• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:

    Gwyn ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    TheBadWolf ~~~~~ Teen Wolf: New Pack
    gwilwileth ~~~~~ Courage || Klaine
    Soe ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    PeterParker ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    TheBadWolf ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    Pientie ~~~~~ De sneeuwengel
    Caraphernelia ~~~~~ It's Time To Do It Now And Do It Loud
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1|



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    Skoda ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    PeterParker ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1| |2|
    Tenace ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    DAWSONS ~~~~~ |1| |2|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1| |2|


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)
    Dat kan zeker. Die kosten minder tijd, dus veel kans dat die vandaag nog af is. (;


    Geef me wat tijd het komt eraan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wentelteefje schreef:
    Kun je de aanvraag van Jingles (dat ben ik) schrappen?

    Oke, bedankt om het door te geven. (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)
    Oke, bedankt om het door te geven. (:

    Alsjeblieft. (:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb momenteel niets nodig maar gewoon even een tip voor trailers AVS Video Editor werkt heel erg fijn :Y)
    Maar hij is alleen nogal ingewikkeld :')


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Ik heb momenteel niets nodig maar gewoon even een tip voor trailers AVS Video Editor werkt heel erg fijn :Y)
    Maar hij is alleen nogal ingewikkeld :')

    Oh, bedankt voor de tip! Zal ik eens bekijken dan (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    eeehm ik kan geen fatsoenlijke gifs vinden...
    kun je helpen misschien?

    Naam Story/tekst die erop moet: De sleutel to mijn ware ik

    Username: Mijn echte naam mag wel, Sharon

    Korte beschrijving: Sarah Winterdijk is een gewone meid van 16. Een aantal jaar geleden is haar oma gestorven en ze heeft het huis van haar oma geërfd. Sarah was nog klein en toen kreeg ze een sleutel. Deze sleutel heeft ze al jaren om. Omdat Sarah nog te jong is om in het huis te wonen, kwam haar moeder met het idee om het huis zolang te verhuren en het geld op te sparen voor Sarah. Als Sarah een keer voor haar moeder moet invallen omdat er een klacht is, leert ze de huurders kennen: Jack, de oudste van de drie broers en zussen, Nick en Gabriëlla. De klacht was dat ze de zolderdeur op geen mogelijkheid openkrijgen. Na lang nadenken beseft ze dat de sleutel die ze om heeft als ketting de sleutel was van de zolder. Na alle ontdekkingen komt ze erachter dat ze een heks is, net zoals haar oma was. Maar daarbij komt dat ze wordt gezocht door diegene Waarvan De Naam Niet Bekend Is. Ze is de laatste Witte heks en ze bevind zich aan het begin van een oorlog. Gelukkig wordt ze bijgestaan door Jack, Nick en Gabriella, die haar vanalles bijleren over de magische wereld.

    Gifs die erin moeten:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Naam Story/tekst die erop moet: Als tekst graag: Hogwarts is my (magic) home.
    Korte beschrijving: Harry Potter, anders kan je bij mijn verhaal kijken: Don't Leave me Alone.
    Gifs die erin moeten: Gifs van Gryffindor, Hogwarts en Zwerkbal, als dat teveel is mag je het aanpassen maar het liefst zo (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 15:04 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    LoveLost schreef:
    eeehm ik kan geen fatsoenlijke gifs vinden...
    kun je helpen misschien?

    Naam Story/tekst die erop moet: De sleutel to mijn ware ik

    Username: Mijn echte naam mag wel, Sharon

    Korte beschrijving: Sarah Winterdijk is een gewone meid van 16. Een aantal jaar geleden is haar oma gestorven en ze heeft het huis van haar oma geërfd. Sarah was nog klein en toen kreeg ze een sleutel. Deze sleutel heeft ze al jaren om. Omdat Sarah nog te jong is om in het huis te wonen, kwam haar moeder met het idee om het huis zolang te verhuren en het geld op te sparen voor Sarah. Als Sarah een keer voor haar moeder moet invallen omdat er een klacht is, leert ze de huurders kennen: Jack, de oudste van de drie broers en zussen, Nick en Gabriëlla. De klacht was dat ze de zolderdeur op geen mogelijkheid openkrijgen. Na lang nadenken beseft ze dat de sleutel die ze om heeft als ketting de sleutel was van de zolder. Na alle ontdekkingen komt ze erachter dat ze een heks is, net zoals haar oma was. Maar daarbij komt dat ze wordt gezocht door diegene Waarvan De Naam Niet Bekend Is. Ze is de laatste Witte heks en ze bevind zich aan het begin van een oorlog. Gelukkig wordt ze bijgestaan door Jack, Nick en Gabriella, die haar vanalles bijleren over de magische wereld.

    Gifs die erin moeten:


    Is dit een beetje wat je zocht? Zo niet kan ik natuurlijk nog opnieuw beginnen. Zit het lettertype en de kleur wat goed?
    Ik weet niet of dit het soort beelden zijn waar je naar zocht, anders zal je me moeten uitleggen wat je dan wel precies wilt. (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 18:30 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)


    Is dit een beetje wat je zogt? Zo niet kan ik natuurlijk nog opnieuw beginnen. Zit het lettertype en de kleur wat goed?
    Ik weet niet of dit het soort beelden zijn waar je naar zocht, anders zal je me moeten uitleggen wat je dan wel precies wilt. (:


    o my fucking god!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    approved! zeer zeker!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    oke sws dat ik mijn trialet van de sleutel bij jouw laat maken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Deze is voor een hele goede vriendin van mij.

    Titel: Liefde door de tralies- narry
    Korte Samenvatting:Niall wordt verdacht voor moort een komt daardoor in de gevangenis terecht, ja verder kan ik bijna niks vertellen er zijn alleen maar 2 chappies.
    Plaatjes die je er in wilt: niall en harry
    Sfeer die het weer moet geven: heel verdrietig
    Horizontaal of verticaal: maakt niet uit
    Username erop of niet: ja sweetcookie
    Eventuele Exta's: nope


    writing is not my hobby, its my passion

    @LoveLost: Ik ben blij dat je zo tevreden bent! (;
    Het is fijn als mensen ook echt blij kunnen zijn met wat ik hen bezorg. ;D

    @EminemSlim: ik zet je zo in de lijst!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 17:47 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    @LoveLost: Ik ben blij dat je zo tevreden bent! (;
    Het is fijn als mensen ook echt blij kunnen zijn met wat ik hen bezorg. ;D

    @EminemSlim: ik zet je zo in de lijst!



    ik ben er ook echt blij mee :D

    ik ga eens de filmpjes bij elkaar zoeken voor de trailer


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    PeterParker schreef:
    Naam Story/tekst die erop moet: Als tekst graag: Hogwarts is my (magic) home.
    Korte beschrijving: Harry Potter, anders kan je bij mijn verhaal kijken: Don't Leave me Alone.
    Gifs die erin moeten: Gifs van Gryffindor, Hogwarts en Zwerkbal, als dat teveel is mag je het aanpassen maar het liefst zo (:


    Here you go! Als er veranderingen moeten zijn weet ik niet of dat vandaag nog lukt, maar die kan je dan zeker doorgeven!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 18:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)


    Here you go! Als er veranderingen moeten zijn weet ik niet of dat vandaag nog lukt, maar die kan je dan zeker doorgeven!


    Wauw!! Geweldig! Precies wat ik in mijn gedachten had (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''