• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:

    Gwyn ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    TheBadWolf ~~~~~ Teen Wolf: New Pack
    gwilwileth ~~~~~ Courage || Klaine
    Soe ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    PeterParker ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    TheBadWolf ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    Pientie ~~~~~ De sneeuwengel
    Caraphernelia ~~~~~ It's Time To Do It Now And Do It Loud
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1|



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    Skoda ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    PeterParker ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1| |2|
    Tenace ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    DAWSONS ~~~~~ |1| |2|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1| |2|


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    -> Titel op verzoek aangepast.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    -> Titel op verzoek aangepast.

    Bedankt! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”


    Een nieuwe trailer, waar ik persoonlijk zeer tevreden over ben!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2014 - 12:40 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Femke, ik heb een klein vraagje. Mag ik mijn aanvraag ook via pb doen?


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    Femke, ik heb een klein vraagje. Mag ik mijn aanvraag ook via pb doen?

    Natuurlijk, als je liever je verhaal nog geheim houdt, mag dat zeker. (:
    Moet ik dan ook de trailer alleen naar jou in pb sturen, of mag die wel gewoon in het topic hier komen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    (...)
    Natuurlijk, als je liever je verhaal nog geheim houdt, mag dat zeker. (:
    Moet ik dan ook de trailer alleen naar jou in pb sturen, of mag die wel gewoon in het topic hier komen?


    Ok, thanks, dan ga ik dat zo even doen.
    Euhm, van mij mag het wel op het topic als je dat graag wil om een voorbeeld bij te hebben.


    16 - 09 - '17

    Pabitel schreef:
    (...)

    Ok, thanks, dan ga ik dat zo even doen.
    Euhm, van mij mag het wel op het topic als je dat graag wil om een voorbeeld bij te hebben.

    Is helemaal goed (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Als je nog tralers aanneemt?

    Korte inhoud van je verhaal:

    Kurt Hummel wordt nog steeds gepest en Blaine Hummel si een footballspeler, maar wat gebeurt er al sze smane een verslag moeten maken? kan er iets tussen ze in bloeien, of is hun pad verdoemd?

    Titel: Courage || Klaine
    Tekst die in de trailer moet: 'It's not about how many times you've been knocked down
    It's about how many times you get back up'
    Personages: Chris Colfer en Darren Criss
    Muziek: perfect - p!nk of all of me
    Eventueel film/serie: je kunt altijd glee gebruiken (:
    Special effect: x
    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: op het beeld
    Extra: x


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Naam Story/tekst die erop moet: Stannis is the true King
    Username: (als die erop moet)


    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt) Game of Thrones
    Gifs die erin moeten: GoT Gifs, Stannis Gifs (:


    It's high noon.

    Stannis schreef:
    Naam Story/tekst die erop moet: Stannis is the true King
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt) Game of Thrones
    Gifs die erin moeten: GoT Gifs, Stannis Gifs (:


    Here you go! (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wil een trailer aanvragen als je dat nog ziet zitten :)


