• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marit Roetmeier – 19 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Rachelle Boogaarts - 20 (Dyonne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1 x Schrijftopic 2
    Rollenstory.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Brian knikte. 'Ja, leuk.' Hij legde zijn vrije arm om Haloony heen en speelde afwezig met haar haren. 'Wat eh - wat zei Ashlee eigenlijk? Heb je iets tegen haar gezegd? Slikte ze het?'

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 16:37 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Het is net of het haar niet boeit. Flynn was alleen minder blij.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Gelukkig maar, dan,' zei hij. 'Die heks is nu al van steen. Geen gevoel.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Wat had ze dan moeten doen?' vroeg ze. 'Het zou toch ook raar zijn als ze een potje zou gaan zitten janken? Ik zou dat ook niet doen, hoor.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dat zeg ik toch niet. Ze is gewoon - laat ook maar,' zuchtte hij. 'Ik wil het niet meer over haar hebben.' Hij kuste Haloony's kruin en keek weer naar de sterren. 'Ik wil het liever over iets leuks hebben.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Haloony keek naar de sterrenhemel en ging naast Brian op het plaid liggen. Het zou wel cool zijn om onder de sterrenhemel te slapen, maar als ze dat zou voorstellen, zou hij haar vast voor gek verklaren.
    Ze slaakte een zucht. 'Het is best wel gek, hè? Om hier te zijn en zo. Ik heb helemaal niet het gevoel alsof ik in een andere tijd zit.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ashlee knikte. Ze was inderdaad niet van plan om nog langer bij die rare kwibus stil te staan. ‘Zullen we dansen?’ Ze keek verlangend naar de dansvloer. Net toen ze die woorden had uitgesproken, kwam een vriend van die mafkees weer naar hen toe, die zijn excuses maakte.
    ‘Het zit wel goed,’ mompelde Ashlee, ‘als ie verder maar uit mijn buurt blijft.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nee, inderdaad,' zei hij. 'Al voelt het wel als een andere tijd, als ik mijn moeder zie. Het blijft bizar.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hmm.' Haloony plukte zijn hoedje van zijn hoofd en draaide dat rond op haar vingers. 'Ik weet niet. Zou wat wij hier doen wel echt effect hebben op de toekomst?' Het idee dat er gewoon een zieke grap met hen werd uitgehaald, liet haar niet echt los.

    ~ ~

    'Dansen is goed,' zei Flynn die nog even naar de jongen knikte en een hand op Ashlees heup legde.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 22:32 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik hoop van wel,' zei Brian. 'Ik zou graag willen dat iedereen weer gelukkig is in de toekomst.' Hij aarzelde voor hij verder sprak. 'Hoe zie jij de toekomst eigenlijk voor je?' Ze hadden het daar eigenlijk nooit over en leken meer van dag tot dag te leven samen


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ze blies langzaam haar adem uit en hoopte stiekem niet dat hij nu een huwelijksaanzoek had gepland, want dat was in ieder geval niet hoe ze zichzelf in de toekomst zag. Brian was lief, ze wilde ook best haar hele leven met hem delen, maar ze zag zichzelf niet in een lange, witte jurk staan en en ring om zijn vinger schuiven.
    Eigenlijk was het zo wel goed, zoals het nu was. Misschien, ooit, zouden ze samen een huisje zoeken. Dat leek haar wel te gek, want het was soms zo onhandig om op en neer te reizen om elkaar te zien, maar dat maakte het ook wel spannend en fijn, want als ze hem dan zag, dan was het direct speciaal.
    'Ik weet het niet,' zei ze eerlijk. 'Daar denk ik eigenlijk nooit over na.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'O.' Brian keek niet naar haar, maar naar de sterren. Hij vond het jammer om dat te horen. Hij dacht er wel zo nu en dan aan.
    'Ik wel.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'O ja? Wat denk je dan?'
    Ze leunde nieuwsgierig op een elleboog om naar zijn gezicht te kijken.

    ~ ~

    Archie leunde tegen de bar en keek met gemengde gevoelens toe hoe zijn vader met Ashlee danste. Hij leek hier nog niet zo'n slappe lul als thuis en hij wist niet of hem dat beviel.
    Zijn moeder was ook compleet anders. Vrolijk, onbezonnen, knap en gelukkig. Ze danste best wel sexy met Mosh en hij zou graag met haar gedanst hebben als ze zijn moeder niet was, al leek ze er in de verste verte niet op. Haar gezicht was nog rond, al een beetje gebruind en haar haren glansden onder de felle discolichten.
    Archie schudde zijn hoofd. Er was wel heel wat voor nodig om haar nog een gelukkige toekomst te geven. Zou Ashlee daar echt de enige oorzaak van zijn? Het kwam natuurlijk ook door die martelaar, die haar dagenlang vast had gehouden en gemarteld had. Het was door al die keren in het ziekenhuis, de pijnlijke herinneringen en de spanningen met Flynn dat ze een eetstoornis ontwikkelde om nog een beetje controle in haar leven te hebben. Controle die haar bijna fataal aan het worden was. Wat nou als ze deze drie weken zou sterven? Zou er dan nog iets zijn om in het verleden te redden of was ze dan voorgoed verdwenen? Archie hoopte van niet, zeker voor Davey en Myrthe, omdat hij niet wilde dat alles vergeefse moeite was en dat hun vader uiteindelijk toch zou overlijden.
    Archie bestelde nog wat te drinken. Hij wist dat hij zijn ogen open moest houden en zich vooral niet in een hoekje moest stoppen als ze deze dagen samen wilden werken om alles in goede banen te leiden, maar het lukte hem niet echt om zichzelf in hun vriendengroep te mengen, die de laatste jaren ontzettend beschadigd leek. Misschien hadden ze beter hun eigen toekomst kunnen veranderen. Voorkomen dat Blackholes nooit door zou breken, bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 23:12 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Gewoon, ik zie mezelf soms wel eens voor me, samen met jou. Een huis, getrouwd en kinderen, dat soort dingen.' Hij keek ook naar haar en raakte even haar gezicht aan met zijn hand. 'Het lijkt me fijn om zelf iets op te bouwen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Haloony wist niet hoe ze het anders moest verwoorden toen ze antwoordde: 'Maar we zijn nog zo jong, Brian...'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes