• Een klein beetje gebaseerd op het Atlantis van Plato

    9500 v. Chr. - Atlantis, een machtig mythisch eilandenrijk, waar magische wezens met bijzondere krachten in rijkdom en vrede leefden. Iedereen die zich op wat voor manier dan ook onderscheidde van de normale mensen, kwam hierheen om te leven als een god. Maar de mensen werden bang en uiteindelijk hebben ze het immense centrum met al zijn prachtige bossen en weilanden eromheen platgebrand uit angst en jaloezie. De welvaart en arrogantie is de ondergang van het prachtige rijk geweest.

    Tegenwoordig trekken de wezens zich terug. Ze zijn vergeten door de mensheid en worden nu alleen nog maar in sprookjes en fantasieverhalen genoemd. Veilig zijn ze niet, want ontdekt worden, betekent eindigen als een wetenschappelijk proefkonijn, of erger, opgejaagd en vermoord worden. Er is één plek waar iedereen veilig is en waar je je krachten kan leren beheersen, zodat je veilig de grote wereld in trekken: Het Nieuwe Atlantis. Het is een safehouse en school, waar wezens vanaf 16 jaar kunnen beginnen met trainen om veilig de grote gevaarlijke mensenwereld in te trekken zonder ontdekt te worden.

    Wezens:
    •Elven
    Elven zijn het best te herkennen aan hun puntige oren. Dit maakt het leven in de drukke stad voor hen haast onmogelijk, maar gelukkig leven deze wezens ook liever in de natuur. Ze zijn namelijk goed met planten, hebben veel overlevingskennis en zijn van nature goede klimmers. Buiten hun puntige oren hebben ze vaak een kracht die gerelateerd is aan de natuur of kunst (hier valt ook muziek onder). Je wordt geboren als elf en minimaal één van je ouders moet dus ook een elf zijn.

    •Zeemeerminnen/Zeemeermannen
    Deze wezens lijken in alle opzichten een normaal mens, tot ze in aanraking met water komen. Dan krijgen ze een mooie geschubde staart, waarmee ze zich soepel en snel door het water kunnen bewegen. Zeemeerminnen kunnen krachten hebben die met water te maken hebben of met hun stem. Ze kunnen bijvoorbeeld of water verhitten, of dingen bevriezen, of het in vloeibare vorm besturen (ze kunnen geen bloedsturen) of mensen en andere wezens hypnotiseren met hun stem.

    •Halfgoden/godinnen
    Dit zijn kinderen van een mens en een Griekse god of godin. Wat uiterlijk betreft verschillen ze dus niet van gewone mensen. Ze hebben wel betere reflexen, zintuigen en hebben een kracht die te maken heeft met hun goddelijke ouder. Let op: ik wil het liefst geen kinderen met dezelfde goddelijke ouder!

    •Vampiers
    Deze wezens zijn zo niet geboren, maar zijn door een andere vampier veranderd. Ze gaan moeilijk dood en kunnen met gemak honderden jaren oud worden. Ze zijn sneller dan normale mensen en zijn vaak ook een tikkeltje sterker. De nadelen zijn dat ze van mensenbloed leven, ze in zonlicht verbranden en dus alleen ’s nachts naar buiten kunnen (de gebouwen van het schoolterein hebben speciaal glas, zodat de leerlingen binnen veilig zijn) en ze niet tegen knoflook of een houten staak in het hart kunnen. Wel hebben ze vaak een telepathische kracht, zoals gedachten lezen, illusies creëren, etc.

    •Heksen/Magiërs
    Heksen of magiërs zijn mensen met de mogelijkheid om spreuken en drankjes te creëren. Het vereist veel kennis en oefening om de juiste spreuken in combinatie met de juiste drankjes te gebruiken. Daarbij zijn heksen en magiërs krachtiger wanneer ze samen de spreuken uitspreken. Heksen en Magiërs kunnen allerlei krachten hebben wat betreft hun speciale kracht. Het is zoals bij de meeste wezens niet aan iets in het bijzonder gekoppeld.


    Rollen: Stop op meisjes, tot deze weer gelijk staan met de jongens!

