel erg belangrijk was om Ashlee en Flynn uit elkaar te halen, al moest dat op de meest vriendelijke manier gaan, zodat Ashlee niet uitgedaagd werd.
    Toen hij binnen kwam, liep hij dan ook direct naar Flynn en haar toe. Hij vond het moeilijk om naar Ashlee te kijken zonder van haar te walgen, maar gebruikte zijn wilskracht om toch verontschuldigend te glimlachen. 'Het spijt me van zonet. Hij is echt geen rare jongen, maar je lijkt nogal op een ex van hem en hij had wat te veel gedronken.'

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 0:45 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Brian streek met zijn duim even langs haar hand en keek op toen hij iemand hoorde fluiten.
    'He, jij daar.' Een grote, donkere jongen kwam op hen afgelopen en Brian hield zijn hand voor zijn ogen, omdat hij door de lantaarnpaal slechts een silhouet van de jongen zag. 'Ja, ik bedoel jou, 'gromde Ethan.
    Brians kaken verstrakten toen hij zag wie er voor hem stond en hij keek de jongen met een stalen gezicht aan. 'Mij?'
    'Ja, jou,' herhaalde Ethan. 'Ik zag dat je snel naar buiten bent geglipt, maar wij tolereren hier geen geweld, discriminatie, geschreeuw of wat dan ook. Begrepen? Begrepen?' vroeg hij luider, toen Brian niets zei. Hij pakte Brian bij zijn arm beet en trok hem overeind.
    'Hoeveel heb jij gedronken? Of heb je soms iets gebruikt?'
    'Ik heb niks gebruikt,' zei Brian kortaf, die zijn arm los trok en Ethan woedend aan keek. Waar bemoeide hij zich mee?
    'Misschien moeten we even een test doen om dat te bewijzen dan,' snoof Ethan. 'Ik hoop dat je weet dat je meteen van de camping gegooid wordt als je drugs gebruikt of in bezit hebt?'
    'Laat me met rust, man,' zei Brian kwaad.
    'Wat moest je met dat meisje?' vroeg Ethan door. 'Waarom ging je zo tegen haar tekeer?'
    'Niks! Ik - ik zag haar aan voor een ex,' zei hij met tegenzin.
    Ethan maakte een gnuivend geluid. 'Hij zag haar aan voor een ex. Misschien moet je volgende keer eerst even beter kijken, voor je iemand uitscheldt?'
    'Je was er niet eens bij, man. Hou je erbuiten.' Brian keek om toen hij Haloony's hand om zijn arm voelde en zuchtte. 'Het spijt me, oke? Het zal niet meer gebeuren.'
    Ethan leek nog niet helemaal tevreden te zijn met dat antwoord, maar knikte desondanks. 'Goed dan. Zorg er voor dat het niet nog een keer gebeurt.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Wat zag DJ in die gast?' vroeg Haloony zich af zodra hij weg was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dat vraag ik me ook af, ja,' gromde Brian. Ergens in zijn achterhoofd zei een stemmetje dat hij op sommige punten wel hard moest zijn. Dat hij vast vaker dronken jongeren had meegemaakt die iets flikten wat niet door de beugel kon. Maar toch wilde hij die jongen niet goed praten. Hij was niets voor zijn moeder.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Rustig maar. Kom, we gaan. Het is hier veel te ruk.'
    Ze rrok hem vlug mee naar het kampeerveldje en ritste se tent open om er een plaid uit hpte halen.
    'Wil je nog even buiten zitten, het is nog best lekker weer.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Brian knikte en keek toe hoe Haloony de plaid in het gras neer legde. Hij ging erop liggen en legde een arm onder zijn hoofd. Er stonden duizenden sterren aan de hemel. 'Sorry dat ik nu je avond heb verpest.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik vind het niet erg.' Ze liet zich naast hem op het kleed zakken en keek naar ijn gezicht, dat er nu gelukkig een stuk kalmer uitzag. Ze boog zich naar hem toe om hem te kussen. 'Morgen gaan we ook een dagje weg, toxh?'Citytripje.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes