• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:

    Gwyn ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    TheBadWolf ~~~~~ Teen Wolf: New Pack
    gwilwileth ~~~~~ Courage || Klaine
    Soe ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    PeterParker ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    TheBadWolf ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    Pientie ~~~~~ De sneeuwengel
    Caraphernelia ~~~~~ It's Time To Do It Now And Do It Loud
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1|



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    Skoda ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    PeterParker ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1| |2|
    Tenace ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    DAWSONS ~~~~~ |1| |2|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1| |2|


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wow, hij is niet voor mij maar hij is zo mooi!
    Meh, nu wil ik ook een gifcover, alleen heb ik er geen nodig :')


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Wow, hij is niet voor mij maar hij is zo mooi!
    Meh, nu wil ik ook een gifcover, alleen heb ik er geen nodig :')

    Ah je mag ook gewoon een gif laten maken voor op je profiel of gewoon over je lievelings fandom of zo. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    EminemSlim schreef:
    Deze is voor een hele goede vriendin van mij.

    Titel: Liefde door de tralies- narry
    Korte Samenvatting:Niall wordt verdacht voor moort een komt daardoor in de gevangenis terecht, ja verder kan ik bijna niks vertellen er zijn alleen maar 2 chappies.
    Plaatjes die je er in wilt: niall en harry
    Sfeer die het weer moet geven: heel verdrietig
    Horizontaal of verticaal: maakt niet uit
    Username erop of niet: ja sweetcookie
    Eventuele Exta's: nope

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 21:21 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Trailer

    Korte inhoud van je verhaal: Emily Jones is een bijzonder meisje. Ze heeft magische krachten. Emily krijgt een brief om naar Hogwarts te gaan, en beleeft daar veel nieuwe avonturen. De komende 7 jaar wordt voor haar geweldig, nieuwe vrienden, verblijven in een fantastisch kasteel en vooral: De nieuwe dingen die ze leert. Toch zit Emily voor een groot raadsel , haar vader is op een rare wijze verdwenen en is nooit meer teruggevonden, het enige dat Emily nog van hem heeft is een ketting die hij haar heeft gegeven toen ze klein was. Emily wil weten hoe en waarom haar vader is verdwenen. Maar haar vrienden, andere leerlingen en leraren mogen er niks van weten. Toch wil Emily genieten van haar jaren op Hogwarts, en schenkt ze niet teveel aandacht aan de ketting. Ze is namelijk verliefd op Dylan, een jaar en afdelingsgenootje. En Dylan ook op haar, maar dan maakt Draco Malfoy indruk op Emily waar Dylan boos om wordt en vecht tegen Draco.
    Titel: Don't Leave Me Alone ~HP story
    Tekst die in de trailer moet: Over de ketting van Emily, en over Dylan en Draco, het liefst wat er wel in de samenvatting staat.
    Personages: Emily = Claire Holt en Dylan = Andrew Garfield en Draco is Tom Felton maar dat wist je al (:
    Special effect: Iets magisch.
    Muziek: Het liefdt Animal i have become van Three days grace, dezelfde muziek als in mijn eerste trailer, als je dat niet mooi vindt mag je zelf ook muziek kiezen uit HP kiezen, maar als Animal i have become niet kan zou ik wel graag Rather Be van Clean bandit willen.
    Tekst op de achtergrond of gewoon op het beeld: Als achtergrond zou ik graag Hogwarts willen of de gangen van het kasteel.
    Extra: Emily en Dylan zitten trouwens in Gryffindor en allebei in het zwerkbalteam, Dylan als Keeper en Aanvoerder en Emily als 1 van de 3 Chasers.

    Hopelijk kan je er iets mee (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hey ik wil een aantal gifs laten maken om mijn profiel op te pimpen, kan je ook een banner maken?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Naam Story/tekst die erop moet: op het allerlaatst mijn naam : Sharon
    Username: mijn naam
    Korte beschrijving: voor mijn profiel ;)
    Gifs die erin moeten:
    http://auto.img.v4.skyrock.net/1731/32171731/pics/3100230713_1_17_ggqf3wbC.gif
    http://37.media.tumblr.com/tumblr_m1f8hhGmAf1qevqgno2_r1_250.gif
    http://media.tumblr.com/77567734613efec4827640f68b9e97e8/tumblr_inline_mo8dxfwSdI1qz4rgp.gif
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lods9rzmos1qaipxqo1_500.gif
    http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2014/03/gryffindor_quidditch_gif.gif
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20131030045751/harrypotter/images/8/8e/Hogwarts_Gif.gif

    je kunt er ook twee van maken als het teveel is voor een gif ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Hey ik wil een aantal gifs laten maken om mijn profiel op te pimpen, kan je ook een banner maken?