    •Elven

    - Gereserveerd || Lexine Melissande Sage || Absorptie/kopieer kracht || Valkyries 1.8
    - Audrick Damian McKnight || Soort Aerokinese || Jafar 1.19
    ...

    •Zeemeerminnen/Zeemeermannen

    - Vanna Gorgina || Hydro-Thermokinese || WenseKronik 1.3
    - Nixie Lahote || Cryokinese || XLaheyX 1.3
    - Miles Luke Halter || Hypnose d.m.v. stem || MiIls 1.11
    - Mako Gorgina || Hoge stem || WenseKronik 1.12
    ...

    •Halfgoden/godinnen Vol

    - Sky Elysia O’Brien || Dochter Zeus || Electrokinese || Jafar 1.7
    - Evangelia Caligenia Berdine || Dochter Aphrodite || Hypnose d.m.v. schoonheid || Calorae 1.10
    - Gereserveerd || Katherine Anna Stavros || Dochter Poseidon || BarnOwl
    - Philip Crowe || Zoon Ares || Emotie-projectie || Castor 1.2
    - Istwan Rhodos Graaf || Zoon Hermes || Levitatie || WenseKronik 1.3
    - Isaac Morris || Zoon Hephaistos || Pyrokinese || XLaheyX 1.11

    •Vampiers

    - Noah Marie Brown || Gedachte lezen || CrazyGirlxx 1.7
    - Aiden Josh Mccloud || Mind Compulsion || Silvanaa 1.13
    ...

    •Heksen/Magiërs

    - Ruby Dayne || Inmaterialiteit || Chiroptera 1.12
    - Amy Lynn Winchester || Het hemelse oog || Silvanaa 1.13
    - Rowan Aida || Gedachte projectie || Nephele 1.10
    ...


    Invullen:
    Wezen:
    Naam:
    Leeftijd (16-22):
    Karakter (uitgebreid) :
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :
    Kracht*:
    Geschiedenis:
    Extra:

    *Elk wezen kan één kracht bezitten (het hoeft dus niet). Bij de uitleg van wezens staat in welke richting je moet denken. Zolang dit niet nodig is, is het niet toegestaan om exact dezelfde kracht te hebben als een ander personage. Je kracht reserveren is dus handig. Hier zijn wat voorbeelden van krachten. Per wezen is het wel verschillend was mogelijk is, dus let hier goed op. Het hoeft natuurlijk niet van deze site te komen.



    Regels:
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Sue’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Minstens 1 keer per week reageren
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Maximaal twee personages per persoon. Twee van hetzelfde geslacht is niet toegestaan, tenzij ze in de minderheid zijn
    #Probeer soorten wezens en jongens en meisjes een beetje gelijk te houden.
    #Reserveringen blijven 48 uur staan
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes (en realistisch)
    #Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs ivbm drukte
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld
    #En dan het aller belangrijkste: have fun!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 23:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit echt na te denken over een kracht maar ik kan er geen bedenken behalve Telekinese.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    Ik zit echt na te denken over een kracht maar ik kan er geen bedenken behalve Telekinese.