    Korte inhoud van je verhaal: Divergent fanfiction. Het verhaal gaat over Gabriëlla, die later de naam Ella zal aan nemen. Ze is geboren in Candor (oprechtheid), maar valt voor de in Eruditie geboren Liam. Een relatie tussen rivaliserende facties is echter verboden, met factieloos worden ten gevolgen. Hoewel dit indruist tegen hun natuur, besluiten ze samen hun factie te verlaten en tijdens de kiesceremonie over te stappen naar Dauntless (onverschrokkenheid), zodat ze samen kunnen zijn.
    De initiatie is echter zwaarder dan ze oorspronkelijk hadden verwacht. Terwijl Ella sukkelt met het fysieke gedeelte, heeft Liam veel moeite met het mentale gedeelte, namelijk het onder ogen zien van zijn angsten. Echter staan ze altijd voor elkaar klaar en sleuren ze zich er met vallen en opstaan doorheen.
    Maar niemand had verwacht dat ze zoveel moeite zouden krijgen met de andere aspiranten die ook vechten voor hun plekje in de top tien en die niets liever zouden hebben dan hen uit elkaar halen om hen zo uit de weg te ruimen.
    Zo heb je Bram, een andere overstapper uit Candor. Ella kent hem al haar hele leven, en ze hebben altijd al een hekel gehad aan elkaar. Maar niet om de redenen waarom Ella denkt. Bram is namelijk verliefd op haar. Maar ze is zo onbereikbaar voor hem dat dit is omgeslagen in woede en afgunst. Als onschuldige opmerkingen en treiteringen echter omslaan in grof geweld en zelfs aanranding/verkrachting, word het moeilijk voor Ella en Liam om hun emoties in bedwang te houden.
    Vooral als een gluiperig meisje er alles aan doet om Liam te beïnvloeden en te verleiden, hem tegen Ella op te zetten.
    Verder is het ook nog een probleem dat Ella’s schoonheid haar niet in het voordeel lijkt te werken, vooral niet door de ongepaste opmerkingen die haar mentor steeds maakt en het feit dat iedereen haar steeds weer onderschat.
    Als neven verhaal zit er dan ook nog in verweven dat enkele factielozen enkele bewakers van dauntless aanvallen, en dat de leiders nu alle factielozen willen uitroeien. Maar Ella is hier uiteraard fel op tegen, en probeerd hen ervan te overtuigen dat ze beter alleen de moordenaars aanpakken. Dauntless maakt zich klaar voor oorlog en Ella doet er alles aan om het te stoppen.
    Zal hun liefde sterk genoeg zijn om dit te overleven?

    Titel: Dancing on the edge [Divergent]

    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer): zou ik wel leuk vinden, Maar ik heb geen idee wat er dan gezegd zou moeten worden. (ik ben daar echt heel slecht in)
    Misschien iets in de aard van: ‘I thought i would be Happy in Dauntless, that i could finally enjoy the pleasure of being with someone i love with all of my heart. I was wrong.
    Ik wil wel geen blokken met lange tekst, daar hou ik persoonlijk niet zo van, dus misschien kan je het opdelen in 2 of 3 stukjes?


    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden): Ik snap dat het voor jou moeilijk is om de goede fragmenten te vinden, dus ik wil je redelijk vrij laten in het kiezen van de personages.
    Voor de rol van Ella vind ik persoonlijk Phoebe Tonkin, Mila Kunis, Naya Rivera of Jessica Alba perfect in het plaatje passen.
    Voor Liam laat ik je ook redelijk vrij om te kiezen hoewel ik de volgende acteurs geweldig vind: Chase Crawford, Alex Pettyfer, Liam Hemsworth, Chad michael murrray, Taylor Lautner
    Voor de rollen van de andere aspiranten of mentors laat ik je vrij om te kiezen, hoewel je ook gewoon bovenstaande acteurs/actrices kan gebruiken. (Ik hoop dat dit niet te vaag is, maar ik vind het zelf moeilijk om te beslissen van wie je goede fragmenten zou kunnen gebruiken.)

    Muziek: (die kan ik ook wel zelf) : ‘changes’ van 3doors down, dit is namelijk de titelsong van mijn verhaal

    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen): maakt opzich niet veel uit :)

    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.) : Niet echt, maar ik wil wel dat de trailer een beetje nieuwsgierig maakt en spanning weerspiegeld, niet te langdradig.

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?): maakt niet uit

    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier) uhm, ik zou in mijn trailer ook graag een romantische 16+ scene willen tussen Liam en Ella zogezegd, hoeft niet lang te zijn. Maar in mijn verhaal komt ook wel wat 16+ voor dus dat lijkt me wel gepast^^

    Ik hoop dat het een beetje lukt zo, en dat ik niet al te moeilijk doe^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Je staat erbij (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    hey ik weet miet hoe druk je bent maar kan ik een gif aanvragen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    hey ik weet miet hoe druk je bent maar kan ik een gif aanvragen?

    Dat kan zeker. Die kosten minder tijd, dus veel kans dat die vandaag nog af is. (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kun je de aanvraag van Jingles (dat ben ik) schrappen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.