• KAN SPOILERS BEVATTEN!



    Walkers:
    Furiosa
    Wanderings
    HalfBloodPrince
    martinski
    Colonel
    Rollins
    Apocalyptic
    Nakama

    Geef je usernameveranderingen in het rood door.

    Stories:


    Quizzen:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 9:03 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Meh, dat dacht ik dus ook al. :c

    Bah, dat stomme kusje ook. En ik vond die scene met Carol een beetje minder, tbh. Ik vind haar heel erg tof, vooral dit seizoen, maar.. Dat ze dat kleine kindje ging bedreigen. :/ Meh.


    ars moriendi

    Ik heb jullie hulp nodig. 8D Ik zoek namelijk een gif, maar mijn laptop kan het allemaal niet meer aan. -.- Ik krijg Tumblr niet eens normaal geladen als ik iets zoek en ik baal echt. (dit topic laad al amper...)

    Ik zoek dus de gif uit aflevering 12 waar Pete op de veranda zit en tegen Rick zegt: Welcome to Alexandria. Ik heb hem vaak genoeg gezien in de gifset samen met: Welcome to Woodbury en Welcome to Terminus, dus hij bestaat echt! Ik kan hem alleen niet vinden zo.


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    Ik heb jullie hulp nodig. 8D Ik zoek namelijk een gif, maar mijn laptop kan het allemaal niet meer aan. -.- Ik krijg Tumblr niet eens normaal geladen als ik iets zoek en ik baal echt. (dit topic laad al amper...)

    Ik zoek dus de gif uit aflevering 12 waar Pete op de veranda zit en tegen Rick zegt: Welcome to Alexandria. Ik heb hem vaak genoeg gezien in de gifset samen met: Welcome to Woodbury en Welcome to Terminus, dus hij bestaat echt! Ik kan hem alleen niet vinden zo.


    kan het helaas niet op het moment vinden


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    kan het helaas niet op het moment vinden


    Het is zo frustrerend, haha. Ik heb wel de gifs van Rick gevonden, maar niet van die ander. Nu ben ik voor de tweede keer mijn archive op Tumblr aan het doorspitten, maar ik kan het echt niet vinden. Het duurt ook echt elke keer een minuut voor ik weer een klein stukje geladen heb.


    Your make-up is terrible

    10 minuutjes!


    Your make-up is terrible

    Wauw. . . deze episode. . .


    Mag ik joinen? Ik zit wel nog maar aan seizoen twee, but I love it!


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Mag ik joinen? Ik zit wel nog maar aan seizoen twee, but I love it!


    Natuurlijk!


    Your make-up is terrible

    I haven't seen it yet... wss ga ik even sparen zodat ik meerdere episodes kan kijken :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Pratchett schreef:
    (...)

    Natuurlijk!


    Thanks! (:


    16 - 09 - '17

    Colonel schreef:
    Wauw. . . deze episode. . .


    Niet op een goede manier wauw. D: I'm upset.

    Ik mocht Noah niet zo erg, maar de laatste afleveringen vond ik hem steeds aardiger worden. D: En die Nick is echt een asshole, zeg!
    Gabriel heeft wel gelijk, Rick en zijn groep zijn echt gevaarlijk omdat ze voor zichzelf opkomen, maar ook voor anderen die hun hulp écht nodig hebben. Al vind ik dat Carol wel te ver gaat door te zeggen dat ze Pete moeten vermoorden. Er zijn heus wel andere oplossingen.


    Your make-up is terrible

    Noah ging wel echt heel vreselijk dood. :c Brutal. En inderdaad, Carol gaat te ver.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Pratchett schreef:
    (...)

    Niet op een goede manier wauw. D: I'm upset.

    Ik mocht Noah niet zo erg, maar de laatste afleveringen vond ik hem steeds aardiger worden. D: En die Nick is echt een asshole, zeg!
    Gabriel heeft wel gelijk, Rick en zijn groep zijn echt gevaarlijk omdat ze voor zichzelf opkomen, maar ook voor anderen die hun hulp écht nodig hebben. Al vind ik dat Carol wel te ver gaat door te zeggen dat ze Pete moeten vermoorden. Er zijn heus wel andere oplossingen.


    I feel you D:


    Noah was voor mij inderdaad ook niet heel speciaal omdat we niet veel voor hem gezien hadden. Maar zijn dood. . . Wauw. Voornamelijk voor Glenn was het gewoon traumatiserend — arm ventje.
    Carol is inderdaad in de killermode geschoten op het moment dat ze Alexandria binnen kwamen (': Maar de personen die daar wonen zijn ook wel lafaards: ze laten elkaar om het minste en geringste achter terwijl de groep van Rick echt hun best doet om zo veel mogelijk personen er levend uit te halen.


    Bye bye Noah, ik mocht je toch al niet. Arme Glenn though, dit kan zijn snap worden i hope not...
    Ugh wat is er mis met Carol, ik her begin vond ik het echt geniaal hoe ze deed, maar nu gaat ze echt te ver.
    De waarschuwing van meneertje God gaan nu zo hard aankomen aangezien Deanne's zoon dood blijkt te zijn. Die Nick zal wel tegen Glenn in spreken en die groep de schuld geven. Iets zegt mij dat Alexandria niet lang meer zo zal zijn.
    Daryl! Motor! Yaay! En ik miste Michonne.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oké ik meld me hier, omdat ik mijn gedachten over de afgelopen aflevering ook even kwijt wil. En omdat ik het leuk vind dat hier meer mensen zijn die twd kijken.

    Ik kreeg echt moordneigingen jegens Nick, aangezien ze volgens mij gewoon alle drie uit die draaideur hadden kunnen ontsnappen als hij even meegewerkt had. Ik had niet bijzonder veel met Noah, maar wel met Glenn en dit is wel gewoon zielig. Oh en een beetje medelijden met Aiden had ik ook wel, want dat zag er niet zo fijn uit.
    Inderdaad gaat Carol wel een beetje ver, maar eigenlijk snap ik het ook wel. Huiselijk geweld is natuurlijk een soort van traumatisch voor haar, vandaar dat ze er waarschijnlijk zo heftig op reageert.
    Oh en Gabriel is raar. Wel een toepasselijke naam voor die man, trouwens xD


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.