    deze site is heel handig

    Wezen: halfgod zoon van Hermes (Hermes is de zoon van Zeus en bergnimf Maia)
    Naam: Istwan Rhodos Graaf
    Leeftijd (16-22): 19
    Karakter (uitgebreid) : Istwan heeft nooit echt "harde" lessen geleerd, hij is erg meegaand in een groep maar als hij een eigen mening heeft zal hij die delen en onderbouwen. Hij vind kennis en kracht twee dingen die in perfecte harmonie moeten zijn en doet zijn best hier ook voor gezien hij niet alleen als een sport fanatiek gezien wilt worden. Hij haat oppervlakkigheid daarom ook zijn passie om te leren en te lezen. Door de jaren heen en dankzij het sporten is Istwan er achter te komen dat om hoger op te komen je moet handelen en ook listig moet zijn. Hij kan manipulatief zijn en erg listig handelen. Elke handel of deal die hij maakt moet hij er zo positief mogelijk uit komen.
    Istwan liep van kleins af aan weg en kon uren wandelen of ergens heen reizen, hij wil nog steeds de hele wereld zien en ook nu hij weet wie zijn vader is wilt hij naar de onderwereld en andere plekken toe gaan reizen. Istwan heeft door de jaren geleerd dat hard werken altijd beloond - met af en toe een beetje slinksheid - maar verder kom je alleen met doorzettingsvermogen. Als hij zich ergens tot zet, zal hij niet stoppen tot dat het hem gelukt is.
    Hij is goed in omgang, welbespraakt en daarom de perfect gentlemen, hij weet dat hij eigenlijk alleen hoeft te vertrouwen op zijn uiterlijk maar haat hypokriet zijn dus doet dit niet, maar hij weet wel hoe hij ze moet gebruiken en daarom vind hij het weer goed gezien er altijd een plan achter zit. Istwan weet hoe hij zijn charmes moet in zetten en wanneer hij kennis over kracht moet gebruiken. Hij is erg sluw en pleegt zonder blikken of blozen fraude of kan met gemak iets stelen, dit natuurlijk wel met voorzichtigheid en met de nodige handigheid.
    Istwan is heeft ondanks zijn negatieve eigenschappen toch wel positieve dingen in zijn leven. Van zijn jongere broertje - die verstandelijk beperkt is - heeft hij veel liefde geleerd, hij veranderd ook van een achterbakse sluwe hond tot in een knuffelbeertje als je hem op de juiste manier paait. Istwan verschuilt het maar op sommige momenten komt het er uit.
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :


    Istwan is 1,88 en heeft meer spieren dan vet aan zijn lichaam (hij heeft een vergoddelijkt lichaam) - wat hij graag ook laat zien door shirtless te lopen. Hij heeft donker bruine haren meestal aan de zijkant korter en de rest van zijn haar omhoog, waar hij toch wel wat tijd aan besteed. Hij heeft bruine ogen.
    Istwan heeft een brede glimlach op zijn gezicht altijd.
    Zijn kleding stijl is casual maar wel goed uitgekozen, Istwan hoewel hij het niet graag toegeeft is wel lichtelijk ijdel maar hij vind dat oppervlakkig van zichzelf waardoor hij het niet toegeeft.




    Kracht*: Levitatie
    Uitleg kracht:

    Levitatie: Het vermogen om te kunnen zweven en je ook dan te kunnen voortbewegen. In een gevecht kan deze power gebruikt worden in combinatie met andere powers. Ook kan hij gebruikt worden om geruisloos een tegenstander te benaderen of je sneller voor te bewegen dan je kan rennen of om over grote objecten heen te komen. Een hogere vorm of overtreffende trap van levitatie is vliegen.

    Geschiedenis:
    Istwan is opgegroeid in een dorpje in Rusland aan de Kaukasus, hij is sinds zijn jonge jaren erg fanatiek geweest in sport (speciaal met snelheid) de meeste mensen zeiden ook wel dat het wel leek of hij vloog.
    Zijn opvoeding was normaal, zijn moeder en "vader" hadden genoeg geld om hem en jongere broertje (halfbroertje dus) te verzorgen en hen dingen te geven die hun hart begeerde. Istwan en Ilaan zijn altijd het zelfde opgevoed, zijn "vader" wist dat Istwan van een andere man was, gezien hij trouwde met zijn moeder toen Istwan twee jaar oud was. Sinds zijn jeugd heeft hij Dmitri als zijn vader gezien en dat zal ook altijd zijn vader blijven.
    Istwan is vele malen sneller dan de gemiddelde mens, hierdoor kwam hij in het Olympische team van Rusland. Vanaf zijn jeugd wist hij dat hij anders was dan de meeste jongens, hij was groter en had zijn lichaam sneller ontwikkeld dan de rest. Gezien hij ouder leek dan dat hij is besloot hij een tattoo van een caduceus te nemen, gezien de meeste mensen hem af en toe wel eens Hermes noemde of een vergelijking maakte. Zijn moeder was erg trots op hem maar vond dat het tijd was om hem te vertellen wie zijn echte vader was, nadat ze dit had gedaan vertelde ze haar zoon ook direct dat hij naar Het Nieuwe Atlantis moest gaan, Dmitri en Ilaan kregen het verhaal te horen dat Istwan bij zijn vader ging wonen.
    Istwan was woedend toen hij te horen kreeg dat hij naar de "speciale school" moest, hij moest uit het team wat met pijn in zijn hart ging - hij heeft het zijn moeder nooit kunnen vergeven dat ze hem naar de school heeft gestuurd. Hij zit nu al een paar jaar op de Nieuwe Atlantis en heeft er wel zijn draai gevonden.
    Extra:
    Istwan weet niet of hij op jongens of op meisjes valt, daar twijfelt hij nog heel erg in.