    Wat bedoel je exact met een banner? ;X


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)
    Wat bedoel je exact met een banner? ;X



    een gif met alleen mijn naam erin maar volgensmij hoeft dat niet meer


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)


    een gif met alleen mijn naam erin maar volgensmij hoeft dat niet meer

    Oooh, op die manier! Ik dacht al dat ik wat speciaals moest doen (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb gezien dat al mijn gifs niet meer werken, dit komt omdat de site waarmee ik ze upload er om een of andere reden mee gestopt is plots. Gelukkig heb ik wel al een oplossing gevonden en staan de gifs wel nog op mijn computer. (:
    Ik zal na het studeren voor mijn examen Frans ... -.- de gifs er opnieuw opzetten en hopelijk zo dat ze blijven werken. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Hier zijn de gifs alweer! Nu moet ik alleen die van Stannis nog ergens zien up te loaden... Die is voor die andere site nog te groot.

    Je kan normaal gezien je gif laten staan zoals hij nu is. De site had een soort probleem maar wordt nu herstelt, zodra die terug is zou jouw gif er ook weer terug moeten zijn. Maar anders kan je deze dus gebruiken (;

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 21:04 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    en mijn aanvraag?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    en mijn aanvraag?

    Het spijt me. Ik heb tot 21u zitten leren aan Frans. Nu ga ik nog even lezen, zodat ik wat rust in mijn hoofd heb en daarna kan gaan slapen. Ik heb dus jammergenoeg geen tijd meer om eraan te beginnen. Hij komt er sowieso aan!
    Ik kan alleen niet beloven dat hij er morgen zal zijn. Morgen moet ik leren voor een mondeling Latijn, dus daar ben ik natuurlijk ook wel even aan bezig... En dit weekend heb ik geschiedenis te leren. Een bundel van 2 tot 3 duimen dik. Maar normaal gezien vind ik dit weekend wel tijd. Het spijt me dat het zo lang duurt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)
    Het spijt me. Ik heb tot 21u zitten leren aan Frans. Nu ga ik nog even lezen, zodat ik wat rust in mijn hoofd heb en daarna kan gaan slapen. Ik heb dus jammergenoeg geen tijd meer om eraan te beginnen. Hij komt er sowieso aan!
    Ik kan alleen niet beloven dat hij er morgen zal zijn. Morgen moet ik leren voor een mondeling Latijn, dus daar ben ik natuurlijk ook wel even aan bezig... En dit weekend heb ik geschiedenis te leren. Een bundel van 2 tot 3 duimen dik. Maar normaal gezien vind ik dit weekend wel tijd. Het spijt me dat het zo lang duurt.


    het ging zich meer of het ging met de site omdat daar problemen mee waren....

    Je examen gaan uiteraard voor en daarbij wens ik je veel succes en ik zal duimen ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Korte inhoud van je verhaal: gewoon de info van de gif ;)

    Titel: De Sleutel tot mijn ware ik

    Tekst die in de trailer moet:
    I am Sarah
    A key she got from her grandma
    The death of her mother changes everything
    She learns magic
    She learns how to fight
    Just to fight Him
    Running
    Fighting
    I am the last White witch
    I am Sarah Winterdijk
    And this is my story


    Personages: Sarah= Anna Seyfried Red riding hood, Nick= acteur van percy Jackson, Logan Lerman, Gabriella= Young Dakota Fanning, Jack= Will Zimmerman, Sanctuary
    Muziek: http://www.youtube.com/watch?v=ZTJ8Qsb9DGo zonder de stemmen aub
    Eventueel film/serie: Percy Jackson, Red Riding hood, I am Sam, Sanctuary, Charmed, en eigenlijk alles waar magie in voorkomt. Als je harry potter gebruikt, laat de staf achterwegen, Sarah gebruikt namelijk haar handen.
    http://www.youtube.com/watch?v=ekKMYAOmTj0
    http://www.youtube.com/watch?v=EROTbDCr5ag
    http://www.youtube.com/watch?v=CLse327Xz1k
    http://www.youtube.com/watch?v=TsmKJwODRVA
    ( het stuk waar pery en annabeth vechten)
    ( voor mij is het erg lastig om dingen te vinden, sorry)
    Special effect:1. Kun je proberen bij Percy allen hem in beeld te houden? En een scene close-up waarbij zijn oogkleur zwart wordt?
    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: verras me maar :D
    Extra: kun je het echt uit laten zien als een filmtrailer?
    Verder verras me maar zoals je dat deed bij de gif :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."