    Wezen: Zeemeermin
    Naam: Vanna Gorgina
    Leeftijd (16-22): 16
    Karakter (uitgebreid) : Vanna is een eigentijdse meid die graag haar eigen pad opgaat, ze is erg nieuwsgierig en leergierig aangelegd. Van haar ouders heeft ze al van alles geleerd gezien ze allebei zeebioloog zijn. Sinds kleins af aan leert ze veel van haar omgeving, waardoor ze zelf na haar school ook zeebioloog wilt worden en daarom veel kennis wilt verwerven. Ze is een best slim meisje maar dat heeft een nadeel ze is ook een betweter - meeste tijd weet ze het ook beter, maar als ze ergens van overtuigd is dan is DAT de waarheid terwijl het soms fout kan zijn. Hier kan ze niet goed tegen.
    Ze heeft last van claustrofobie, toen ze klein was had haar broertje haar voor de grap opgesloten in de kast, haar daarna vergeten, pas uren later werd ze gevonden. Sinds die dag is ze doodsbang voor kleine ruimtes en gaat hyperventileren. Als ze zeemeermin is heeft ze daar minder last van, maar vind het alsnog niet bepaald prettig.
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :
    Vanna heeft als elke zeemeermin een natuurlijke schoonheid en aantrekkingskracht - zowel man als vrouw -, ze heeft blond haar en heeft een slank postuur waar menig meisje jaloers op zou zijn, ze heeft grote zeegroene ogen, dunne neus en wat vollere lippen waarmee ze meestal een klein glimlachje op heeft. Ze heeft ooit een blinde darmontsteking gehad en heeft daar een litteken aan over gehouden, dat vind ze erg lelijk en probeert dat meestal te verbergen.






    Kracht*: Heeft de kracht om water te onttrekken/koken uit spullen/mensen/dieren, (hiermee kan ze doden)
    Geschiedenis: Vanna is opgegroeid in Hawaï - leeft op het Maui eiland - net zoals een groot deel van haar familie. Haar familie bestaat uit een lange generatie van wel bekende meerminnen. Van kleins af aan wordt ze aangetrokken tot de zee en haar ouders zijn daar heel open in geweest over wat ze was. Ze woont samen met haar ouders, broer en natuurlijk de rest van haar familie. Haar beide ouders zijn zeebiologen en van kleins af aan brengen ze haar kennis bij over de soorten vissen maar ook over verschillende zeewezens, ook haar vader heeft een tijd les gegeven op De Nieuwe Atlantis is de verschillende talen onder de waterwezens, ze heeft Atlantis onder de knie en de taal van de waternimfen.
    Haar oma leerde haar over de planten van de zee en ook hen geneeskrachtige kanten daarvan, de rest van haar familie (tantes, ooms, neven, nichten) zijn ook erg begaan met zeekennis, ze is erg trots op het verhaal dat haar overgroot moeder de bekende zeemeermin uit Denemarken is, hierna wilt ze nog steeds op vakantie gaan.
    Extra:
    Ze heeft een vriendje op Hawaï, hij is mens.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 22:14 ]

    Jafar schreef:
    (...)


    Helemaal goed en natuurlijk kan zijn paard daar staan c;


    Top! (:

    Mag ik een zeemeermin reserveren?


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Sillage schreef:
    Ik zit echt na te denken over een kracht maar ik kan er geen bedenken behalve Telekinese.


    Bij de dochter van Aphrodite kun je alles wat met liefde en schoonheid te maken heeft doen. Je kan dus doen dat ze mensen verliefd kan maken, of juist elkaar kan laten haten. Je kan ook doen dat ze iedereen kan hypnotiseren met haar schoonheid, etc.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Bij de dochter van Aphrodite kun je alles wat met liefde en schoonheid te maken heeft doen. Je kan dus doen dat ze mensen verliefd kan maken, of juist elkaar kan laten haten. Je kan ook doen dat ze iedereen kan hypnotiseren met haar schoonheid, etc.


    I got a idea. But i'm searching for the name :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hier ik wil ik me graag voor aanmelden. Even doorlezen later c:


    Tijd voor koffie.

    Sillage schreef:
    (...)

    I got a idea. But i'm searching for the name :3


    Als je het beschrijft, kunnen we helpen. Ik ga ondertussen wel ook even mijn tanden poetsen. Het wordt al druk hier ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Het gaat al lekker met de halfgoden en halfgodinnen haha. Ik zou nog een ander wezen reserveren, alleen ik ben er zeker van dat ik één van de twee dan ga verwaarlozen :/

    Jafar schreef:
    (...)

    Als je het beschrijft, kunnen we helpen. Ik ga ondertussen wel ook even mijn tanden poetsen. Het wordt al druk hier ^^


    Ja ik had dus ook hypnose met schoonheid maar ik wist daar vroeger de naam van maar nu niet meer :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Thalin schreef:
    Het gaat al lekker met de halfgoden en halfgodinnen haha. Ik zou nog een ander wezen reserveren, alleen ik ben er zeker van dat ik één van de twee dan ga verwaarlozen :/


    Ja, ik dacht dat de heksen en magiërs wel even populair zouden zijn, maar dus niet. En de elfen zijn helemaal niet populair.


    Happy Birthday my Potter!

    Sillage schreef:
    (...)

    Ja ik had dus ook hypnose met schoonheid maar ik wist daar vroeger de naam van maar nu niet meer :3


    Ik noem het gewoon zo en als iemand op de naam komt, kunnen we het altijd nog aanpassen.


    Happy Birthday my Potter!

    Haha btw Jafar, wist je dat jou godin de tante is van het personage van Thalin ? Gezien Zeus en Hera samen Ares kregen. Net zoals dat ook het personage van Sillage ook familie is, het nichtje van gezien Aphrodite ook zijn dochter is. En gezien Poseidon de broer van Zeus is zijn Feaser en jou personage nichtjes. Griekse mythologie is sooo complicated...

    Wezen: zeemeermin
    Naam: Nixie Lahote
    Leeftijd (16-22): 17
    Karakter (uitgebreid) : Nixie is ondanks haar moeizame verleden waarin ze veel is gepest, een vrolijke jonge dame geworden die goed voor haar zelf op kan komen. Door dat gepest is ze wel erg onzeker geworden en vraagt zich altijd af wat mensen van haar denken en of de dingen die ze doet er niet weer voor zorgen dat ze gepest word. Ze heeft moeite met mensen echt binnen te laten en zorgt er vaak voor dat ze niet weten wat er door haar heen gaat. Ze is dus ook niet makkelijk te doorgronden en is zeker geen open boek. Nixie is iemand die erg beschermd is over haar familie een kwaad woord en je word zeker geen vrienden met haar. Je moet dan ook zeker geen ruzie met haar krijgen aangezien ze genoeg manieren heeft om je terug te pakken. Nixie is een hele goeie vriendin zodra je er een bent. Ze zal nooit iemand zomaar in de steek laten en zou haar zelf nooit op de eerste plaats zetten. Vrienden en familie zijn belangrijker voor haar dan haar zelf. Hier word soms nog wel eens misbruik van gemaakt. Nixie heeft vaak de neiging om veel te praten al ze zenuwachtig is. Op dat soort momenten is ze niet stil te krijgen en praat ze negen van de tien keer de grootste onzin. Ze is echt een luisterend oor maar weet vaak niet hoe ze op andermans problemen moet reageren. Dan is ze vaak aan de botte kant en lijkt het net als of haar dit alles niet boeit. Wat echter wel het geval is.
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :

    Nixie heeft lange bruine haren, ze is 1.70 en weegt 59 kilogram. Nixie heeft in haar linker oog meerdere kleuren dan in haar rechter oog.

    Dit komt omdat ze heterochromia iridum heeft. Dit is verder niks ernstigs het zorgde er alleen voor dat ze twee verschillende iris kleuren heeft. Verder heeft ze een litteken van een brandwond op haar rechte boven been. Dit is ook te zien wanneer ze in haar zeemeerminnen vorm is. Dan is er duidelijk een beschadiging aan haar schubben te zien. Verder heeft ze enkele moedervlekken op haar hele lichaam verspreid


    In meerminnen vorm heeft Nixie een roze tot paarse kleur schubben, haar haren lijken een stuk donker doordat het nat is en is ze iets langer dan normaal.
    Kracht*: Cyrokinese

    Het vermogen om ijs of extreme kou te creeeren vanuit het vocht in de lucht of door te blazen. Een verder ontwikkelde vorm is om instant een ijslaag om iemand heen te creeren waardoor die persoon in een soort stasis komt die langere of kortere tijd kan aanhouden. De Power kan zich ontwikkelen vam een kinetische power wat wil zeggen het verplaatsen van atomen naar een telekinetische of hogere power waardoor het verschijnsel opgeroepen wordt zonder gebruik te maken van de natuurlijke aanwezige elementen. In materie vorm kan de persoon ijsballen creeren en naar iemand gooien. Wanneer de Power meer een deel van de persoon zelf wordt kan de persoon energie ballen ontwikkellen die uit ijsplasma bestaan of ijsplasma stralen uit de handen laten schieten. Deze kunnen voor instant bevriezing van de tegenstander of voorwerp zorgen.

    Geschiedenis: Nixie is de dochter van Seyrena en Zac Lahote, door dat haar moeder in een relatie was met een man van wie haar familie het niet mee eens was is Syrena weg gelopen en op land gaan leven. Hier door weet Nixie ook maar weinig af van haar ware afkomst. Natuurlijk wist ze dat ze anders was dan haar klas en leeftijd genoten. Want zij was de enigste die in een meermin veranderde zodra ze nat werd. Haar moeder heeft haar daarom ook altijd binnen gehouden wanneer het regende. Op haar 5de kreeg ze een pan heet water over haar heen waardoor ze aan haar litteken komt. Na een hele herstel periode is Nixie hier aardig door gepest. Ze werd onzeker en wou niet meer naar school. Haar moeder heeft haar wel naar school laten gaan en dit zorgde er uiteindelijk voor dat Nixie voor haar zelf op kwam. Hier door werd het pesten na een aantal jaar minder maar het is nooit gestopt. Nu laat ze ook niet snel meer aan mensen zien dat ze een litteken heeft en loopt ze zeker niet in kortere kleding zonder er voor te zorgen dat haar boven benen bedenkt zijn. Haar ouders verhuisden zodra Nixie 12 was en kwamen op een plek waar ze een grote zwembad hadden en niemand zomaar op hun terrein konden komen. Ondanks dat vertikte Nixie het om te gaan zwemmen. Haar moeder had haar zo ingeprent dat ze niet buiten haar badkamer om nat mocht worden. Maar ook om haar moeder te dwingen om meer over haar zeemeerminnen zijn te praten. Waarom ze dit zo was, waar haar opa en oma's waren dat soort dingen. Op haar 15de liet ze voor het eerst water bevriezen. Sinds dien is haar gaven onhandelbaar. Ze bevriest dingen zonder dat ze dit echt wil. En dan is dit niet alleen met water. Zo kan ze ook dingen zoals een stoel laten bevriezen door de vochtigheid in de lucht. Nixie is er ook sinds kort achter dat ze door te blazen ook de lucht om haar heen kan laten bevriezen. Wanneer Nixie bijna haar vader heeft ingevroren in het zwembad wat ze natuurlijk niet gewild had werd ze daar deze school gestuurd.
    Extra:WIP

    Ik zit te twijfelen tussen Cryokinese of siren singing xD

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 17:19 ]


    seven seconds that is all the time you got to make your point.